Vuosi ilman tavaraa

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kaksimielisille tiedoksi/pettymykseksi, että tässä toikissa ei ole kyse khn:istä vaan siitä, miten vähillä tavaroilla ihminen voi tulla toimeen.

Pohjustukseksi voi lukea Hesarin jutun, jonka mukaan eräs hahmo tyhjensi asuntonsa varastoon, josta sai hakea vain yhden esineen päivässä.


Mikä olisi minimisetti, jolla sinä tulisit toimeen?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Pitäs varmaan kokeilla tolla samalla metodilla mitä sitä oikeasti tarttis. Palataan asiaan vuoden päästä. Lähden nyt kantamaan kamoja varastoon.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Muuten vois kokeilla tota samaa, mutta mulla on niin pien varasto, että ei kaikki kamat sinne mahdu. Jotenka täytyy jättää väliin tällä kertaa, sorry.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä oon huomannu sellasen jännän ja aika yleisen ristiriidan suurissa ja sitä vanhemmissa ikäluokissa: romua kerätään niin perkeleesti, tontit ja elosuojat täyteen, mutta varsinaista KÄYTTÖtavaraa on sitten todella vähän ja senkin käytön kanssa nuukaillaan. Lienee sota- ja pula-ajan peruja tämä. Mistä tietää vaikka olisi epigeneettista ominaisuutta mukana. On siinä toki tee se itse -meininkiäkin mukana.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Kaksimielisille tiedoksi/pettymykseksi, että tässä toikissa ei ole kyse khn:istä vaan siitä, miten vähillä tavaroilla ihminen voi tulla toimeen.

Pohjustukseksi voi lukea Hesarin jutun, jonka mukaan eräs hahmo tyhjensi asuntonsa varastoon, josta sai hakea vain yhden esineen päivässä.


Mikä olisi minimisetti, jolla sinä tulisit toimeen?

Oooksä huomannu, että sulle on unohtunut tonttulakki päähän?
 

Örfil

Guest
Ekaks hakisin pakin, sitten lusikkahaarukan.
Sitten jousipyssyn., jotta sais viimeinkin ruokaa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Itse hakisin varmaan tonttulakin aikas aikaisessa vaiheessa, ettei syyttä suotta syyteltäisi sellaisen käytöstä vuosi vuoden jälkeen aina hamaan ikuisuuteen asti.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mä oon huomannu sellasen jännän ja aika yleisen ristiriidan suurissa ja sitä vanhemmissa ikäluokissa: romua kerätään niin perkeleesti, tontit ja elosuojat täyteen, mutta varsinaista KÄYTTÖtavaraa on sitten todella vähän ja senkin käytön kanssa nuukaillaan. Lienee sota- ja pula-ajan peruja tämä. Mistä tietää vaikka olisi epigeneettista ominaisuutta mukana. On siinä toki tee se itse -meininkiäkin mukana.
Komp.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aika vähän anto toi Hesarin jutun sälli siimaa itselleen, kun munasiltaan joutui ekana aamuna vaatekappaletta lähteä hakemaan kilometrin päässä olevalta varastolta.

Itsehän en olisi luopunut vaatteista, koska niitä tarvitaan päivittäin. Tais olla vähän tyhmä jätkä!
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Aika vähän anto toi Hesarin jutun sälli siimaa itselleen, kun munasiltaan joutui ekana aamuna vaatekappaletta lähteä hakemaan kilometrin päässä olevalta varastolta.

Itsehän en olisi luopunut vaatteista, koska niitä tarvitaan päivittäin. Tais olla vähän tyhmä jätkä!
Jos luit ton jutun niin olisit tajunnut että vaatteet taisi olla tolle tyypille aikamoinen ongelma.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Seitsemäntenä päivänä olisi tietokone kytketty verkkoon. Tai kolmantena, jos tyytyisi kannettavaan.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Seitsemäntenä päivänä olisi tietokone kytketty verkkoon. Tai kolmantena, jos tyytyisi kannettavaan.
Modeemi,
modeemin virtalähde,
puhelinjohto modeemista seinään,
verkkopiuha,
kannettava,
kannettavan laturi,

Paitsi tietysti, jos ratsastaisi naapurin suojaamattomalla wlanilla.
 

Örfil

Guest
AJ:lla on muuten pakko olla joku akateeminen loppututkinto.
 
Ylös