Yleinen kuskien väittelytoikki

Henkaboy

Well-known member
Liittynyt
6.1.2011
Viestit
393
Jo pitkään ja hartaasti Alonso ketjussa toivottu sekä useasti mainittu väittelytoikki kuskeille jossa voidaan vertaila Kimiä ja Alonsoa sekä kaikkia muita kuskeja. Päästetään tuli irti sekä jätetään muut topicit rauhaan :ahem:
 

Xjazz

Well-known member
Liittynyt
11.2.2011
Viestit
110
Kimi on paras, koska:
1. KIMI on paras
2. Kimi ON paras
3. Kimi on PARAS

ok?
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
-Kimi voitti mestaruuden toiseksi parhaalla autolla ilman ykköskuskin statusta

-Alonso hävisi viime vuonna mestaruuden parhaalla autolla ja vieläpä ykköskuskina

:alppu:
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Mun mielestä menee näin:

1. Hamilton (nopein, kokonaisuus paras)
2. Vettel (nopea, fisku radalla)
=. (Tässä olisi Kimi)
3. Alonso (ei nopea, mutta muilta osin hyvä)
4. Button (ei ollenkaa nopea, mutta muilta osin erinomainen)
5. Webber (joskus hyvä, joskus täysin hukassa)
6. Massa (lähes aina hukassa)

Ja tässä oli siis top3 tallien kuskit vain.. (väliin siis saattaa mahtua muitten tallien kuskeja jos ottaisin niitä huomioon)
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Mun mielestä menee näin:

1. Hamilton (nopein, kokonaisuus paras)
2. Vettel (nopea, fisku radalla)
=. (Tässä olisi Kimi)
3. Alonso (ei nopea, mutta muilta osin hyvä)
4. Button (ei ollenkaa nopea, mutta muilta osin erinomainen)
5. Webber (joskus hyvä, joskus täysin hukassa)
6. Massa (lähes aina hukassa)
Mä alotan heti vänkäämisen. Miksi Kimi on mukamas noin paljon parempi kuin Massa?
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Mä alotan heti vänkäämisen. Miksi Kimi on mukamas noin paljon parempi kuin Massa?
Vänkääminen kaiketi kuuluu tämän topicin tarkoitukseen.

Eli: Tallikavereita verratessa (sitä kai hait) on monta seikkaa jotka vaikuttaa heidän tasoonsa toisiin nähden. Pirellin renkaat ei vissiin passaa nyt Massalle ja Kimillä mahtoi olla omat ongelmat Ferrari aikanaan. Täähän on puhdasta mutua, mutta tämmönen käsitys on. Aina on selityksiä tallikaverin häviämiselle ja syitä.

Samalla mutulla olen tehnyt selkeät erot Hamiltonin ja Buttonin välille, vaikka molemmat on mestareita jne. Eli jostain mutusta se ero syntyy, jota on yleensä tilastoilla mahdoton perustella, jos millään.

PS: Massan kohdalla kysymystä herättää hänen tasonsa 2009 Unkarin tapauksen jälkeen. Hän ei ajanut sen jälkeen Kimin kanssa, mutta Alonson kans on ajanut. Mutua siis täysin, mutta luulen että Massan taso on nyt heikompaa kuin mitä Kimin aikoina.
 

James Hunter

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
281
Alonso, Hamilton ja Vettel. Sitten tulee jo rakoa muihin, eikä näiden kolmen väliltä osaa sanoa kuka on nopein.

Hamiltonista itse diggaan eniten, ajaa sentään kilpaa aina vaikka pellet yrittävät suitsia. Toivottavasti ei anna periksi koska kyse on suuremmastakin asiasta, onko tämä kilvanajoa missä tapahtuu vai sunnuntaiköröttelyä ruuhkassa. Alonso on taas persoonana yhtä luotaan pois työntävä kuin scumi. Heikkoluontoisena tarvitsee ehdottoman ykköskuskin aseman ja selviää puhtain paperein kusetuksesta toiseen. Vettel on taas omaan makuun todella väritön vaikkakin nopea. No nämä eivät nyt sinänsä liity nopeuteen.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1404
Sijainti
Home
Jo pitkään ja hartaasti Alonso ketjussa toivottu sekä useasti mainittu väittelytoikki kuskeille jossa voidaan vertaila Kimiä ja Alonsoa sekä kaikkia muita kuskeja. Päästetään tuli irti sekä jätetään muut topicit rauhaan :ahem:
Eipä tämä toikki sinänsä yhtään auta, sillä edelleen esim Alonso toikissa on menossa Kimi/Alonso vertailut ja ei sitä kyllä siellä mitenkään pysty estämään sillä on sellaisia kun foorumisteja jotka käyvät täällä harjoin ja silloin saattavat ottaa Alonso/Kimi kortit esiin kyseisessä toikissa. Tavallaan tämä toikki on tuhoon tuomittu idea ainakin jos nuista kahdesta kuljettajasta on kyse.
 

Mauno Ahonen

Well-known member
Liittynyt
8.10.2010
Viestit
80
Sijainti
Perähikiä
PS: Massan kohdalla kysymystä herättää hänen tasonsa 2009 Unkarin tapauksen jälkeen. Hän ei ajanut sen jälkeen Kimin kanssa, mutta Alonson kans on ajanut. Mutua siis täysin, mutta luulen että Massan taso on nyt heikompaa kuin mitä Kimin aikoina.
Nyt aletaan olemaan asian ytimessä.
 

I'm Batman

MayorDutch
Liittynyt
24.5.2008
Viestit
309
Sijainti
Suomi
No ei Massan tekeminen kyllä enää näytä siltä miltä se näytti 2008 ja 2009 alkuvuonna. Johtuuko tämä sitten kakkoskuskin asemasta vai siitä että Massa kadotti parhaimman teränsä vakavan loukkaantumisensa jälkeen. Ja täydellinen kakkoskuskihan hän on siitä ei pääse mihinkään. Tuskin siellä tällä hetkellä kukaan Alonsoa nopeampi pystyisi olemaan epäilen. Se on niin Alonson valtakunta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mun mielestä menee näin:

1. Hamilton (nopein, kokonaisuus paras)
2. Vettel (nopea, fisku radalla)
=. (Tässä olisi Kimi)
3. Alonso (ei nopea, mutta muilta osin hyvä)
4. Button (ei ollenkaa nopea, mutta muilta osin erinomainen)
5. Webber (joskus hyvä, joskus täysin hukassa)
6. Massa (lähes aina hukassa)

Ja tässä oli siis top3 tallien kuskit vain.. (väliin siis saattaa mahtua muitten tallien kuskeja jos ottaisin niitä huomioon)
Kuudentena kaveri joka on lähes aina hukassa? Ookkonää tietonen, että siellä on muitakin kun Mäkin, Ferkun ja Red Bullin kuskit?
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
-Kimi voitti mestaruuden toiseksi parhaalla autolla ilman ykköskuskin statusta

-Alonso hävisi viime vuonna mestaruuden parhaalla autolla ja vieläpä ykköskuskina
Ferrariko muka paras auto?

Mistäs sitä tietää keitä tuolta nickien takaa paljastuu. Esimerkiksi hahmo mikæl voi olla vaikkapa Alonso.
Yeah, ei sitä koskaan tiedä :thumbup:
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Kimi on parsa, sitten tulee Rosberg, Button, Vettel, Hamilton, Kubica, Alonso ym.
 
Viimeksi muokattu:

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
1. Hamilton jota kuitenkin vihasin suunnattomasti kun Kimi vielä ajoi.
2. Kimi
3. Vettel
4. Alonso
5. Rosberg
6. Kubica
7. Button
8. Massa
 
Ylös