Mitenköhän Alonso osaa lukea kristallipalloa kun Laarenille hyppäsi?Silloin ei vielä tiedetty, että Lewis on kaiken muun hyvän lisäksi etevä selvännäkijä.
Mitenköhän Alonso osaa lukea kristallipalloa kun Laarenille hyppäsi?Silloin ei vielä tiedetty, että Lewis on kaiken muun hyvän lisäksi etevä selvännäkijä.
Veikkaan hyppyä tuntemattomaan (omasta mielestään), mutta ainakaan Ferrarin suhteen tuskin oli enää hirveämmin uskoa että pystyisivät tekemään ihan huippuauton.Mitenköhän Alonso osaa lukea kristallipalloa kun Laarenille hyppäsi?
Tämä ei ihan tänne kuulu, mutta miksi Ferraria yleensä pidetään The Tallina? Sen pitkän historian ja Schumi ja kaverit-menestyksen vuoksi? Ei nimi tallia tee, en minäkään pasko nopeammin, jos laitan Ferrari-tarran peräpäähän ennen istuntoa.Veikkaan hyppyä tuntemattomaan (omasta mielestään), mutta ainakaan Ferrarin suhteen tuskin oli enää hirveämmin uskoa että pystyisivät tekemään ihan huippuauton.
Nii-in, jotain kiehtovaa siinä monien kuskien mielestä on. Tunnetuin talli ja kaikkea...Tämä ei ihan tänne kuulu, mutta miksi Ferraria yleensä pidetään The Tallina? Sen pitkän historian ja Schumi ja kaverit-menestyksen vuoksi? Ei nimi tallia tee, en minäkään pasko nopeammin, jos laitan Ferrari-tarran peräpäähän ennen istuntoa.
e: ja jottei ihan ot:ksi mene, niin Lewis varmasti haluaa joskus ajaa Ferrarilla, koska Ferrari
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/hamilton-tallikaveruudesta-meilla-on-paljon-opittavaa/4553456– Meillä oli suurin piirtein samat säädöt, joten meillä oli aika lailla samanlainen auto joka viikonloppuna, koska ajotyylimme ovat aika samanlaiset, Hamilton sanoi.
Onkohan asia kuitenkaan sallittua? Ainakaan aivan lopullisesti? Muuten hypättäisiin kautta 1973 edeltäneisiin tunnelmiin jolloin mestarilla oli tuolloin oikeus olla halutessaan käyttämättä mestarin ykkösnumeroa. Tosin vanhempiin aikoihin ennen tuota vuotta mestarin numero saatettiin mestarin kieltäydyttyä ja joissakin poikkeustapauksissa jopa ilman mestarin suostumustakin antaa esimerkiksi järjestäjien suosikkikuljettajalle kuten esimerkiksi Graham Hillille Monacossa niinäkin vuosina jolloin hän ei ollut edes mestari.Luuis on päättänyt jatkaa ensi vuonna samalla kilpailunumerolla ja jättää käyttämättä option #1 numeroon. Ymmärsin että asia on jopa yllättäen Mersullekin ok. Hamilton on aikanaan voittanut ensimmäisen mestaruutensa kartingaikoina numerolla 44 ja tänä vuonna tuli yksi lisää.
Kyllä se käsittääkseni FIA:n puolesta on. Päätettiin siinä yhteydessä ennen päättynyttä kautta kun kuskit saivat kiinteän numeron valita. Päättihän sekin jo perinteen. Enemmän ihmettelen jos Mercedes ei asiaa vastusta. Markkinointi ja pr-syistä numero 1 olisi tärkeä.Onkohan asia kuitenkaan sallittua? Ainakaan aivan lopullisesti? Muuten hypättäisiin kautta 1973 edeltäneisiin tunnelmiin jolloin mestarilla oli tuolloin oikeus olla halutessaan käyttämättä mestarin ykkösnumeroa.
Niin tavallaan joo. Olisi kyllä ja koska Hamilton tuskin on vetäytymässä niin numeroa 0 tuskin tulee käyttöön. Onhan noita tiettyihin numeroihin mieltyneitä silloin kauan sitten ennenkin.Kyllä se käsittääkseni FIA:n puolesta on. Päätettiin siinä yhteydessä ennen päättynyttä kautta kun kuskit saivat kiinteän numeron valita. Päättihän sekin jo perinteen. Enemmän ihmettelen jos Mercedes ei asiaa vastusta. Markkinointi ja pr-syistä numero 1 olisi tärkeä.
Boldaus mun tekele.Kyllä se käsittääkseni FIA:n puolesta on. Päätettiin siinä yhteydessä ennen päättynyttä kautta kun kuskit saivat kiinteän numeron valita. Päättihän sekin jo perinteen. Enemmän ihmettelen jos Mercedes ei asiaa vastusta. Markkinointi ja pr-syistä numero 1 olisi tärkeä.
Ei kai sitä tulis muutenkaan? Kai siihen tulisi se uuden kuskin numero sitten?Niin tavallaan joo. Olisi kyllä ja koska Hamilton tuskin on vetäytymässä niin numeroa 0 tuskin tulee käyttöön. Onhan noita tiettyihin numeroihin mieltyneitä silloin kauan sitten ennenkin.
Nykyään tuolle tuskin tulisi siinäkään tilanteessa mitään tarvetta, koska kuskeillahan on omat numerot.Olisi kyllä ja koska Hamilton tuskin on vetäytymässä niin numeroa 0 tuskin tulee käyttöön. Onhan noita tiettyihin numeroihin mieltyneitä silloin kauan sitten ennenkin.
Näitä sentimentalisteja täältä tuntuu löytyvän monia. Aina vaan sanotaan, että pr-syistä numero yksi on tärkeä ja mantra jatkuu. Ei sillä ole mitään väliä. Kuljettajien vapaavalintaiset numerot ovat kuitenkin yleinen käytäntö ympäri maailman eri moottoriurheilusarjoissa.Kyllä se käsittääkseni FIA:n puolesta on. Päätettiin siinä yhteydessä ennen päättynyttä kautta kun kuskit saivat kiinteän numeron valita. Päättihän sekin jo perinteen. Enemmän ihmettelen jos Mercedes ei asiaa vastusta. Markkinointi ja pr-syistä numero 1 olisi tärkeä.
Hei ei muuta ku voimia sulle taisteluun oman mielipiteen puolesta. Uskon että se on raskasta jos kaikki muut on eri mieltä ja pitää vakuutella että kaikki on väärässä.Näitä sentimentalisteja täältä tuntuu löytyvän monia. Aina vaan sanotaan, että pr-syistä numero yksi on tärkeä ja mantra jatkuu. Ei sillä ole mitään väliä. Kuljettajien vapaavalintaiset numerot ovat kuitenkin yleinen käytäntö ympäri maailman eri moottoriurheilusarjoissa.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/lauda-rukoilin-hamiltonin-keskeytysta/4578720Lauda: Rukoilin Hamiltonin keskeytystä
Mercedes-tallin osaomistaja Niki Lauda paljastaa, mikä tapahtuma osoittautui ratkaiseva tekijäksi kaudella 2012 Lewis Hamiltonin houkuttelemisessa McLarenilta saksalaistallin riveihin.
Lauda oli yrittänyt loppukauden 2012 houkutella aktiivisesti Hamiltonia vaihtamaan Mercedekselle, mutta brittikuski suhtautui kosiskeluihin kylmäkiskoisesti. Tilanne muuttui ratkaisevasti Singaporen kisaviikonloppuna.
- McLaren halusi pitää hänet ja tarjosi sopimusta. Pyysin tavata hänet seuraavana päivänä, mikä oli sunnuntain kisapäivä. Olin lähettänyt hänelle aamulla tekstiviestin ja kysynyt hänen haluaan tulla meille, mutta kuljettajien paraatissa hän ei edes vilkaissut minun suuntaani, Lauda muisteli itävaltalaisen radiokanava O3:n haastattelussa.
Mainos (uutinen jatkuu alla)
Hamilton ajoi kisan kärjessä kohti voittoa, jolloin Lauda ryhtyi rukoilemaan jumalallista väliintuloa suunnitelmansa onnistumiseksi.
- Sanoin itselleni "hyvä Jumala, jos haluat auttaa minua edes kerran, niin anna tämän McLarenin hajota nyt". Ajattelin sitä kahdesti, jonka jälkeen pamahti! Ryhdyin välittömästi pommittamaan Lewisiä tekstiviesteillä. Kolme viikkoa myöhemmin allekirjoitimme sopimukset, Lauda kertoi.
- Tämä oli yksi tärkeä pala siitä kokonaisuudesta, miksi olimme tänä vuonna niin menestyneitä, itävaltalainen lisäsi.