Palvelimen vaihto ja tekniset ongelmat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Päivitteli normaalia hitaammin kisan aikana, mutta ei kai sitten oo kummakaan.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
F1-Forumin palvelimen OpenSSL-versio on 0.9.8k, joka ei ole haavoittuvainen Heartbleed-bugille.

Jatkakaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Äkkiseltään vaikuttas, että tapiksen jumiminen on johtunut forumin päästä, koska enää ei jumita.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei aukea vapaalla sivut ollenkaan. Tai aukeaa yläosa, mutta alaosa jää mustaksi. Eikä ole tuota skrollausmahdollisuutta sivussa.
 

Varaaziz

Active member
Liittynyt
19.8.2014
Viestit
39
Voi paska

Vaihdon Aziz:in sähköpostiosoitteen vääräksi, ja nyt en pääse edes lukemaan forumia tuolla nimimerkillä kun pitäisi klikata vahvistussähköpostin linkkiä, joka meni osoitteeseen jota todennäköisesti ei ole olemassa tai jos on niin minulla ei ole siihen salasanaa.

Enpä tullut tällaista skenaariota ajatelleeksi. Saiskohan tuon sähköpostin vaihdettua takaisin miten? En pääse Azizilla edes asetuksiin vaihtamaan sitä takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Vaihdon Aziz:in sähköpostiosoitteen vääräksi, ja nyt en pääse edes lukemaan forumia tuolla nimimerkillä kun pitäisi klikata vahvistussähköpostin linkkiä, joka meni osoitteeseen jota todennäköisesti ei ole olemassa tai jos on niin minulla ei ole siihen salasanaa.

Enpä tullut tällaista skenaariota ajatelleeksi. Saiskohan tuon sähköpostin vaihdettua takaisin miten? En pääse Azizilla edes asetuksiin vaihtamaan sitä takaisin.
Antille vaan privaa tai sähköpostia niin hoitunee. Modeoikeuksilla ei onnistu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vaihdon Aziz:in sähköpostiosoitteen vääräksi, ja nyt en pääse edes lukemaan forumia tuolla nimimerkillä kun pitäisi klikata vahvistussähköpostin linkkiä, joka meni osoitteeseen jota todennäköisesti ei ole olemassa tai jos on niin minulla ei ole siihen salasanaa.

Enpä tullut tällaista skenaariota ajatelleeksi. Saiskohan tuon sähköpostin vaihdettua takaisin miten? En pääse Azizilla edes asetuksiin vaihtamaan sitä takaisin.
Epic fail!:eek:

Yrittää olla 'ei tavoitettava henkilö' jeppe.kusettaja@hotmail.com osoitteella ja nyt tulikin omille sukille kaikki.:D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Forum tahmaa taas tutulla tavalla.
Viestin lähetyksessä tuli 500 Internal Server Error ja viesti ei näy toikissa mutta aluelistauksen perässä muka näkyy viimeisimpänä viestinä.

Mahtaako tämäkään tulla perille...
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Forum tahmaa taas tutulla tavalla.
Viestin lähetyksessä tuli 500 Internal Server Error ja viesti ei näy toikissa mutta aluelistauksen perässä muka näkyy viimeisimpänä viestinä.

Mahtaako tämäkään tulla perille...
Mulla näkyy niin, että tuossa etusivulla näkyy uusimpana viestinä, mutta sitten itse alueella ei näy ollenkaan viestiä kuitenkin se sitten löytyy ketjusta. :doubtful:

Niin ja tällaista tietenkin:
Näytä liitetiedosto 20363
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös