Pyöräilykausi 2013

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Schleckin veljekset oli kovia kans.

Ootteko testanneet Tour de France-pelejä?Pro Cycling Manageria?
No just noi aikoinaan kärynneet ei innosta mua.

Ja en pelaa enkä ole pelannut mitään tietokone/playstation yms. pelejä.:D

Mielummin pelaan ja teen oikeasti ulkona ja itse kun tuijotan ruutua.
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Mä oon aina silleen sivusilmällä seurannu pyöräilyy. Vasta vuosien kuluessa on paljastunu nää taktiset roolit et on hyvä yleisajaja,mäkispealistit,apukuskit ja aika-ajajat.

Muistanku Indurain hallitsi. Sitten oli Italiasta Pantania,Cipollonia,Chiapuccia. Saksalta Ullrich,Tanskalta Bjarne Riis.

Käsittääkseni Suomi ei oo oikeen ikinä pärjänny,Joona Laukka yritti kovaa.
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Se Lance Armstrong-dokumentti oli kyl hyvä. Paljasti tavallaan aika karuja juttuja herrasta itestään.

En nyt muista enää kunnolla kaikkea siitä. Kaikenhan mies melkeen menetti saavutuksistaan.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Niinpä. Onneksi säännöt antaa viimeisen 3 km:n aikana kaatuneelle saman ajan voittajan kanssa.
Ei se sääntö nyt aivan noin taida mennä, koska muuten kaatuneet voisivat saada paremman ajan kuin se ryhmä jossa he kaatumishetkellä olivat ja voisivat siten saada ratkaisevan edun voittotaistelua ajatellen.
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Ammattipyöräily ja tennis on niitä harvoja joista ei tarvitse pulittaa rahaa nähdäkseen.

Taino Wimbledon taitaa kyl maksaa MTV3:sella.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11184
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Jopas nousi Froome maalimäkeä Tourin johtoon.

Mut kun teki töitä ankarasti 13-21 niin tää Eurosportin iltaohjelma ei oikein miellytä. Klo22 lähetystä ei tullut lainkaan kakkoskanavalta ja tää ykköskanavan kooste on omituinen poukkoilu jossa tunnelma pilataan heti ekalla minuutilla.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Pakkanen uhosi että keltainen paita vaihtaa omistajaa. Froome näytti närhen värkit. Quintano 3 min perässä ja välissä SKYn van Gardener. Valverde, Contador ja Nibali kaukana.
 
Viimeksi muokattu:

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11184
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Tänään ajoivat Fabio Casartellin muistomerkin ohi. Lauantaina 20v tapahtuneesta.
Kovia on nää kolme etappia Pyreneillä, saas nähdä tuleeko tänään isoja putoamisia. Kaukana on hatkatrio, mutta eiköhän maalimäessä mene pakka sekaisin.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11184
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Eilen historiallinen päivä eli afrikkalaisen joukkueen etappivoitto Tourilla. Cummingsille voiton tarjoilivat Pinot ja Bardet, ranskalaiset vihamiehet. Fransmannit eivät polkeneet silloin kuin olisi pitänyt vaan jäivät vilkuilemaan toisiaan, Cummings kiitti ja ohitti taistelevat kukot.

Tänään maali Valencessa, alle kilometrin päässä itään Monte Carlo rallin perinteisestä taukopaikasta.
 
Ylös