Mielenkiintoinen juttu. Etenkin mikäli niin on, että Concordea ei sinällään olisi enää olemassa. Silloin F1 olisi palannut tai muodostanut jonkinlaisen uniikin sopimuksen joka olisi sekoitus starttirahan, Bernien edeltäjän Pierre Ugeauxin aikaisia Pariisin sopimuksia ja jotain aivan uuden aikakauden sopimuskuvioita. Olisihan sellaisella sopimuksella juurensa kaukana historiassa, mutta toisaalta Bernie itse aikanaan eräällä tavalla taisteli näistä vanhemman ajan sopimuksista ulos...
Caterhamin ajajat ovat kyllä myös mielenkiintoista nähdä vaikka mitään isompaa toivoa ei juuri näytä olevan. Caterhamin toisaalta oli loppupelissä sama jättää menemättä Brasiliaan vaikka sinällään sinne olisi ennakoissa kannattanut mennä koska Abu Dhabissa mahdollisuudet mihinkään hirveän rajuun kolariin tai muihin erikoisitilanteisiin ei ole kovin suuri. Ja mikäli sade tulee edes teoriassa niin pahimmassa tapauksessa siinä tulisi sellainen kaatosade, että nykyisen melkein yhtä surkean sadekelilinjan tietäen kuin viime kaudella ja noin hieman yli 10 vuotta muutenkin tiedostaen siitä tulisi katastrofi kaikille. Tosin Caterhamin ja Marussian kannattaisi vielä harkita yhdistymistä vain yhdeksi talliksi joskin molemmat vaikuttaisivat olevan täysin lopussa talleina lajissa.