Niin no, mun mielestä Hirvonen on jo ajamalla kokoajan lähentynyt vauhdillisesti lööbbiä.Naurattaa lukea näitä kieltämisiä.. Näinköhän täällä oikeasti joku pitää Hirvosta Loebbia nopeampana kuskina, että olisi jotenkin vääryys kun takkiin tulee 95% tapauksista (jopa soralla.......) kun kummallakin auto kestää eikä tule ulosajoja:alppu:
Suomalaisista 2000-luvulla kisaa ajaneista kuskeista, ainoastaan Grönholmilla oli puhdasta nopeutta haastaa Loebbi ajamalla, Mikko pysyi mukana tällä kaudella ihan Loebin hänelle epätyypillisten mokien ansiosta mutta kuten joku totesi, kaikki lasketaan. Kyllä tämä(kin) mestaruus jos Loebille menee, menee täysin oikealle kaverille. Yksi kovimmista ikinä.
Mikko on sitten selvästi sarjan toiseksi paras kuski jos puhtaasti kuskin luontaisesta nopeuden lahjasta puhutaan. J-M voisi olla kova luu kanssa, mutta pitäisi pysyä vielä tielläkin.
Oivoi..- Hypyn jälkeen konepellin sokka lähti irti. Sitten sinne pellin alle pääsi ilmaa ja sitten repesivät saranat irti. Se esti näkymän kokonaan. Minun täytyi pysähtyä ja ottaa konepelti kokonaan pois, Hirvonen kuvaili.
Lisätietoja tästäLoebillä ilmeisesti jonkinlainen turbo-ongelma autossa, ralliradion mukaan.
Ilmeisesti kyse oli sitten siitä edellisestä pätkästä jolla Mikko voitti reippaasti, tällä viimeisimmällä pätkällä Seb ajoi pohjat. Eikä muutenkaan sellaista Sainz 1998 -uusintaa varmaan tapahdu seuraavaan vuosisataan, se on liikaa pyydetty.Lisätietoja tästä
Muistaakseni kumpaakaan näistä ralleista ei ajettu 09Nyt olisi tallimäärykset Ruosissa ja Meksikossa tuntuneet aika
järkeviltä.
Sorry! Tuli ajateltua viime vuotta.Mutta Sardiiniassa olisi voinut tulla 2 pistettä lisää.Muistaakseni kumpaakaan näistä ralleista ei ajettu 09
Tästä nyt jäi se maku että Loebin virheitä ei lasketa mutta J-M:n virheet lasketaan jos mietitään kuskeja paremmuusjärjestykseen.
Ja taas mennään, ota nyt Mikko eroa kiinni.