Eilen jo ihmettelin, miksei Ogier tarttunut tarjottuun etumatkaan. Mahtaa ihmetellä Ogier jo itsekin...
Onkohan Fordilla/M-Sportilla panostukset ihan kohdillaan? Pelkästään Fiesta WRC:tä on viivalla 10 vs 4 DS3:sta. Fiestoja on yhteensä 41, jotka on kaikki M-Sportin rakentamia(?), osa toki vanhempia malleja. Löytyisiköhän sitä vauhtia lisää, jos allokoitaisiin panostuksia vähän enempi noihin kahteen tehdasautoon?
Jotenkin sitä luuli, että ajoissa valmiina ollut S2000-versio olisi tuonut jotain etua. Toisin taisi käydä, kun ei vauhti riitä edes Jyväskylässä. Onhan noilla letkan hänniltä vedetty lujaa kiukulla ja ajovuoron turvin joka rallissa. Pitäisi vaan päästä lujaa myös top3-ajovuorolla.