Bensan hinta kun jatkaa nousuaan, niin taitaa entistä useampi jättää kortin ajamatta jatkossa. Ei se ole millään tapaa pakollinen kaupunkilaiselle, jos elämänsä kortittomuuden ehdoilla järjestelee. Jos bensan hinta tuplaantuu, niin auto on hyvin nopeasti ylellisyysväline. Tämä tapahtuu vääjäämättä, kyse on vain missä määrin ja kuinka nopeasti.Hienosti lobattu. Muutamalla lisätunnilla liikenneturvallisuus kasvaa ja eritoten autokoluluyrittäjien voitot.
Siellä se Facebookissa Vanhanenkin 'riehuu'.Matti Vanhanen tuohtui hihamerkkiehdotuksesta
Keskiviikko 11.4.2012 klo 21.38 (päivitetty klo 22.36)
Entinen pääministeri ottaa Facebookissa kantaa kansanedustajan avustajan kohuehdotukseen.
Matti Vanhanen jakoi Facebook-sivuillaan linkin ulkomaalaisille ehdotettua hihamerkkiä koskevaan uutiseen.
- Se, että otan tähän kantaa ei ole puoluepolitiikkaan sotkeutumista vaan vastenmielisyyden osoitus sitä vastaan, että tällaista kirjoitetaan ja ajatellaan Eduskunnasta käsin, toteaa politiikasta Perheyritysten liiton toimitusjohtajaksi siirtynyt Vanhanen.
IL
Tuossa teksti. Kyllähän tuon voi lukea kuin piru raamattua jos siltä tuntuu, ja onkin näemmä lehdistössä luettu.
Vaikka toi Heluna on viksummasta päästä viiteryhmässään niin vielä antaa odottaa varsinaista älyn lentoa. Ensivaikutelma vain vahvistuu.Tuossa teksti. Kyllähän tuon voi lukea kuin piru raamattua jos siltä tuntuu, ja onkin näemmä lehdistössä luettu.
Aika raskas tuomio.Kaahari aiheutti kuoleman ja teki kahdesta raajarikon – puolitoista vuotta ehdollista
Viime vuoden kesäkuussa 18-vuotiaan kuoleman ja kahden nuoren vakavan vammautumisen kaahauksellaan aiheuttanut mies tuomittiin puoleksitoista vuodeksi ehdolliseen vankeuteen. Ajokortin Päijät-Hämeen käräjäoikeus otti kahdeksi vuodeksi pois 19-vuotiaalta hurjastelijalta.
Nuorukainen kaahasi Opel Vectralla valo-ohjatussa risteyksessä 125-145 kilometrin vauhdilla ja törmäsi Golf-merkkiseen henkilöautoon, jonka kuljettajana ollut 18-vuotias mies menehtyi ja kyydissä olleet kaksi muuta miestä saivat mm. vakavat aivovammat. Vammautuneiden kuntoutus on edelleen kesken.
Golf lensi 36 metrin päähän törmäyspaikasta ja murskautui pahoin. Onnettomuuspaikalla on 60 km/h-nopeusrajoitus.
Kaahari tuomittiin törkeästä kuolemantuottamuksesta ja kahdesta törkeästä ruumiin vammantuottamuksesta. Hän sai maksettavakseen 1360 euron sakot.
Kuolonkolarin aiheuttaja oli päässyt pari päivää aiemmin armeijasta siviiliin, kun hän kaahasi valo-ohjatun risteyksen lävitse Helsingintien ja Ala-Okeroistentien risteyksessä Lahdessa 2. kesäkuuta viime vuonna aamulla neljän aikaan.
Liikennevalot näyttivät hänelle joko punaisia tai keltaisia valoja, kun auto törmäsi risteyksessä Golfiin. Kaahaaja myönsi oikeudessa syytteet oikeiksi. Hän ei osannut kertoa teolleen mitään erityistä syytä.
Vahingonkorvaukset ratkaistaan myöhemmin, sillä vakuutusyhtiö ei ole vielä ottanut kantaa korvauksiin. Omaiset vaativat kymmenien tuhansien eurojen korvauksia.
Toivottavasti ei raasu traumatisoidu. :wall:Aika raskas tuomio.
Tiedossahan tuo on ollut.
Kriisiapua olis hyvä antaa.Toivottavasti ei raasu traumatisoidu. :wall:
Ja paskat. Kyseessä ei ole muu kuin rahastus. Jos tuntee tarvetta lisä-ajotunteihin, niin niitä voi kuka tahansa käydä ottamassa aina kun siltä tuntuu.Tiedossahan tuo on ollut.
Ja vaikka itse sain inssin ihan ykkösellä läpi, niin en todellakaan sanoisi olleeni millään tavalla valmis 15 ajotunnin jälkeen. Ehkä tuo kolme lisää onkin ihan hyvä juttu?
Rahastus toki, mutta kyllä usein tuntuu liikenteessä, että monella olisi tarvetta vähän liikennesääntöjen kertaamiseen.Ja paskat. Kyseessä ei ole muu kuin rahastus. Jos tuntee tarvetta lisä-ajotunteihin, niin niitä voi kuka tahansa käydä ottamassa aina kun siltä tuntuu.
Juu, mutta tämähän ei vaikuta niihin jotka nyt jo vaikuttavat kertaamista kaipaavan.Rahastus toki, mutta kyllä usein tuntuu liikenteessä, että monella olisi tarvetta vähän liikennesääntöjen kertaamiseen.
Joo, mutta sillä taas ei ole ajokäyttäytymiseen käytännöllisesti katsoen mitään merkitystä.Rahastus toki, mutta kyllä usein tuntuu liikenteessä, että monella olisi tarvetta vähän liikennesääntöjen kertaamiseen.
Autokouluille se merkkaa kokonaisuutena paljon, yksilötasolla vähävaraiselle se merkitsee paljon. Liikenneturvallisuudelle sillä ei ole tuon taivaallista merkitystä.Juu, mutta tämähän ei vaikuta niihin jotka nyt jo vaikuttavat kertaamista kaipaavan.
Kuinka paljon 3 lisätuntia oikeasti merkkaa?
Näin on.Pelkkä kakkosvaihekin on yhtä rahastusta ja silmään kusemista, niin nyt vielä laitetaan kolmosvaihe lisäksi? Hurraa.
Tais olla oma lehmä ojassa. Tai siis oma peltilehmä rutussa ja vastustajalta henki poissa.Sasihan ajoi kovempia rangaistuksia noihin, mutta jostain syystä se projekti jäi kesken.