Troy
Well-known member
Renngeist sanoi:Paskapuhetta. Amerikkalainen auto ja teho ei oikein istu samaan lauseeseen.
Kyllähän euro- ja japsiautoissa otetaan enemmän tehoa iskutilavuutta kohti, mutta yleensä ovat vakiona silti vain nelisylinterisiä. Pari ekstrapyttyä varsinkin V-muodossa tuo käyntiin kuitenkin oman kehräävyytensä ja vääntöä myös. Itse pidän tästä filosofiasta paljonkin.kouvotsvoni sanoi:
Jos olen oikein nyt ymmärtänyt, niin tuo taitaa olla 2.8 tai 3.1 litrainen General Motors 60° kulman V6. Sitä en olisi kuitenkaan arvannut, että itse McLaren on Kouvon autoa aikaisempiin GM-tehdasmalleihin käyttänyt viriään. Sama peruskone kumminkin.
The LG5 ("V-code") was a special 3.1 L turbocharged engine produced with McLaren for just two years, 1989 and 1990. It featured the same multi-port fuel injection intake manifolds and throttle body as the LH0, but cranked out 205 hp (153 kW) at 5200 rpm and 225 lb·ft (305 N·m) of torque at 2100 rpm. Approximately 3,700 engines were produced each year. This engine had a block with more nickel content and hardened internals.