Red Bull vei heti Markin auton punnitukseen, kun huomasivat virheensä. Sama tapahtui Toro Rossolle aikaisemmin tällä kaudella silloinkin tuli vain varoitus. Ei tässä ole suosimisesta kyse.Miksei webber saanut rangaistusta!
Red Bull vei heti Markin auton punnitukseen, kun huomasivat virheensä. Sama tapahtui Toro Rossolle aikaisemmin tällä kaudella silloinkin tuli vain varoitus. Ei tässä ole suosimisesta kyse.Miksei webber saanut rangaistusta!
Uskomatonta pelleilyä Lonzolta. Kun katsoin aika-ajoja niin luulin että Schumi esteli Lonzoa nopealla kierroksella kun se niin alkoi mekastamaan. Ei sittenkään. Ukko meni säleiksi kun sitä "esteltiin" jäähdyttelykierroksella...uskomatonta.Mun mielestä tämmöinen tuomareiden ajan haaskaus on loputtava. Alonso itki turhasta taas!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104345
Ja asiaan ei tietenkään vaikuta, että herroilla on erilaiset pohjat ja difut käytössä? Alonson autoon asennetut uudet osat olivat täysi floppi.Miksei voi Alonso millään myöntää epäonnistuneensa aika-ajossa? Ihan kreisiä shittiä nuo kommentit kun väkisin vääntää itsensä onnistujaksi. 'Odotimme sitä ja todellinen ihme kun pääsimme kympin joukkoon' . Ja Massa on helposti edellä.
Se selittäisikin kyllä... RB:llä vaan on osaamista tehdä nopeampi auto. Alonson päänsärkyJa asiaan ei tietenkään vaikuta, että herroilla on erilaiset pohjat ja difut käytössä? Alonson autoon asennetut uudet osat olivat täysi floppi.
Pienenä pelkona, että ja kun riittävän moni tuommoista valittelua harrastaa, niin FIA saa päähänsä, että otetaankin lentävä lähtö jottei kaverit joudu lähtöpaikoista kärsimään.On ilmeisesti melko luikas tuo hidas puoli :
Ferrarin Felipe Massa sanoi, että yritti tehdä lähtöharjoituksen likaiselta puolelta ja hänen mielestään se oli hitaampaa kuin sadesäällä lähteminen. Moni muukin on ollut asiasta huolissaan, niin Hamiltonkin, joka teki Massan tavoin koestartin.
– Se ei ollut kovinkaan hyvä. Itse asiassa se oli todella huono, minä hädintuskin liikuin, kun nostin kytkintä, Hamilton sanoi Autosport.comin mukaan. [mtv3]
Itse uskon että kaikki jotka lähtevät "odd numbers" kolumnista (eli oikealta puolelta) aina Grossuun asti menevät Hamiltonista ohi.Pienenä pelkona, että ja kun riittävän moni tuommoista valittelua harrastaa, niin FIA saa päähänsä, että otetaankin lentävä lähtö jottei kaverit joudu lähtöpaikoista kärsimään.
Elikkä sun mielestä on urheilullisesti parempi ajaa tahallaan huonosti jotta siitä saa hyötyä?Naurettavaa pelleilyä tuollainen. Jokainen kuski on voinut halutessaan ajaa sellaisen sijan että olisi ollut oikealla puolella. Typerää itkeä omaa kädettömyyttään.
Ai kuljettajat pystyy valitsemaan ajollaan ottavatko likaisen vai puhtaan puolen? Miten luulet esimerkiksi sellaisen muuttujan vaikuttavan, kun vielä takaa tulevat autot ja aikaparannukset?Naurettavaa pelleilyä tuollainen. Jokainen kuski on voinut halutessaan ajaa sellaisen sijan että olisi ollut oikealla puolella. Typerää itkeä omaa kädettömyyttään.
Mua ei yllättäisi yhtään se, että parillisista ruuduista lähtevät pääsisivät liikkeelle ihan hyvin. Tuskin noilla starttipaikoilla niin paljon eroa. Liukkaita ovat molemmat puolet.Itse uskon että kaikki jotka lähtevät "odd numbers" kolumnista (eli oikealta puolelta) aina Grossuun asti menevät Hamiltonista ohi.
Elikkä järjestys voisi hyvinkin olla jotain tällaista:
1.Vettel
2.Webber
3.Schumacher
4.Hulkenberg
5.Grosjean
6.Hamilton
7.Senna
8.Raikkonen
9.Di Resta
10.Massa
11.Perez
12.Alonso
ekan kierroksen jälkeen.
Ei yllättäisi yhtään.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104359Although Hamilton is convinced there is a disparity between the two sides of the grid, McLaren team-mate Jenson Button did a practice start from the right side of the start-finish line and is not as convinced.
"I am the only car who has done a start on the clean side of the grid and that wasn't good either. There is just such low grip," he said.
"On the straights we are not putting rubber down. We might be cleaning the circuit but there is no rubber down, so it is very, very slippery. And the slippiest part of the circuit is the pitlane.
Sitä varten niillä on ne spotterit, nopealla autolla voi hyvin taktikoida "oikean" lähtöpaikan.Ai kuljettajat pystyy valitsemaan ajollaan ottavatko likaisen vai puhtaan puolen? Miten luulet esimerkiksi sellaisen muuttujan vaikuttavan, kun vielä takaa tulevat autot ja aikaparannukset?
Sekin tarkoittaa sitä, että aika-erojen täytyy olla isoja, että uskaltaa tiputtautua siihen oikeaan väliin. Jos 5 autoa on kahden kymmenyksen sisässä ja hölläät liikaa näytät idiootilta, kun tiput kaikkien taakse.Sitä varten niillä on ne spotterit, nopealla autolla voi hyvin taktikoida "oikean" lähtöpaikan.