Tyly fakta, että Heikki ei ollut tällä kaudella mitään. Kisoissa Petrov 10 kertaa edellä ja petrov keskeytti vielä 3x kun Kovalainen päässyt aina maaliin, joten se on tavallaan piessyt Petrovia vain 7x kauden aikana.
Jos Heikki olisi tällä kaudellakin aika-ajot vetässy tyylii 18-2, kisoissa parempi 18-2 niin sillä olisi jo rahakas soppari taskussa.
Aika-ajot menivät kuitenkin 13-7 Kovalaisen eduksi.
-- Australiassa kumpikaan Caterham-kuski ei päässyt maaliin.
-- Kiinassa ylimääräinen varikkostoppi Kovalaiselle huonon renkaankiinnityksen takia.
-- Bahrainissa Kovalaisella rengasrikko.
-- Monacossa Petrov ei päässyt maaliin.
-- Valenciassa Kovalaisella KERS-ongelmia.
-- Silverstonessa Petrov ei startannut kisaan.
-- Saksassa ylimääräinen varikkostoppi ja keulan vaihto Kovalaiselle.
-- Belgiassa Kovalaisella varikko-ongelmia.
-- Singaporessa Petrov kolaroi eka mutkassa ja koki myöhemmin varikko-ongelmia.
-- Japanissa Petrovilla KERS-ongelmia ja varikon läpiajorangaistus.
-- Intiassa Kovalaisella KERS-ongelmia.
-- Brasiliassa Caterham-kuskit kisasivat erilaisilla strategioilla.
Jäljelle jää 8 kisaa, joissa Caterham-kuskit pääsivät kisaamaan keskenään ilman isompia häiriötekijöitä.
-- Malesiassa Petrov oli Kovalaista parempi.
-- Barcelonassa Kovalainen oli Petrovia parempi.
-- Kanadassa Kovalainen oli Petrovia parempi.
-- Unkarissa Kovalainen oli Petrovia parempi.
-- Italiassa Kovalainen oli Petrovia parempi.
-- Koreassa Petrov oli Kovalaista parempi.
-- Abu Dhabissa Kovalainen oli Petrovia parempi.
-- USA:ssa Petrov oli Kovalaista parempi.
Näissä kisoissa saldo on 5-3 Kovalaisen eduksi.
Kisastarteissa Kovalainen on kauden mittaan parantanut sijoitustaan lähtöruudusta ensimmäisen kierroksen aikana 40 pykälää ja Petrov 16.
Tallilla on tietysti paljon muutakin dataa, joista varmaan osaavat arvioida kuskiensa suoritustason meitä paremmin.