On tietenkin, sääntöjenkin takia.Välillä unohtaa miten vaarallista moottoriurheilu on. Onko käytössä HANS kaikilla kuskeilla?
Kysyin vaan, kun nokka edellä meni kaiteeseen. Toisaalla puhuttiin, että olisi mennyt kaiteesta läpi ja osunut puuhun.On tietenkin, sääntöjenkin takia.
Kamera ei oikein kerinny mukaan,hieman jäi epäselväksi tapahtuman oikea kulku.Kaidehan meni pahaan kuntoon,rengas vallit olis varmaan pelastanu miehen...ikävän varjon jättää tämän kisan ylle.Kysyin vaan, kun nokka edellä meni kaiteeseen. Toisaalla puhuttiin, että olisi mennyt kaiteesta läpi ja osunut puuhun.
Ajattelin samaa, kun katso videoo missä auto lähtee käsistä.Pieni on ero elämän ja kuoleman välillä.
Niin hienoja vehkeitä, kun noi Audit onkin niin ei ne kyllä millään tavalla incar osuuksissa kuulosta kilpa-autoilta. Toyotat on ihan eri maailmasta, musiikkia korville. Nää on niitä makuasioita.
Saa nähä miten käy, vielä on pitkä matka. Nyt alkaa pimenee kunnolla.
Vilanderin omien sanojen mukaan AF Corsella tiedettiin jo varsin hyvissä ajoin, että Ferrarilla ei vain kerkiä Astoneiden ja Possujen vauhtiin, mutta laskivat että paremman polttoainetalouden avulla voisivat vetää pidempiä stinttejä, mutta sekään ei sitten natsannut kohdilleen mm. turva-auto jaksojen vuoksi eikä se polttoainetalous tainnut sittenkään olla NIIN paljon parempi....Tuli katsottua suuri osa kisasta. Voittoon ajoi Audi #2, kuten toivoinkin. Vilander tupeloi lopussa (onneksi ei käynyt kuinkaan!) eikä Ferrarin vauhti riittänyt.