Pitääkö olla tyytyväinen jos autolla, jolla ollaan oltu podiumilla seitsemässä kisassa yhteensä viisi kertaa ja näistä yksi voitto, jäädän tiimin mokailun ja kykenemättömyyden takia sijoille 9 ja 13?
EN ole samaa mieltä niiden kanssa, joiden mielestä pitäisi olla kiitollinen jo saadusta eikä vaatia menestystä.
EN myöskään tuon klubin alajaoston kanssa, joka rivien välistä sanoo, ettei selvästi hyvällä autolla saa olettaa parin kisan jälkeen enää menestystä. Koska niin kovaa ei kehitys kulje.
Mutta kuten jo todettua, olen täysin sitä mieltä että päivän tulostaso Lotuksella johtui täysin viikonlopun aiemmista
olosuhteista, eli 1. Sateen takia huonosta aika-ajosta ja 2. Sateen takia säästyneistä renkaista.
Toistan itseäni: Lotus on paras auto kuluvan kauden säännöille ja renkaille, MUTTA kun rengas säännöt kumotaan viikonlopun kahden ensimmäisen päivän sateella ("liikaa" uusia renkaita) näille renkaille ja säännöille huonommat autot, mutta mahdollisesti "absoluuttisesti nopeammat" autot vievät (RB und Mercu)