Mangelo
Well-known member
- Liittynyt
- 19.4.2007
- Viestit
- 24380
Mersu kiittää.Hard ja Medium on hyvä vaihtoehto Silvestoneen, mutta Unkariin täysin idioottimainen ratkaisu.
Paljonkohan maksavat Pirellille kassan alta?
Mersu kiittää.Hard ja Medium on hyvä vaihtoehto Silvestoneen, mutta Unkariin täysin idioottimainen ratkaisu.
http://www.formula1.com/results/season/2013/901/7226/speed_trap.htmlMistä näkee suoranopeudet? Mietin vaan, että oliko Räikkösellä millaset suoranopeudet muihin verrattuna?
http://www.formula1.com/results/season/2013/901/7226/speed_trap.html
Tuossa, mutta ei niissä näy DRD:n hyötyä koska kaikki ovat ajaneet ne takasiipi auki. Jos tota hait.
DRD:llä ei välttämättä aina haeta korkeampaa huippunopeutta. Voidaan myös hyödyntää käyttämällä isompaa siipeä ja pääsemällä sitten suorilla samaan "normaaliin" nopeuteen kuin ilman sitä. Mutta Silverstonessa Lotus hakee just suurempaa nopeutta suorille. Hyötyä voi hakea vertaamalla Grosjeanin huippunopeuteen silloin kun kummallakaan ei ole DRS käytössä.Juu, tuota hain. Harmi kun me maallikot emme pääse toteamaan DRD:n hyötyjä ja haittoja kai? mitenkään, kun emme telemetriaa pääse näkemään...
Jon Noble @NobleF1 10 min
Paul di Resta's car has been found to be underweight in post scrutineering checks. Full story soon...
Käyttäjän Oskari Saari uudelleentwiittaama
Mitäs näistä on yleensä tullut? Lähtöruuturangaistusko?di Restan auto ilmeisesti alipainoinen:
Tarkoittaa siirtoa lähtöruudukon viimeiselle paikalle. Eli Kimi nuosee kahdeksanteen ruutuun likaiselle puolelle ja Alonso yhdeksännelle ja puhtaalle. Heikentää vähän saumoja lähdössä, kun myös edessä oleva Grosjean nousee puhtaalle puolelle.di Restan auto ilmeisesti alipainoinen:
Niin, Pirellin pitäisi suosia Ferrari ja Alonsoa niin kuin mm. FIA tekee.Alonso itkee BBC:llä, että Pirelli suosii Mersua ja Red Bullia.
Rengaspeli pelaa vissiinkin väärien tallien pussiinJa miten fidussa Force India ja Toro Rosso ovat niin nopeita? Ei ainakaan kuskien ansiosta, se on varma jos mikä.
Sinänsä jännä, että nyt kun Ferrarin ja Lotuksen kohdalla kitistään kovista renkaista, niin silti yksi renkaille hellimmistä autoista, eli Force India, pärjää vieläkin hyvin.Rengaspeli pelaa vissiinkin väärien tallien pussiin
Paalulle ajaminen olisi oikein oiva konsti päästä puhtaalle puolelle.Sama miten Kimi ajaa niin tavalla tai toisella ne saa puljattua sen jatkuvasti tuolle likaiselle puolelle. Startista tule taas hevon..sitä. Veikkaan että startissa molemmat Ferrarit sanoo Räikköselle hyvästit.
Tämä on hyvä huomio!Sinänsä jännä, että nyt kun Ferrarin ja Lotuksen kohdalla kitistään kovista renkaista, niin silti yksi renkaille hellimmistä autoista, eli Force India, pärjää vieläkin hyvin.
No, jokos WebSikin uskoo (tai edes epäilee), että testistä oli jotain hyötyä?Niin, ennen testiä ajelivat paalulle ja nyt ajelevat paalulle. Selvä muutos aikaisempaan. Tippuvat kisassa podiumilta, jos hyötyä ei ollut.
RB:n vaihdelaatikko oli tänään vielä vähän isompi vitsi.Lotus vitun vitsi. RB papereihin nimi alle Kimi.
Ainahan siitä jotain hyötyä on, vaikkei välttämättä rengashyötyä olisikaan. Joka tapauksessa pidän arveluja hyödyn määrästä ylimitoitettuina. Kehitystä tapahtuu koko ajan muutenkin, joten pelkästään yhden rengastestin piikkiin ei kaikkea voi laittaa. Safety Carit vähän vaikeuttavat Silverstonen kisan arviointia.No, jokos WebSikin uskoo (tai edes epäilee), että testistä oli jotain hyötyä?