Talviautoksi 60-luvun kupla, niin ei paljon tee mieli räpläillä kännykkää ajellessa.Vaihda 80-luvun Micraan, niin ei ole tylsää!
Talviautoksi 60-luvun kupla, niin ei paljon tee mieli räpläillä kännykkää ajellessa.Vaihda 80-luvun Micraan, niin ei ole tylsää!
Ei nyt huvitta kuolemankaan kanssa pelata. Tai terveyden. Nytkään ei meinaa päästä kuin kierähtämällä autosta ulos. Koska polvi.Vaihda 80-luvun Micraan, niin ei ole tylsää!
Muoviraha, kännykät ja intternetin vois mun puolesta lopettaa kokonaan.Talviautoksi 60-luvun kupla, niin ei paljon tee mieli räpläillä kännykkää ajellessa.
Voi sitä Jjussua, voi sitä.Tunnen erään naiskuskin, jonka kyydissä pelottaa koko ajan. Hällä kun on tapana esim. jokaisen liikennemerkin kohdalla kysyä, mitä ihmettä tuo mahtaa tarkoittaa. Ohittamiseeen lähtemisen arpominen on hällä myös oma taiteenlajinsa, samoin peruuttaminen, jota tosin harvemmin edes tapahtuu.
Ja asiaan kuuluvat tietysti kiljahtelut heti kun tapahtuu jotain ennalta-arvaamatonta, kuten risteys tai se, että joku kääntyy oikealle kilometrin päässä edessä.
Tai sitten ensimmäisen sukupolven Porsche 911:sta, koska siinä on sellainen auto jonka perä yrittää jokaisessa mutkassa tulla väkisin rinnalle ja siinä saa tosissaan tehdä töitä välttääkseen pyörähtämisen ja sen aiheuttaman ulosajon.Vaihda 80-luvun Micraan, niin ei ole tylsää!
Vain hyvillä panoilla.Voiks täällä kehuskella panemisillaan?
Komp. Hahmottelin mielessäni hieman samankaltaista kommenttia sillä erolla etten aja, saati halua ajaa autolla.Vaikea kysymys. Autolla ajaessa en varmastikaan ole erityisen taitava, sen verran vähän tulee nykyisin ajeltua. Polkupyörällä lienen vahvoilla autoilijoihin verrattuna, ja kävelykin sujuu mukavasti vilkkaallakin kadulla. Julkisessa liikenteessä olen myös kohtalaisen taitava, osaan suunnitella reitin tarpeideni mukaan ja osaan käyttäytyä liikennevälineissä tilanteen mukaisella tavalla. Kokonaisuutena hallinnen liikenteen paremmin kuin moni autoilija, mutta mietin tarkempaa vastaustani vielä tovin.
Kyllä ne on minunkin vahvuuteni tuolla julkisen liikenteen käytössä. Sen alkoi huomata, kun oli muutamassa suurkaupungissa julkisia käyttänyt niin niiden kokemuksella alkoi uudessakin paikassa nopeasti hahmottaa verkoston kokonaisuuden ihan opastauluistakin. Tuota boldattua pidin aiemmin itsestäänselvyytenä kunnes kerran kaverin kanssa tuli tarve ison urheilutapahtuman jälkeen nopeasti edetä parkkipaikalle ihmismassan läpi. Se pujottelu ei onnistunut kaverilta sitten millään. Autolla tulee harvoin ajettua ja silloinkin yleensä tuota tuttua maantiepätkää.Vaikea kysymys. Autolla ajaessa en varmastikaan ole erityisen taitava, sen verran vähän tulee nykyisin ajeltua. Polkupyörällä lienen vahvoilla autoilijoihin verrattuna, ja kävelykin sujuu mukavasti vilkkaallakin kadulla. Julkisessa liikenteessä olen myös kohtalaisen taitava, osaan suunnitella reitin tarpeideni mukaan ja osaan käyttäytyä liikennevälineissä tilanteen mukaisella tavalla. Kokonaisuutena hallinnen liikenteen paremmin kuin moni autoilija, mutta mietin tarkempaa vastaustani vielä tovin.