Ja se ihmetyttää kun sama homma taas käytössä.Kimi ajaa nyt myöhäisemmän stopin turvin Magnussenia, Ricciardoa ja Unkelbergiä kiinni, mutta mitä iloa kun sija menetettiin myöhäisellä ekalla.
Kuulostaa aika pahalta.Twitter huhujen mukaan Fry on jättänyt erohakemuksen. Latino meiningillä eteenpäin.
Päitä tippuu, eikä nämä lopu tähän veikkaan että seuraavana Tombazis...Kuulostaa aika pahalta.
Siinä lähtee kuitenkin mies joka on ollut tekemässä joskus sopivaa ja nopeaa autoa Kimille.
Näkisin ennemmin positiivisena asiana.Kuulostaa aika pahalta.
Siinä lähtee kuitenkin mies joka on ollut tekemässä joskus sopivaa ja nopeaa autoa Kimille.
Vaikea uskoa että paljon oli vaikutusta Adrian Neweyn luonnoksiin. Ainut mistä oli täydellisesti vastuussa 2007 McLaren johon vuodettiin Ferrarilta kaikki mitä talosta löytyiKuulostaa aika pahalta.
Siinä lähtee kuitenkin mies joka on ollut tekemässä joskus sopivaa ja nopeaa autoa Kimille.
No jos Fry on ollut tämän vetotanko systeemin "isä" niin siinä tapauksessa tuoNäkisin ennemmin positiivisena asiana.
Eipä siinä mitään yllättävää, jos Fry lähtee, saanee vain viedä tämän viimeisen "luomuksensa" loppuun. Tuo voi olla ihan Ferrarilta luotua painetta, kun on saanut jo monta sutta aikaiseksi. Fry on juuri se joka tuota etupään jousitusratkaisua tukee. Eipä Fry muutenkaan voisi jatkaa samalla paikalla, koska Allison on hypännyt siihen hommaan ensi kauden auton kohdalla.
Jos noin on niin vois veikata että ei Marmorininkan penkki kovin vahvoilla siinä tapauksessaPäitä tippuu, eikä nämä lopu tähän veikkaan että seuraavana Tombazis...
Ehkä, mut italialaisista siellä kärkijonossa olisivat varmasti, aiemminkin huhuissa väläytetty Andrea Agnelli, joka toimii Juventuksen puheenjohtajana ja on myös FIAT ja Exorin hallituksien jäsen. Tai toinen vaihtoehto John Elkann joka toimii Fiatin hallituksen puheenjohtajana, hän hoitaa myös Exorin toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja toimikuvia. Elkann kuuluu myös Agnellin sukuun.Ferrarin kannattaisi tosissaan miettiä sitä, että kannattaisiko organisaation muokkaaminen aloittaa ylimmältä tasolta asti eli ensin lähetetään Montezemolo eläkkeelle ja hommataan uusi pääjohtaja Italian ulkopuolelta.
Monzassa tullaan todennäköisesti tekemään tänä vuonna kaikkien aikojen kierrosennätys ja mahdollisesti myös kaikkein korkein huippunopeus.
Keveydellä ei sinänsä merkitystä, mutta kyllä. Mitä nyt on nähty(huippunopeudet edellisissä kisoissa), johtuu vain siitä, että autot kiihtyvät nopeammin. Mutta, mitä nopeammin mennään sitä enemmän tarvitaan tehoa.
V10 aikakaudella oli parhaimmillaan n. 1000 hevosvoimaa ja autot paljon kevyemmät. Ei varmasti tule tapahtumaan kumpikaan.
WebSlave puhui myös kierrosajasta, siksi painokin on relevantti ja siksi sen mainitsin.Keveydellä ei sinänsä merkitystä, mutta kyllä. Mitä nyt on nähty(huippunopeudet edellisissä kisoissa), johtuu vain siitä, että autot kiihtyvät nopeammin. Mutta, mitä nopeammin mennään sitä enemmän tarvitaan tehoa.
En tiedä että onko mainiota, mut siellä ne lähes jokaisen tiimin tukikohdat sijaitsevat.Mikä englannissa on niin mainiota?