Ihme älämölyä. Onhan se nyt ihan selvä, että jos ajotapa on erilainen niin aikansa kestää, että saadaan se käteen sopivaksi. Nyt lisäksi Ferrarilla säätöikkuna ei riitä eikä ole tuoretta kokemusta siitä miten auto Kimille sopii. Kaiken lisäksi testata ei saa. Kun vielä huomioi, että Kimin bravuurit nopeat kurvit tarvitsevat hyvän aerodynamiikan niin altavastaajana hän auttamatta on. Tähän vielä se pointti kirsikaksi, että aika-ajon merkitys ei ole entinen ja Kimi mielellään ylösmittaisi etunsa kisassa maltillisen rengaskulutuksen suomana kisanopeutena niin kehottaisin nyt vain olemaan maltillinen vielä useammankin kisan. Yhtään tilannetta ei auta, että tekniikka on uutta ja tallille ennen kokematonta, renkaat ovat jopa autoakin suuremmassa roolissa ja radat vaihtuvat yhdessä niiden vaatimien ominaisuuksien kanssa.
Minulle ei ole yhtään epäselvää, että Kimi on vielä aikanaan Fernandoa nopeampi. Ennemmin tai myöhemmin - mutta työkalun se vaatii.
Edit: selvästi näkee, että balanssi heitti nyt aliohjaavasta jo yliohjaavaksi - näin kuumalla. Vaikeaa on siis insseilläkin löytää kokonaisuuteen otetta.