Jännä että tää on sulle tärkein asia tällä sivulla. Naurettavuus on katsojan silmässä. Täälä ketjussa on paljon rajumminkin puhuttu, kuin mina että toivon että Vettel jäisi Kimin taakse. Sorry etten ole vihreä hienohelma. Asioista puhun oikeilla nimillä enkä neiteile.
Ainakin toisessa osiossa, kun autot olivat tiiviisti jonossa odottamassa radalle pääsyä. Jonon pituus riitti yli Lotuksen pilttuun josta Grosjean ei vielä ollut poistunut. Grosjean vain työnsi nokkansa Massan eteen vaikka siinä ei ollut tilaa. Massa joutui väistämään vasemmalle, ettei osu Grosjeaniin varikosuoralla."RGrosjean has been given a 2-place grid penalty for not leaving the pitlane in the order that the car arrived there"
-> Hetkinen, milloin tää tapahtui??? Olisko Kimin siis kuulunut olla kympin sakissa?
Noni! Eli jos Kimi olisi ollut röyhkeä ja vaan nyt sattunut ajamaan Vettelin eteen jonossa, ja olisi sitten voittanut koko aika-ajot, niin olisi ollut tiputettu vain kolmanneksi!Ainakin toisessa osiossa, kun autot olivat tiiviisti jonossa odottamassa radalle pääsyä. Jonon pituus riitti yli Lotuksen pilttuun josta Grosjean ei vielä ollut poistunut. Grosjean vain työnsi nokkansa Massan eteen vaikka siinä ei ollut tilaa. Massa joutui väistämään vasemmalle, ettei osu Grosjeaniin varikosuoralla.
Manuret on vahvistettu lähtöruudukkoon http://www.suomif1.com/2015/03/eivat-lapaisseet-karsintarajaa-manorit-silti-mukana-kilpailussa/Pääseekö manuret kisaan mukaan? Toinen ei ajanut aika-ajoissa ja toinen jäi 107%:n ulkopuolelle.
Toisekseen Ericsson teki Kimiä nopeamman ajan..
Ei Räikkösen vauhtiin mitään romahdusta tullut, yksi kierros hitaamman takana ja se siitä.Näin sanoin jo eilen.
"Jäitä hattuun! Kimi on ennenkin ollut vauhdissa perjantaina, mutta lauantaina on tullut romahdus."
Kimi on varsinainen harkkojen spesialisti.
Tuohan on totta, toki tiimi olis mahdollisesti voinut laittaa Kimin parempaan paikkaan sinne jonoon, mutta kyllä kuskin pitää tehdä itselleen tila ja saada ajettua hyvä kierros riippumatta siitä missä kohtaan on jonossa, ei sitä kukaan voi tehdä varikkomuurilta Kimille. Ei estänyt muita ympärillä pääsemästä vikaan osioon.Jaahas siellä jo Ferrarin tallipäällikkö syyttää Räikköstä aika-ajosta. Näinkö kauan se kaunis yhteiselo kesti? Ikävä kyllä Vettelin menestys vie pohjan Kimiltä. Ei niitä kukaan myöhemmin muista, että siellä oli epäonnea yms. Pakko vain lyödä tulosta tiskiin.
:
Jos tallipäällikkö on väärässä eikä ole mikään toimittajan väritys niin Kimi kyllä syöttää tälläiset takaisin. Saapa nähdä. Saattaa sanoa, että hyvä tallipäällikkö mutta näissä jutuissa pitäisi olla huolellisempi.Jaahas siellä jo Ferrarin tallipäällikkö syyttää Räikköstä aika-ajosta. Näinkö kauan se kaunis yhteiselo kesti? Ikävä kyllä Vettelin menestys vie pohjan Kimiltä. Ei niitä kukaan myöhemmin muista, että siellä oli epäonnea yms. Pakko vain lyödä tulosta tiskiin.
Tallipäällikkö oli siis kommentoinut, ettei kyseessä ollut taktinen virhe vaan Kimin oma moka radalla. Jännä kun sanoo vielä että Ericsson ja Hamilton ohittivat Kimin radalla. Kyllähän Ericsson oli koko ajan Kimin edessä kun varikolta lähdettiin!:dunno:
Räikkönen mielestäni teki kaiken mitä pystyi. Kimi jätti ison eron Ericssoniin, mutta se ero hupeni kun Ricciardo 'parkkeerasi' autonsa viimeisessä mutkassa jolloin Ericsson, Räikkönen ja Hamilton kasaantuivat. Sama juttu kävi Hamiltonille. Tekemätön paikka oli Räikkösellä.Tuohan on totta, toki tiimi olis mahdollisesti voinut laittaa Kimin parempaan paikkaan sinne jonoon, mutta kyllä kuskin pitää tehdä itselleen tila ja saada ajettua hyvä kierros riippumatta siitä missä kohtaan on jonossa, ei sitä kukaan voi tehdä varikkomuurilta Kimille. Ei estänyt muita ympärillä pääsemästä vikaan osioon.
Toki jälkiviisastelu on aina helppoa ja voi nyt sanoa, että olis kannattanu varmaan päästää Hami eteen ja antaa sille vähän etumatkaa, kun ajaa sitten kuitenkin niin kovaa, että ei tule eteen kierroksen aikana kuitenkaan.
Se on ihan sama tuliko romahdus vai ei. Tosiasia on ettei kukaan muista milloin Räikkösellä olisi mennyt aika-ajo nappiin.Ei Räikkösen vauhtiin mitään romahdusta tullut, yksi kierros hitaamman takana ja se siitä.
Hamilton kuitenkin ajoi jatkoon ja Kimi veti Ericssoniakin huonomman ajan. Ei tuo nyt mikään tekemätön paikka ollut todellakaan, vaikka mistä suunnasta katsoisi.Räikkönen mielestäni teki kaiken mitä pystyi. Kimi jätti ison eron Ericssoniin, mutta se ero hupeni kun Ricciardo 'parkkeerasi' autonsa viimeisessä mutkassa jolloin Ericsson, Räikkönen ja Hamilton kasaantuivat. Sama juttu kävi Hamiltonille. Tekemätön paikka oli Räikkösellä.
Tuurilla meni Hamilton jatkoon, ei pystynyt hänkään tekemään mitään tilanteelleen, Räikkösen tuuri kävi toiseen suuntaan. Tuuri olisi aivan yhtä hyvin voinut olla toisin päin. Kun on joutunut toisen auton taakse, on siinä likaisessa ilmassa vaikeaa tehdä parempaa aikaa kuin edellä oleva.Hamilton kuitenkin ajoi jatkoon ja Kimi veti Ericssoniakin huonomman ajan. Ei tuo nyt mikään tekemätön paikka ollut todellakaan, vaikka mistä suunnasta katsoisi.