Formula 1 - 2015 - Itävalta GP - Kisaennakot ja Liveseuranta
Aikataulu ja muut tiedot :
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41761&p=2550112&viewfull=1#post2550112
15:00 F1 Kilpailu ( 13:30 Ennakko tunnelmat )
Säästä luvattu tälle iltapäivälle puolpilvistä, tihkusadetta, 16-18 astetta.
Sateen mahdollisuun 40-60 %
Eilisessä episodissa ihmetytti eniten se mihin Kimin hyvä vauhti katosi. (No se kyllä on jo selvinnyt). Eniten tässä odoksutti se kun Mersu porukassakin jo ihmeteltiin Ferrarin kisa vauhtia. No se voi taas olla Mersun puolelta taas vaan feikkausta mutta Q3n loppu tapahtumat vois tulkita niinkin että tuosta huolestuneena Mersukin joutui menemään säädöissään enemmän kisasäädön puolelle ja siksi Q3 lopussa nähtiin molemmilta Mersu kuskeilta viimeisellä kierroksella ulosajot. Q3 säädöillä kun mennään kisaan ja niitä ei saa enää Q3n jälkeen muuttaa. No yks spekulaatio tämäkin...
No nyt Kimin autoon voidaan laittaa täysin kisasäätöihin ja tuolla radalla nyt pitäis päästä ohittamaan. Kuinka ylös vauhti kantaa jää nähtäväksi. Toivottavasti tuolle bensan kulutukselle on jotain osattu tehdä sitten viime kisan jäljiltä.
Agressiivinen rengas taktiikka kun ei kannata jos ei ole polttoainetta.
Valtterilla taas pitäis kisan alussa olla helppo pala poimia Hulkki. Miten Massasta sitten selviä on toinen juttu. Vetteliä kun ei sais päästää karkuun.
Lähtöruutu rengaistuksia alkaa olemaan jo ihan mukavasti. Jostain syystä niitä on tänä vuonna enemmän kuin viime vuonna samaan aikaan. Mistähän syystä ?
Jotenkin tuon olis viime vuonna paremmin ymmärtänyt. Ettei nyt vaan kerjätä lisää kehitys poletteja luotettavuuden nimissä.
Lähtöjärjestys kilpailuun:
 Lewis Hamilton	Mer
	
 Nico Rosberg	Mer
 Kimi Räikkönen	Fer
	
 Sebastian Vettel	Fer
 Valtteri Bottas	Wil
	
 Felipe Massa	Wil
 Daniel Ricciardo	RBR
	
 Daniil Kvyat	RBR
 Felipe Nasr	Sau
	
 Marcus Ericsson	Sau
 Pastor Maldonado	Lot
	
 Romain Grosjean	Lot
 Sergio Perez	For
	
 Nico Hulkenberg	For
 Jenson Button	McL
	
 Fernando Alonso	Mcl
 Max Verstappen	STR
	
 Carlos Sainz Jr	STR
 Will Stevens	Man
	
 Roberto Merhi	Man
[/tr]
* PENALTIES
Car 3 DR - 10 place grid penalty - First time a fifth power unit element has been used - Stewards' document no. 11
Car 14 FA - 20 place grid penalty - First time fifth power unit elements have been used - Stewards' document no. 12
Car 22 JB - 25 place grid penalty - First time sixth and fifth power unit elements have been used - Stewards' document no. 26
Car 26 DK - 10 place grid penalty - First time a fifth power unit element has been used - Stewards' document no. 24
Car 14 FA - 5 place grid penalty - Replacement Gearbox - Stewards' document no. 29
http://www.fia.com/file/29980/download?token=mkzUH5XH
								Aikataulu ja muut tiedot :
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41761&p=2550112&viewfull=1#post2550112
15:00 F1 Kilpailu ( 13:30 Ennakko tunnelmat )
Säästä luvattu tälle iltapäivälle puolpilvistä, tihkusadetta, 16-18 astetta.
Sateen mahdollisuun 40-60 %
Eilisessä episodissa ihmetytti eniten se mihin Kimin hyvä vauhti katosi. (No se kyllä on jo selvinnyt). Eniten tässä odoksutti se kun Mersu porukassakin jo ihmeteltiin Ferrarin kisa vauhtia. No se voi taas olla Mersun puolelta taas vaan feikkausta mutta Q3n loppu tapahtumat vois tulkita niinkin että tuosta huolestuneena Mersukin joutui menemään säädöissään enemmän kisasäädön puolelle ja siksi Q3 lopussa nähtiin molemmilta Mersu kuskeilta viimeisellä kierroksella ulosajot. Q3 säädöillä kun mennään kisaan ja niitä ei saa enää Q3n jälkeen muuttaa. No yks spekulaatio tämäkin...
No nyt Kimin autoon voidaan laittaa täysin kisasäätöihin ja tuolla radalla nyt pitäis päästä ohittamaan. Kuinka ylös vauhti kantaa jää nähtäväksi. Toivottavasti tuolle bensan kulutukselle on jotain osattu tehdä sitten viime kisan jäljiltä.
Agressiivinen rengas taktiikka kun ei kannata jos ei ole polttoainetta.
Valtterilla taas pitäis kisan alussa olla helppo pala poimia Hulkki. Miten Massasta sitten selviä on toinen juttu. Vetteliä kun ei sais päästää karkuun.
Lähtöruutu rengaistuksia alkaa olemaan jo ihan mukavasti. Jostain syystä niitä on tänä vuonna enemmän kuin viime vuonna samaan aikaan. Mistähän syystä ?
Jotenkin tuon olis viime vuonna paremmin ymmärtänyt. Ettei nyt vaan kerjätä lisää kehitys poletteja luotettavuuden nimissä.
Lähtöjärjestys kilpailuun:
| 1. Lewis Hamilton Mer | 2. Nico Rosberg Mer | 
| 3. Sebastian Vettel Fer | 4. Felipe Massa Wil | 
| 5. Nico Hulkenberg For | 6. Valtteri Bottas Wil | 
| 7. Max Verstappen STR | 8. Felipe Nasr Sau | 
| 9. Romain Grosjean Lot | 10. Pastor Maldonado Lot | 
| 11. Marcus Ericsson Sau | 12. Carlos Sainz Jr STR | 
| 13. Sergio Perez For | 14. Kimi Räikkönen Fer | 
| 15. *Daniil Kvyat RBR | 16. Roberto Merhi Man | 
| 17. Will Stevens Man | 18. *Daniel Ricciardo RBR | 
| 19. *Fernando Alonso Mcl | 20. *Jenson Button McL | 
[/tr]
* PENALTIES
Car 3 DR - 10 place grid penalty - First time a fifth power unit element has been used - Stewards' document no. 11
Car 14 FA - 20 place grid penalty - First time fifth power unit elements have been used - Stewards' document no. 12
Car 22 JB - 25 place grid penalty - First time sixth and fifth power unit elements have been used - Stewards' document no. 26
Car 26 DK - 10 place grid penalty - First time a fifth power unit element has been used - Stewards' document no. 24
Car 14 FA - 5 place grid penalty - Replacement Gearbox - Stewards' document no. 29
http://www.fia.com/file/29980/download?token=mkzUH5XH
								
									Viimeksi muokattu: 
								
							
						
						
	
					 
				 
 
		 
 
		 
	 
 
		 
 
		