Laitan tähän siis Silverstonen 1993 rengastiedot:
Williams: Molemmat kuljettajat ottivat B-seokset kilpailuun. Alain Prost kävi varikolla kierroksella 30 ja Damon Hill kierroksella 31. Prostin pysähdys kesti 8,02 sekuntia ja Hillin pysähdys kesti 7,61 sekuntia. Molemmat ottivat A-seokset millä ajoivat sittemmin loppuun asti.
Tyrrell: Molemmat kuljettajat lähtivät B-seoksilla kilpailuun. Ukyo Katayama aikoi käydä varikolla kierroksella 30 ja Andrea de Cesaris aikoi käydä varikolla kierroksella 32. Jälleen kerran tavallisten pysähdysten sijaan Tyrrell-tallin miehet joutuivat ikävien teknisten vaurioiden korjausten uhriksi.
Katayaman auton moottorivauriota korjattiin tavallisen renkaanvaihdon ohella varikolla kaksi kierrosta ja de Cesaris vuorostaan kävi lopulta neljä kertaa kisassa varikolla kaikkiaan. Näistä ensimmäiseen kierroksella 32 meni kierros, toiseen pysähdykseen aivan Safety Carin loppumetreillä kierroksella 38 meni viisi kierrosta, kierroksella 47 uudelleen 2 kierrosta ja vielä kierroksella 51 kolme kierrosta.
Andrea oli muutenkin jo useita kierroksia jäljessä ja lopputuloksena de Cesarista ei hyväksytty lopputuloksiin 16 kierrosta voittajaa jäljessä maalissa. Katayama ei ihme kyllä ajanut lähimainkaan niin hitaasti, mutta hänen autossaan tosiaan oli moottorivaurio. Molemmat kuljettajat ainakin Fuji TV:n mukaan ajoivat A-seoksilla korjauskäyntiensä jälkeiset ajat eikä heille tiettävästi enempää vaihdettu renkaita. Mene ja tiedä siitä sitten...
Benetton: Molemmat kuljettajat ottivat B-seokset kilpailuun ja kävivät varikolla kierroksilla 27 ja 29 järjestyksessä Michael Schumacher ja Riccardo Patrese. Schumacherin pysähdys kesti 5,5 sekuntia ja Patresen 5 sekuntia. Molemmat saivat A-seokset millä ajoivat maaliin asti.
McLaren: Kuljettajista Michael Andretti otti C-seokset kisaan ja aikoi pysähtyä kierroksella 15, mutta Ayrton Senna otti B-seokset ja hän aikoi pysähtyä kierroksella 26. Andretti keskeytti, mutta Sennan pysähdys kesti 5,11 sekuntia ja Senna sai A-seokset joilla olisi ollut maalissa edes kolmas, mutta polttoaine murheellisesti loppui vaikka 2-2,5 litran polttoainelastin piti riittää maaliin asti kun kyse oli viimeisestä kierroksesta sen alussa.
Footwork: Kuljettajista Derek Warwick otti B-seokset kisaan ja aikoi käydä varikolla kierroksella 28, mutta Aguri Suzuki otti D-seokset ja hän aikoi käydä varikolla noin kierroksen 10 jälkeen milloin tahansa. Suzuki halusi ottaa Fuji TV:n mukaan riskin koska hänellä ei ollut mitään hävittävää. Warwickin pysähdys kesti 7,5 sekuntia ja hän sai A-seokset millä aikoi ajaa maaliin asti.
Lotus: Molemmat kuljettajat ottivat B-seokset ja he kävivät kierroksilla 25 ja 28 varikolla järjestyksessä Alessandro Alex Zanardi ja Johnny Herbert. Zanardin pysähdys kesti 9,21 sekuntia ja Herbertin pysähdys kesti 7 sekuntia. Molemmat saivat A-seokset millä ajoivat maaliin asti.
Jordan: Molemmat kuljettajat ottivat B-seokset ja he kävivät kierroksilla 26 ja 30 varikolla järjestyksessä Thierry Boutsen ja Rubens Barrichello. Boutsenin pysähdys kesti 11,5 sekuntia ja Barrichellon pysähdys kesti 6,5 sekuntia mikä turhautti entisestään jo pitkä aika sitten ajohalunsa käytännössä menettänyttä belgialaista pahoin. Molemmat saivat A-seokset alle millä sittemmin yrittivät ajaa maaliin asti.
Larrousse: Kuljettajista Erik Comas otti kilpailuun D-seokset ja hän aikoi käydä varikolla jo kierroksella 7 tai 8, mutta Philippe Alliot otti A-seokset ja hän ei aikonut käydä varikolla lainkaan. Lopulta Alliot sai maksaa itsepäisyydestään todella huonolla sijoituksella joskin renkaiden kaventamisesta huolimattakin pääsi toki maaliin asti. Alliot ei ollut ainoa joka kärsi tilanteesta sillä Minardin Christian Fittipaldi oli käytännössä samassa veneessä myöskin tilanteen osalta puhuttaessa.
Lola-BMS Scuderia Italia-Dallara-Ferrari ja Luca Badoer: Badoer kävi kierroksella 30 varikolla jolloin hänen pysähdys kesti 14 sekuntia. Badoerilla oli B-seokset ja hän sai A-seokset joilla hänen oli tarkoitus ajaa loppuun asti. Badoer ja Andrea de Cesaris kolaroivat joka ennen pitkää johti Badoerin keskeytykseen ja myös kun hänen autoaan ei saatu pois niin myös Safety Cariin.
Minardi, Christian Fittipaldi ja Pierluigi Martini: Kuljettajista Fittipaldi otti A-seokset ja ei aikonut käydä varikolla, mutta lajiin palannut ja rahaa talliin tuonut Martini vuorostaan kävi varikolla kun näki omasta mielestään B-seokset järkevämmiksi ottaa kisaa varten. Martini kävi kierroksella 30 varikolla ja hänen pysähdys oli 8 sekunnin mittainen. Ikävä kyllä Martinin kunto tuntui olevan hieman vajaa F1-paluuseen ja Martini keskeytti mahdollisesti jopa krampista johtuneeseen ulosajoonkin. Fittipaldi ajoi Larroussen Philippe Alliotin tapaan ennen pitkää todella yksinäisen ja turhauttavan kisan vailla etua.
Ligier: Molemmat kuljettajat ottivat B-seokset ja kävivät varikolla kierroksilla 25-26 järjestyksessä Martin Brundle ja Mark Blundell. Brundlen pysähdys kesti 6,75 sekuntia, mutta Blundellin vain 4 sekuntia mikä tarkoitti siirtymistä tasoihin Gerhard Bergerin kanssa vuoden 1993 nopeimman varikkokäynnin tittelistä puhuttaessa siinä vaiheessa vuotta. Molemmat ottivat A-seokset varikolta mukaan joilla ajoivat sittemmin maaliin asti tai ainakin yrittivät ajaa.
Ferrari: Kuljettajista Jean Alesi otti B-seokset kilpailuun, mutta Gerhard Berger otti C-seokset kilpailuun. Alesi kävi varikolla kierroksella 23, mutta Berger kävi varikolla kierroksen 15 sijaan jo kierroksella 10 jolloin hän vaihtoi A-seokset alle ja aikoi ajaa niillä loppuun asti. Osasyy siihen oli renkaiden liikakulumisessa ja osin taktiikan toimimattomuudessakin. Bergerin päivä päättyi kierroksella 12 varikolle keskeytykseen. Kierroksen 10 pysähdys oli kestänyt 12 sekuntia. Alesin pysähdys vuorostaan kesti 13 sekuntia mikä oli katastrofi Ferrarille sinänsä. Alesi otti A-seokset joilla hän aikoi ajaa maaliin asti.
Sauber: Molemmat kuljettajat ottivat B-seokset ja he aikoivat käydä varikolla kierroksilla 22 ja 26 järjestyksessä JJ Lehto ja Karl Wendlinger. JJ:n turhauttava ja taantuva keskikausi tuntui jatkuvan joskin tekniset viat ja ennen kaikkea tallin sisäiset omat ristiriidat tuntuivat vaikuttavan JJ:n kisoihin enemmän kuin, että mies itse olisi todella alkanut huonontua kauden aikana. Pysähdys sujui JJ:ltä erinomaisesti Fuji TV:n selostajienkin mukaan vain 6 sekunnin mittaisena. Wendlinger keskeytti ennen omaa pysähdystään. JJ sai A-seokset millä hän aikoi ajaa maaliin asti ja onnistuikin joskin pisteiden ulkopuolelle jäi kasipaikalle.