Razor
Well-known member
- Liittynyt
- 12.10.2008
- Viestit
- 1230
Olis voinu jarruttaa ja olis menny oikeelta puolelta ohi mut ei oikee ollu Grossulla pelisilmää.Väistää, minne?
Olis voinu jarruttaa ja olis menny oikeelta puolelta ohi mut ei oikee ollu Grossulla pelisilmää.Väistää, minne?
Monacossa pitää luottaa talliin koska ajoituksella on muita kisoja suurempia vaikutus.Eli lampaana Kuskin pitäisi Itsekkin miettiä
No joku vauhdissa mätti ja jarrut on hyvä syy.Näitä Mersun "jarruongelmia" on kuunneltu kohta kolme vuotta ja vain yhden kerran ne on realisoituneet. Kannattaa jättää omaan arvoonsa...
Propsit Alonsolle, että on jaksanut tuota Mclarenin rämpimistä. Nyt näyttää alkavan kulkevan auto myöskin.Nyt alkaa Alonson taidot paistaa läpi. Otti jälleen kerran autosta kaiken potentiaalin irti ja selvä voitto Buttonista. Viime kausi oli toivotonta rämpimistä, mutta heti kun tulostaso on pisteillä, suoritukset hyviä.
Kyllä - Alonso otti mitä otettavissa oli.Propsit Alonsolle, että on jaksanut tuota Mclarenin rämpimistä. Nyt näyttää alkavan kulkevan auto myöskin.
McLaren ja RB on kulkenut viime aikoina normaaleillakin moottoriradoilla ihan kivasti. McLaren pisteillä viime kolme kilpailua ja kahdessa molemmat kuskit.Kyllä - Alonso otti mitä otettavissa oli.
Mutta pari seuraavaa kisaa kertonee taas enemmän Mäkin oikeasta suorituskyvystä.
Niin kuin Red Bullinkin itseasiassa.
Näille molemmille Monaco oli iskun paikka. Harmi sikäli, ettei Danny boy saanut kirkkainta kruunua päähänsä.
Kyllähän tuo oli Alonsolta selkeää alisuorittamista, kun tallin mukaan auto on tämän http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/mclarenilla-leveat-puheet-olemme-selvasti-ferraria-edella/5907034 uutisen mukaan selkeästi Ferraria edellä ja tasoissa Mersun ja Red Bullin kanssa. Kyllä silloin olisi pitänyt olla ihan selkeästi palkintopallikamppailussa mukana. Saa nähdä pystyykö kuskit loppukaudesta nousemaan sille tasolle mille auto antaisi myöden vai onko kummankin aika siirtyä eläkkeelle.Nyt alkaa Alonson taidot paistaa läpi. Otti jälleen kerran autosta kaiken potentiaalin irti ja selvä voitto Buttonista. Viime kausi oli toivotonta rämpimistä, mutta heti kun tulostaso on pisteillä, suoritukset hyviä.
Pelkästä rungostahan Boullier puhuu ja on siinä aika lähellä totuutta. Espanjassa McLaren oli syheröllä 3. sektorilla ihan kärjen vauhdissa. Lisäksi Alonso ottaa aina vähintään 110% autosta irti.Kyllähän tuo oli Alonsolta selkeää alisuorittamista, kun tallin mukaan auto on tämän http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/mclarenilla-leveat-puheet-olemme-selvasti-ferraria-edella/5907034 uutisen mukaan selkeästi Ferraria edellä ja tasoissa Mersun ja Red Bullin kanssa. Kyllä silloin olisi pitänyt olla ihan selkeästi palkintopallikamppailussa mukana. Saa nähdä pystyykö kuskit loppukaudesta nousemaan sille tasolle mille auto antaisi myöden vai onko kummankin aika siirtyä eläkkeelle.
Muistaakseni selitettiin, että sekaannus johtui siitä että seosvalinta muutettiin viime tingassa. Ensin oli käsky laittaa Softit jotka olivat valmiina odottamassa, mutta yhtäkkiä valinta muutettiinkin Super Softeiksi, jotka olivat kauempana varikon nurkassa, joiden hakemiseen meni ylimääräistä aikaa. Joten "varikkomuurin" vika ilmeisesti kun valintaa muutetaan siinä vaiheessa kun auto on jo varikkosuoralla.Näin jälkikäteen nähtynä muuten ihmetyttää, kuinka kujalla rengasmiehet olivat. Jos mekaanikkoja on odottamassa ruudun ympärillä, niin kyllä jollakin neljästä uuden renkaan tuojasta pitäisi päässä jo hälyttää. Mahtoikohan tuo super soft edes olla suunniteltu valinta
Hamilton teki virheen Piscineen tullessaan, jarrutti pitkäksi. Tais siellä olla vielä liukasta muutenkin.Miten toi muuten meni noin tiukille Hamiltonin kanssa 13 sekunnin stopista huolimatta? Eikös Ricciardo ollut aivan Hamiltonin kannassa siinä vaiheessa kun Hamilton tuli edeltä varikolle?
Joo, vauhti slikseillä oli aika lailla hitaampaa kuin märän kelin renkailla tuossa vaiheessa, joten Ricciardo olisi päässyt reiluun johtoon jos stoppi olis onnistunu.Hamilton teki virheen Piscineen tullessaan, jarrutti pitkäksi. Tais siellä olla vielä liukasta muutenkin.
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2016/6/f1-best-monaco-onboards-2016.html
Onboardeja Monacosta. Palmerin kolari, Gutierrez ohittaa Räikkösen, Kimi ajaa seinään (jännä rutina kuuluu Kimin autosta ennen kuin ajautuu pitkäksi)