Rentta
Well-known member
Wrc:n äänisekoilut jatkuu.
Ajamattomuus näkyy aina. Ja Montessa erityisesti. Ruotsissa varmaan menee paremmin. Toivottavasti.Sinänsä kiva nähdä että Kalle ei noin vaan tulekaan takaisin ja kävele voitosta voittoon takaperin, vaan se vuoden ajotauko asvalttiralleista oikeasti nyt taitaa vähän näkyä.
Miksi ajattelisi jotain muuta? Kun jollekin näyttää vieläkin olevan epäselvää, niin kerrataan. M-Sport on tällä kaudella mukana sarjassa ainoastaan noiden kuskien takia. Ilman noita kuskeja koko tallia ei olisi MM-sarjassa tällä kaudella. Mielestäni on parempi ratkaisu, että viivalla on yksi talli ja 2-4 autoa enemmän, vaikka taso onkin mitä on.Mitähän se M Wilson oikein ajatteli kuskeja valkatessaan? Muuta kuin rahaa?
Tietenkin on eroa tehdas vs. yksityinen mutta kun ei ole mitään yritystä. Vai odotteleeko Malcolm vuotta 2027? Puuttuu kunnianhimo, yritys, kaikki. Voisi olla mm-sarjalle (tai Fia:lle) ihan hyvä, jos Ford pitäisi vaikka välivuoden tai pari. Kehittyviä ja hyviäkin kuskeja kuitenkin olisi tarjolla, niin kyllä tuo touhu vaikuttaa ihan - jos ei nyt pelleilyltä, niin ainakin järjenvastaiselta. Ei siinä talli ja auto oikein kehity, jos kuskimateriaali on raskasta keskisarjaa.Miksi ajattelisi jotain muuta? Kun jollekin näyttää vieläkin olevan epäselvää, niin kerrataan. M-Sport on tällä kaudella mukana sarjassa ainoastaan noiden kuskien takia. Ilman noita kuskeja koko tallia ei olisi MM-sarjassa tällä kaudella. Mielestäni on parempi ratkaisu, että viivalla on yksi talli ja 2-4 autoa enemmän, vaikka taso onkin mitä on.
On täysin eri asia yrittää pyörittää tallia omalla rahalla noin 10 miljoonalla kuin maailman suurimmat autonvalmistajat vajaan 100 miljoonan budjeteilla.
Jep, ja hattuahan M-Sportille on nostettava, että on kuin tilliliha goljatteja vastaan taistellessa. Tallina siis.Miksi ajattelisi jotain muuta? Kun jollekin näyttää vieläkin olevan epäselvää, niin kerrataan. M-Sport on tällä kaudella mukana sarjassa ainoastaan noiden kuskien takia. Ilman noita kuskeja koko tallia ei olisi MM-sarjassa tällä kaudella. Mielestäni on parempi ratkaisu, että viivalla on yksi talli ja 2-4 autoa enemmän, vaikka taso onkin mitä on.
On täysin eri asia yrittää pyörittää tallia omalla rahalla noin 10 miljoonalla kuin maailman suurimmat autonvalmistajat vajaan 100 miljoonan budjeteilla.
Sitäpaitsi Munster on Pajarin edellä.
Ei vaihdu järjestys. Eli samassa järjestyksessä startataan huomenna kuin tänäänkin.Lähdetäänkö perjantaille samassa järjestyksessä kuin tänään, vai vaihtuuko jo käännetyksi tämän päivän kilometreillä? Siinä tapauksessahan Kallen taktiikka olisi suorastaan nerokas
Ei se ole kyllä yrityksestä, vaan rahasta kiinni. Jonkunhan se lysti pitäisi maksaa. "Kehittyvät" ja "hyvät" tarjolla olevat kuskit kyllä pääsevät M-Sportille ajamaan kun maksavat tarpeeksi, ihan kuten nykyiset kuskitkin ovat tehneet. Miksi autoa pitäisi enää kehittää (=käyttää turhaan rahaa siihen), kun uudet autot tulevat kahden kauden päästä? Eikö ole järkevämpää säästää resursseja siihen?Tietenkin on eroa tehdas vs. yksityinen mutta kun ei ole mitään yritystä. Vai odotteleeko Malcolm vuotta 2027? Puuttuu kunnianhimo, yritys, kaikki. Voisi olla mm-sarjalle (tai Fia:lle) ihan hyvä, jos Ford pitäisi vaikka välivuoden tai pari. Kehittyviä ja hyviäkin kuskeja kuitenkin olisi tarjolla, niin kyllä tuo touhu vaikuttaa ihan - jos ei nyt pelleilyltä, niin ainakin järjenvastaiselta. Ei siinä talli ja auto oikein kehity, jos kuskimateriaali on raskasta keskisarjaa.
Tällä vikalla oli jo selvästi parempi meininki. Toivotaan, että huomenna jatkaa samaa rataa. Pari kaveria tossa edellä olis ihan liipasimella, vaikka olis ihan kuivaakin keliä.Vähän on hakusessa Kallen vauhti ainakin näin alussa. Mutta toisaalta, tuskin oli realistista odottaa että ajaisi Monacossa jäljet selkään muille.
Pajarin incarista näyttivät juuri sen tolpan minkä Ogi katkaisi... Voi hyvin olla syynä miksi laitettiin poikki...Pätkä laitettiin poikki. En tiedä näkivätkö onboardeista sen nurtsilla penkalla makoilevan tyypin vai jäikö Ogierin tilanteesta sähkölinjat vaarallisesti roikkumaan