F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9312
Red Bullilla on aikaisemminkin ollut hauskoja tiedotteita ja tässä taas sellainen, liittyen ehdotuksiin, joilla yritetään karsia kuluja:


www.redbullracing.com sanoi:
Hungarian Grand Prixview
29 | 07 | 08
Cost cutting is the hot topic in F1 at the moment and Red Bull brings you the top secret team bosses’ discussion document:

All team personnel to sleep in Japanese-style Capsule Hotel blocks parked in the GP2 paddock (locked at night.) Without access to towns, hotel bars etc, expenses should be drastically reduced and will also lead to a small but significant reduction in the use of headache pills.

Two drivers sharing one grid girl (on the grid, you filthy animals.)

Safety car replaced by one of those dummy hares you get at greyhound racing tracks.

Slightly shorter skirts for the grid girls, to save on fabric costs.

Photographers can only attend the first race of the season, where they will be given great access to cars and drivers. They can then Photoshop different circuit backgrounds into all photos. Exceptions will be made if a driver changes his team or gender.

Team bosses to offer journalists flights to and from races on their private jets at budget airline prices.

Drivers who consistently crash to be given special, high-tech, rubber nosecones.

Engines to be run on bio-diesel made from reclaimed cooking oil, thus saving the environment and giving teams an inducement to reintroduce the daily media fried breakfast.

Teams are only allowed one Press Release upgrade per season so that driver quotes are standardised.

The use of the words “for sure” at the start of a driver quote is banned. Team bosses will face a three race ban if found in possession of the word “optimise.”

Contract negotiations to be carried out by Tony Soprano and a bandsaw.

Spanish Grand Prix to be ended after first round of pit-stops, cutting costs and preventing the global TV audience dying of boredom.

All F1 drivers to be paid expenses only and then a bonus per finishing position. This will drastically reduce costs as well as making the race for eighth place the most exciting part of a Grand Prix.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Red Bull se osaa :alppu:

Spanish Grand Prix to be ended after first round of pit-stops, cutting costs and preventing the global TV audience dying of boredom.
:D:D:D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tämä on jo jokusen päivän vanha, mutta ilmeisesti ei ole ollut täällä. Tarkennusta siis tuohon Lewisin moottorintarkistukseen.

FIA testaa kaikkien moottorivalmistajien moottorit kauden aikana satunnaisissa kisoissa liittyen mottoreiden jäädytyssääntöön. McLaren on tämän vuoden ensimmäinen. Tarkistukset alkoivat tavanomaista myöhemmin, koska FIA otti käyttöönsä entistä tarkemman mittalaitteen.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/69428
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Montoya: McLaren ottaa liian vakavasti

MTV3.fi sanoi:
Montoya: McLaren ottaa liian vakavasti
30.07.2008 17:17

McLarenin F1-tallia vuosina 2005-06 edustanut kolumbialaiskuljettaja Juan Pablo Montoya ruotii ex-talliaan liian vakavaksi.

- Formula ykkösissä kuljettajista halutaan tehdä robotteja. Jos on vahva persoona, joutuu ongelmiin. Useat F1-ihmiset unohtavat, että se on urheilua. Esimerkiksi McLaren ottaa asiat aivan liian vakavasti. BMW-Williamsilla minulla oli hauskinta, teknisen johtajan Patrick Headin ansiosta. Patrick sanoo aina, mitä hän ajattelee - kuten minä, Montoya totesi Sport Bildin mukaan.

Montoya on kertonut myös väleistään entisen McLaren-tallikaverinsa Kimi Räikkösen kanssa.

- Kimin kanssa ei ollut kyse siitä, tuleeko toimeen vai eikö tule toimeen, koska hän on kaveri, joka ei puhu lainkaan. On hyvin vaikea tulla toimeen henkilön kanssa, joka ei puhu, mutta hän on luultavasti hyvin mukava kaveri sitten kun hänet oppii tuntemaan, Montoya sanoi F1 Racing -lehdelle.

Montoya ajaa nykyään Pohjois-Amerikan NASCAR-sarjassa.

(MTV3)
Montylla näkyy vieläkin olevan juttuja hampaankolossa. Voin kuvitella kohtaamiset Kimin kanssa viimeisten kilpailujen aikana. "You stonewalling me, bitch!? Well we'll see about that on the track!" :D
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
En minäkään välttämättä Montoyalle puhuisi jos olisin ollut Kimin asemassa Indianapoliksen startissa.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4978
Sijainti
Vantaa
Mä kannatin aikoinaan huan pabloa kun ohitteli tyylikkäästi ja oli semmoinen arvaamaton kuski, koskaan ei voinut tietää missä paikassa rataa lähtee ohitukseen, ajoi hieman röyhkeästi. Sitten tuli Imolan GP vuonna 2004, missä huan pablo alkoi valittamaan Schumin ajamisesta. Schumihan ajoi samalla tavalla, mitä huan pablo ajoi. Ei siinä mitään, jos itse ajaa kovaa, mutta kun alkaa marina siitä, kun muut ajavat kovaa itseään vastaan, vaikka itse ajaa samalla tavalla. Siihen loppui meikäläisen huan pablon kannattaminen. Väriä toi lajiin, mutta marisi sellaisesta asiasta, mitä itse teki.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Aivan liian aikaisin kolumbialainen kuninkuusluokasta poistui. Värikäs persoona radalla ja sen ulkopuolella. Heitä ei ole koskaan liikaa. McLarenista mies puhuu täyttä asiaa. Kimistä taas....:alppu:
 

the flying finn

Well-known member
Liittynyt
28.7.1999
Viestit
944
Sijainti
The Bay
Autosportin mukaan Heikki jatkaa Lewisin tiimikaverina 2009.

Although there is no official statement, McLaren F1 CEO Martin Whitmarsh told autosport.com that Kovalainen would be continuing with the team.

"We welcomed Heikki on board at the start of the year," said Whitmarsh. "He is under contract to Vodafone McLaren Mercedes, and will continue to race for us in the 2009 season.
Piste siis tälle keskustelulle. Ainakin näillä näkymin, kaikkihan on mahdollista F1:ssa...
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ei tuon Kovalaisen meno oikein kiinnosta Mäkkärillä, mutta mieluummin hän kuin Rosberg :yuck:
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4978
Sijainti
Vantaa
Vai mitä Rene?
Taitaa beesailla Räkää. Räkäki tönii muita. Vai kumpi beesaa kumpaa?

Mut ei toi kyl ollu mitenkään esimerkillistä käytöstä, se pitää myöntää. Olisi pitänyt mestarin toimia toisin.

Mutta eikös sen pitäisi olla hyvä asia, että on erilaisia persoonia, etteivät kaikki ole samanlaisia?

Eikös nyt pitäisi ymmärtää Schumia samalla tavalla niin kuin ymmärrettiin Räkää, kun hän tönäisi valokuvaajan nurin.
 
Viimeksi muokattu:

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
No jaa. Mulkku ja mulkku. Yllättävän moni saattaa hermostua, jos joku tulee ajotielle jalan pöyrimään.

Mutta ehkä olis ollut anteeksipyyntö paikallaan. Ite olisin ainakin niin tehnyt.

Tuntuu että Schumilla on muutenki vähä turhan kiire liikenteessä, vai kyttääkö joku paparazzi koko ajan herran liikkeitä auton ratissa. :doubtful: Hus radalle siitä kaahaamaan Schumi!
 

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
Eikös nyt pitäisi ymmärtää Schumia samalla tavalla niin kuin ymmärrettiin Räkää, kun hän tönäisi valokuvaajan nurin.
Melkein :frank:
Kimi oli keskittymässä F1-starttiin - Michael keskittyi pakulla pörräämiseen
Kimin henk.koht kamoilla tepasteltiin pyytämättä - Michaelin ajolinjalle tunkeutui ulkopuolinen taho täysin pyytämättä
Kimin visiiriä koputeltiin linssillä - Michaelin sivupeili sai damagea
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13770
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/07/681363
maikkari sanoi:
Renault'n F1-tallin kuljettajan Fernando Alonson mielestä ranskalaistalli kärsii tällä hetkellä siitä, että se noudattaa muita tarkemmin moottorikehityksen jäädyttämistä koskevaa sääntöä.

Renault on jäänyt moottoritehoissa muista jälkeen.

- Kaksi vuotta sitten R26 oli erittäin hyvä auto, joka kulki hyvin suorilla ja mutkissa. Nyt ei ole niin. Ehkä jäädytys on haitannut meitä. Renault on aina ollut hyvä moottori, mutta tällä kaudella olemme huomanneet olevamme sen suhteen hieman muita jäljessä. Sääntöjen rajamailla toimiminen on aina vaikeaa. Renault on ollut "enemmän sääntöjenmukainen" kuin muut tallit, jotka ovat saavuttaneet 20-30 lisähevosvoimaa niiden kahden vuoden aikana, jolloin moottorikehitys on ollut pysäytettynä. Sen takia olemme jääneet jälkeen, Alonso totesi AS-lehden mukaan.
Voi juku, sama mies jäi viime kaudella kiinni osallisuudestaan McLarenilla vakoilujupakkaan...
AS ja Alonso taitavat pitää toisistaan. On joku jolle selittää mitä tahansa, sekä vastavuoroin joku joka helposti on aina se kilpailun voittajan lisäksi toinen edukseen erottuva ajaja.

E: Heh, "noudattaa muita tarkemmin moottorisääntöä" :) Toisin sanoen jääneet jälkeen kokonaispakettinsa kehityksessä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös