Silk Cut Jaguar
Well-known member
- Liittynyt
- 18.6.2007
- Viestit
- 3532
...Start Finish
Pitlane and start / finish:
Straight and pit exit:
Turns 1&2:
Turn 3:
Turn 5:
Between turns 9 and 10:
Turn 10:
...Start Finish
Pitlane and start / finish:
Straight and pit exit:
Turns 1&2:
Turn 3:
Turn 5:
Between turns 9 and 10:
Turn 10:
Between turns 13 and 14, in the dark:
Turn 18:
Turn 19:
Turn 22:
Turn 23:
Between turns 23 and 24, alongside the Singapore Flyer:
Turn 24:
Kohta olisi varmaan jo uuden triidin aika... saapa nämä sitten siirrettyä sinnekin.
Turn 1:
Grandstand:
Pit-lane:
Start / Finish:
Tämä (ylläoleva) kuva pisti silmään, on nimittäin aika pelottavan näköinen mutka. Kumpaankohan suuntaan tuossa ajetaan?Silk Cut Jaguar sanoi:Turn 18:
Kuvaan tullaan sisään vasemmasta laidasta, kaarretaan katsomon eteen ja sukelletaan toisessa päässä katsomon ali. Ei taida tuo kohta olla kisakunnossa ihan tuollainen.Tämä (ylläoleva) kuva pisti silmään, on nimittäin aika pelottavan näköinen mutka. Kumpaankohan suuntaan tuossa ajetaan?
Sen nyt ei pitäisi olla mikään yllätys uusilla radoilla. Tosin ei noissa Silk Cutin kuvissa sellaisia näy.Jaahas, löysiväthän asvalttiturvikset tiensä tällekin radalle sitten :thumbfh:
Katsopa tarkemmin.Sen nyt ei pitäisi olla mikään yllätys uusilla radoilla. Tosin ei noissa Silk Cutin kuvissa sellaisia näy.
OK, olen sokea. Ainut, missä on edes vähän sinne päin on tuo Turn 3, mutta sekin on niin lähikuva, että vaikea sanoa. Täsmentäisitkö?Katsopa tarkemmin.
No, ainakin jollain siellä on huumorintajua, vaikka ylin johto on saharakuiva.
Ymmärsinkö oikein, että sinua hiertää asfalttiset turva-alueet katuradalla? Ethän ole tosissasi?Jaahas, löysiväthän asvalttiturvikset tiensä tällekin radalle sitten :thumbfh:
.....lisää oikomisia tiedossa ja turhaa ajamisen helpottamista.
Eikös Valenciassa ollut ongelmana radan likaisuus radalle muodostuneen ajolinjan ulkopuolella. Singaporessa tuskin tuollaista ongelmaa pääsee edes tulemaan, koska sade pesee tuota rataa varmaankin päivittäin. Se nähdään reilun viikon päästä.Komeat on puitteet. Toivottavasti ei jääkään pelkästään siihen kuten Valenciassa.
Ton Silk Cutin eilisen kuvasatsin 2 ja 5 kuvat järjestyksessä ylhäältä alas. 2 kuvassa näkyy ykkösmutka ja 5 kuvassa viimeinen mutka.OK, olen sokea. Ainut, missä on edes vähän sinne päin on tuo Turn 3, mutta sekin on niin lähikuva, että vaikea sanoa. Täsmentäisitkö?
Tuon radan maalialueen osuus on puistokaturataa a´la Melbourne ja siellä ei ollut entuudestaan asvalttia, vaan puisto (metsää). Melbournessa ei asvalttialueita tarvita niin ei tarvita tuollakaan.Bobakki sanoi:Ymmärsinkö oikein, että sinua hiertää asfalttiset turva-alueet katuradalla? Ethän ole tosissasi?
Onhan niitä asfalttialueita Melbournessakin, mutkissa 4, 5, 11 ja 12. Kieltämättä Australiassa on tehty asian suhteen hyvää työtä, mutta jos tilaa ei ole tarpeeksi, ei Melbournen kaltaisia alueita voi tehdä.Tuon radan maalialueen osuus on puistokaturataa a´la Melbourne ja siellä ei ollut entuudestaan asvalttia, vaan puisto (metsää). Melbournessa ei asvalttialueita tarvita niin ei tarvita tuollakaan.
Iltakisan erottaa päiväkisasta MUSTA TAIVAS senkin pölvästit:wink:! Kuinka moni haluaa nähdä ykköset ajavan pimeässä tyyliin LeMans? Jarrujen hehkuminen ja mahdolliset alustasta lähtevät kipinätkin tuovat omaa maustetta. Innolla odotan.Tuskin se missään näkyy, television ja rahan takiahan tää tehdään. MotoGP:ssä näkyi ne hiekkaesteet ja radan reunukset joissakin kohdissa hämärämpänä kuin päiväsaikaan.
Nykyautojen pohjasta ei paljoa taida kipinöitä tulla:frown:mahdolliset alustasta lähtevät kipinätkin tuovat omaa maustetta.