Deep Throat
Well-known member
sattuu niitä huonoja viikonloppuja kaikille,mutta ei heitetä kirvestä kaivoon, olihan kimi vielä silverstonessa ajamssa hämistä kiinni...
no eikös toinen heistä ole jo sen myöntänytkin:jaska::jaska:
Davidin ja Ruubenin kolari ehkä enne; olisikohan miesten urat ohi tämän kauden jälkeen?
Onko niillä tarkoilla sanamuodoilla tässä tapauksessa joku ehdoton seksuaalinen merkitys? WebSlave on aivan oikeassa siinä, että tuskin yksikään tallipäällikkö on enää sen surullisen kuuluisan Schumacher & Barrichello -tapauksen jälkeen niin tyhmä, etteikö sopisi ennen kisaa jotain tiettyjä koodeja joita käytetään jos tallin autot ajavat peräkkäin ja takana oleva on selvästi nopeampi.Jaa? Mitkä mahtoivat olla nuo maagiset taikasanat? "Hei Felipe vedäpäs yks mutka komeesti sivuluisussa, että saadaan vähän TV-aikaa"?
Kerro nyt ihmeessä.
Kuten hyvin tiedät, Ferrarin radioliikennettä ei juuri kisan aikana kuulla. Sitäpaitsi eiköhän asia ollut koko tiimin, myös Massan tiedossa jo ennen starttia, ei siinä kisan aikana tarvitse paljon viestitellä, että toinen kuskiestamme ajaa mestaruudesta.Jaa? Mitkä mahtoivat olla nuo maagiset taikasanat? "Hei Felipe vedäpäs yks mutka komeesti sivuluisussa, että saadaan vähän TV-aikaa"?
Kerro nyt ihmeessä.
Hui haiKyllähän tuo Hamiltonin ohitus Heikistä oli enemmän tervettä järkeä kuin tallimääräys. Hamiltonin taktiikkahan uhrattiin sen takia, että koitettiin pelata kaksoisvoittoa, mutta siltikin Kovalainen menetti yhden sijan varikkokäynnillä kun Kubica pääsi ohi jostain syystä. Jos Kovalainen olisi vielä joutunut odottamaan Hamiltonin stoppia varikolla, niin kisasta ei olisi tullut yhtään mitään.
Varmasti Kovalainen saa pitää sijoituksensa Hamiltonin edellä, jos joku kerta pystyy Hamiltonin edelle ajamalla pääsemään. Kovalaisen on turha itkeä tallimääräyksistä, jos hän ajaa 1s/kierros hitaammin kuin tallikaveri. Rangaistustahan tuosta tilanteesta ei tietenkään tule kun Hamilton oli niin selkeästi nopeampi, että on ihan perusteltua päästää tallikaveri ohi. Vähän sama asia, kuin jos tallikaverilla on joku ongelma tai eri strategia, niin ei silloinkaa noista ohituksista mitään rangaistuksia anneta, koska tiimin pitää ajatella tallipisteitä.
OT: Irania on monet kans kehunut, kuulemma ovat leppoista porukkaa siellä päin eivätkä pienistä välitä..No,pidän lupaukseni ja pistän paperisodan käyntiin ulkomaille muuttoa varten.Ehdotuksia?Ite ajattelin Afganistania tai Irakia.
Toisinto sitten viime vuodesta viimeisestä kisasta kruunaa kaiken :thumbup:.Ei tässä paljon itkut auta. Hamilton oli paras mies radalla ja ansaitsi voittonsa. Ferrarille karmea herätys tähän päivään.:thumbfh:
Toivotaan tosiaan, että tämä oli väliaikaista. Kaiholla muistelen Ranskaa, jossa Kimi rikkinäisellä autollakin pääsi toiseksi..:dunno:
Itseasiassa tartuin juuri tuohon päätelmääsi siitä, että kyseessä oli nimenomaan tallimääräys Ferrarin osalta. Tein sen vain melkoisen epäselvästi.Kuten hyvin tiedät, Ferrarin radioliikennettä ei juuri kisan aikana kuulla. Sitäpaitsi eiköhän asia ollut koko tiimin, myös Massan tiedossa jo ennen starttia, ei siinä kisan aikana tarvitse paljon viestitellä, että toinen kuskiestamme ajaa mestaruudesta.
McLaren&Hamilton on kyllä sen jälkeen kävelevä vitsi varikolla jos näin käy.Toisinto sitten viime vuodesta viimeisestä kisasta kruunaa kaiken :thumbup:.
Piquet menitti 2 sekunttia sillä kierroksella, jona Hamilton tuli ohi. Jos Piquet olisi tehnyt vastarintaa olisi varmasti aikaakin tuhraantunut enemmän. Hyvin nuori kuljettaja siis hillitsi hermonsa. Missään tapauksessa Renaultilla ei olisi pystynyt pidättelemään Hamiltonia kilpailun loppuun asti. Hamiltonin tehtyä ohituksensa Piquet puristi heti seuraavasta vapaasta kierroksesta lähtien sellaisia aikoja, että Massa ei saanut tilaisuutta uhata häntä.Piquet vs. Hamilton -tilanteesta sen verran, että Piquet saattoi ymmärtää, että pidättelemällä Lewisia liikaa käy niin, että Massa saavuttaa kaksikon, ja sitten Lewis menisi väkisin ohi, ja myös Massa (+Heidfeld) olisi uhkana.