jleinonen
Well-known member
Kyllä näyttää ihan täysillä kiihdyttävän. Ei nosta kyllä kaasua yhtään.Lewiksen onboard tilanteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=70rXr2Mkq_M
Kyllä näyttää ihan täysillä kiihdyttävän. Ei nosta kyllä kaasua yhtään.Lewiksen onboard tilanteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=70rXr2Mkq_M
Ei kyllä yhtää hiljentäny kun pääs radalleLewiksen onboard tilanteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=70rXr2Mkq_M
Totta.Kyllä näyttää ihan täysillä kiihdyttävän. Ei nosta kyllä kaasua yhtään.
Mikään ei ole mahdotonta,kuten viime vuonna nähtiin.:alppu: Pakko tuolle hämikselle vielä jotain ongelman tynkääkin tulla kun kaverilla ei ole kuin 1 keskeytys koko kaudella.Vrt.Kimi,neljä keskeytystä.Keles.(Massa 3.)Massalla on nyt 2 lahjavoittoa,Ranska&Spa.Räikkönen, Massa, Hamilton * 5, kisaa niin MM yhdellä pisteellä
Tuskin siinä tilanteessa kukaan tiesi että Hamilton tulee saamaan rangaistuksen.Ja siihen asti miten Kimi hallitsi kisaa niin Hamiltonin jälkeen maaliin tulo ei olisi tyydyttänyt ainakaan minua yhtään,joten ihan oikein että yritti vielä ohittaa Hamiltonia.En muista milloin viimeksi olisi jännittänyt yhtä paljon kisan alusta loppuun.Huippu kisa,josta Kimin ja Hamiltonin taistelu tullaan muistamaan.Ois kannattanut Kimin vähän jäähdytellä lopussa ja ottaa se "kakkos sija" niin olisi voittanut kisan ja kaventanut eroa kärkeen. Tämä siis mikäli Hamsterin rangaistus pysyy voimassa.
Kyllä! On Max hoitanut hommat hienosti, multimiljardien bisnes, kuskit ajaa kymmenien miljoonien sopimuksista, ja joka kisaan kootaan paikallisen karavaanikerhon innokkaimmat vapaaehtoiset tuomareiksi....noin niinkuin vähän karrikoituna. Mut eikös karavaanikerhojen äänillä Max pysynyt vallassa.:thumbup:Mutta eikö tuomaristo ole joka kisassa eri??
Osittain. FIA:n puolelta tulee yksi pysyvä ja yksi vaihtuva jäsen, järjestäjämaan kansalliselta liitolta kaksi, joista toinen on radan edustaja. Lisäksi Charlie Whiting on joka kisassa Race Director ja lähettäjä.Mutta eikö tuomaristo ole joka kisassa eri??
Toki, mutta Massa olisi ollut koko tapauksessa kisassa toinen. Mieluusti voitte ottaa lahjavoitot laskurista, pois, mutta Valencian epäonnisen keskeytyksen jälkeen Massa on "ansainnut" tuurinsa. +4 pistettä tullut lahjana ja -10 lähtenyt pois.Mikään ei ole mahdotonta,kuten viime vuonna nähtiin.:alppu: Pakko tuolle hämikselle vielä jotain ongelman tynkääkin tulla kun kaverilla ei ole kuin 1 keskeytys koko kaudella.Vrt.Kimi,neljä keskeytystä.Keles.(Massa 3.)Massalla on nyt 2 lahjavoittoa,Ranska&Spa.
No eikö tuolla periaatteella pidä rueta laskemaan että Montrealistakin keskeytti edestä Kimi ja Hamilton ym.ym.Toki, mutta Massa olisi ollut koko tapauksessa kisassa toinen. Mieluusti voitte ottaa lahjavoitot laskurista, pois, mutta Valencian epäonnisen keskeytyksen jälkeen Massa on "ansainnut" tuurinsa. +4 pistettä tullut lahjana ja -10 lähtenyt pois.
Pidätkö Massan voittoakin tapahtumana josta voi "ansaita" lisää tuuria? Kyse on siis Valenciasta haloo...Toki, mutta Massa olisi ollut koko tapauksessa kisassa toinen. Mieluusti voitte ottaa lahjavoitot laskurista, pois, mutta Valencian epäonnisen keskeytyksen jälkeen Massa on "ansainnut" tuurinsa. +4 pistettä tullut lahjana ja -10 lähtenyt pois.
En, vaan olen siinä hölmössä uskossa, että hyvä tuuri ansaitaan.Pidätkö Massan voittoakin tapahtumana josta voi "ansaita" lisää tuuria? Kyse on siis Valenciasta haloo...
Tässä tuntuu kiteytyvän foorumilaisten mielipiteet Räikkösen ajosta eilen. Kuitenkin mies oli viimeisillä kierroksilla melko lapanen, radan alkaessa kostua Hamilton pääsi kantaan ja sitten toiseksi viimeisellä kierroksella pyörähdys ja hetkeä myöhemmin auto seinään. Mielestäni osoitti taas sen ettei Räikkönen ole sateella mikään erityisen hyvä kuljettaja. Ja ilman Hamiltonin pyörähdystä kisan alkuvaiheessa ei mitään kisan totaalista kontrollointia Räikkösen taholta olisi ollutkaan.Kimi teki sen mitä pitikin: loistava ajo kolmosruudusta parissa kierroksessa kärkeen ja totaalinen kontrollointi kisan nopeimpia kierroksia myöten aivan viimeisille kierroksille, jolloin korkeammat voimat puuttuivat peliin sateen muodossa.
Jos saan huomauttaa, niin forumilaiset ovat yksilöitä ja meillä on omat mielipiteet asioista. Joten eipäs yleistetä.Tässä tuntuu kiteytyvän foorumilaisten mielipiteet Räikkösen ajosta eilen.
Tuon perusteella tuomaristo teki aivan oikean ratkaisun. Jos Hamilton olisi pysynyt valkoisten viivojen sisällä ja käynyt kiertämässä shikaanin, hän olisi luultavasti ollut vähintään yhden auton mitan päässä Räikkösestä pääsuoralla, kun nyt hän oli aivan takasiivessä kiinni. Eikä tuosta oikein voi Kimiäkään syyttää, koska hän ajoi omaa linjaansa ja Hamilton vaan ajoi omasta ohitusyrityksestä johtuen pitkäksi. Ei ulos asti pitkäksi, mutta sen verran pitkäksi että Räikköselle avautui mahdollisuus ajaa sinne sisäpuolelle ja suoraan kohti shikaanin toista apeksia.Lewiksen onboard tilanteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=70rXr2Mkq_M