Calvin
Well-known member
- Liittynyt
- 5.12.2002
- Viestit
- 3560
Vääryys se on vain, jos luulee ko. tilaston kertovan Schumista jotain erityistä. Siitä tässä on kai kyse. (Sama koskee kaikkia muitakin tilastoja, tietysti.)Miten niin vääryys?
Vääryys se on vain, jos luulee ko. tilaston kertovan Schumista jotain erityistä. Siitä tässä on kai kyse. (Sama koskee kaikkia muitakin tilastoja, tietysti.)Miten niin vääryys?
Ja ainakin Clarkilla ja Fangiolla on parempi paaluprosentti kuin kummallakaan näistä.Sennalla paaluprosentti lie meleko paljon parempi kuin Schumilla. Ja varmaan jollakin muullakin parempi paaluprosentti kuin Schumilla.
Pole Position PercentageJa ainakin Clarkilla ja Fangiolla on parempi paaluprosentti kuin kummallakaan näistä.
Schumi muuten saavutti ensimmäisen paalunsa vasta Monacossa 1994, uransa 42. GP:ssä, heti Sennan kuoltua pois tieltä. Helppohan se oli tosiaan sen jälkeen kenen tahansa nousta paalupaikalle kevyemmillä bensakuormilla yms. kikkailuilla, kun universumin nopein aika-ajaja jätti planeettamme. Senna olisi varmaan vienyt joka ainoan paalupaikan kaudella 1994 nimiinsä. Siitä olen aika saletti, että mies olisi uransa kestäessä normaalisti johonkin kauteen 1999 rikkonut helposti sadan paalun rajan.Jotenkin joka kerta särähtää ikävästi tuo "Schumin paaluennätys".
Vääryys.
Noh noh. Jos se oli niin helppoa, niin eipä 'kuka tahansa' paalulle noussut Sennan jälkeenkään. Ja (onneksi poistunut) aika-ajojen kisabensasääntöhän tuli Schumin ylivoiman seurauksena.Schumi muuten saavutti ensimmäisen paalunsa vasta Monacossa 1994, uransa 42. GP:ssä, heti Sennan kuoltua pois tieltä. Helppohan se oli tosiaan sen jälkeen kenen tahansa nousta paalupaikalle kevyemmillä bensakuormilla yms. kikkailuilla, kun universumin nopein aika-ajaja jätti planeettamme. Senna olisi varmaan vienyt joka ainoan paalupaikan kaudella 1994 nimiinsä. Siitä olen aika saletti, että mies olisi uransa kestäessä normaalisti johonkin kauteen 1999 rikkonut helposti sadan paalun rajan.
Jeps. Taisi Schumi ottaa saman verran paalupaikkoja tuolla kaudella, kuin kaikki Williams kuljettajat yhteensä ja montaa paalua ei tainnut muille mennäkään.. Ja väittäisin kuitenkin edeleen Williamssin olleen se sarjan selkeästi nopein auto.Noh noh. Jos se oli niin helppoa, niin eipä 'kuka tahansa' paalulle noussut Sennan jälkeenkään. Ja (onneksi poistunut) aika-ajojen kisabensasääntöhän tuli Schumin ylivoiman seurauksena.
Mielestäni Williams oli nopein kausilla 93-97. Eli mitä kautta ajoit näistä takaa?Jeps. Taisi Schumi ottaa saman verran paalupaikkoja tuolla kaudella, kuin kaikki Williams kuljettajat yhteensä ja montaa paalua ei tainnut muille mennäkään.. Ja väittäisin kuitenkin edeleen Williamssin olleen se sarjan selkeästi nopein auto.
Eiköhän ne ollut 92 aika ylivoimaisia myösMielestäni Williams oli nopein kausilla 93-97. Eli mitä kautta ajoit näistä takaa?
Kaikki ovat tuttuja F1-sarjasta.Sitä voisi sitten miettiä että miten Senna, Schumi ja vuoden 92 Williams liittyvät Sebastian Vetteliin.
No mitenkäs ne sitten liittyy?Sitä voisi sitten miettiä että miten Senna, Schumi ja vuoden 92 Williams liittyvät Sebastian Vetteliin.
Ihan hyvin.Sitä voisi sitten miettiä että miten Senna, Schumi ja vuoden 92 Williams liittyvät Sebastian Vetteliin.
Vettel on mestari jos hän voittaa Singaporessa ja Hamilton tai joku yllättäjä on kakkosen eikä Alonso ole podiumilla. Täysin mahdollista.If Alonso finishes on the podium, the title remains open for two weeks more at least.
If Vettel wins, with Alonso off the podium, then Button or Webber must finish second to deny the German the satisfaction of claiming the crown in Singapore.
Voisiko johtua siitä, että tämä nykyinen ajaa reilusti?Vieläpä siten, että kaveri ei aiheuta kenellekkään suuria tunteenpurkauksia.
Suuren Saatanan dominoidessa oli sentään jotakin tunnetta touhussa.
Varmaan siitäkin.Voisiko johtua siitä, että tämä nykyinen ajaa reilusti?
En kyllä keksi yhtään tapaa, millä kukaan voisi olla parempi muistuttamalla enemmän Schumia.Varmaan siitäkin.
Olisi parempi, että herättäisi tunteita. Nyt homma muistuttaa vain liiaksi saksalaista kylmän viileää tehokkuutta. Toki on nyt niin ylivoimainen, että ei tule mitään painettakaan mistään suunnasta.