Mistäs olet tuollaista lukenut?Ajatelkaas, Räikkönen on eilen ollut simulaattorissa Orbassanossa! :ahem:
Atlas, nimimerkki AFCA. Kertoilee tarkempaa tietoa Ferrarin tekemisistä ja tiedot aina pitäneet paikkansa.Mistäs olet tuollaista lukenut?
Ehkä sillä on tarkoitus todentaa auton takapään downforce-eroa tämän kauden ja ensi kauden autojen välillä? Ilmavirrat ei tietysti saavu takasiivelle samaan tapaan tämän ja ensi kauden autoissa kun etupääkin on erilainen, mutta kai tuolla saadaan jonkinlainen mielikuva siitä minkälaisia downforce-määriä on mahdollista saavuttaa verrattuna nykykalustoon. Onhan niitä jo paperilla arvioitu, mutta mikään ei voita ihan aitoa testiä.Onhan tuo ensinäkemältä aika järkyn näköinen, mutta silmä tottuu yllättävän nopeasti. Onhan nämä nykyisetkin autot ihan kamalan näköisiä, mutta kukaan ei enää ajattele niin.
Sitä vähän ihmettelen, että mitä olennaista hyötyä saadaan testaamalla ensi kauden takasiipeä, kun muu auto on kuitenkin tämän kauden sääntöjen mukainen.
Helpointahan se on se rengas maalata, eikä vanteita. Pitäs melkeen jo tehtaalla alkaa maalailla vanteita eri värisiksi. Eiköhän se ole helpompaa, että rengas toimittaja pitää huolen siitä, että renkaat on merkitty oikein ja järkevästi.Minkä ihmeen takia noita renkaita pitää alkaa maalaileen ollenkaan? Eikö vaan voisi maalata vanteen/pölykapselin?
Ihan kuin olisin nähnyt tuollaiset jossain ennenkin..
Newey on idearikas mies:frank:Ihan kuin olisin nähnyt tuollaiset jossain ennenkin..