Ruupeni-toimitus tekee comebackin, kun toi fuoden Vorumisti-tittelikin on taas jaossa.:ahem: Lisäksi kisa ja harjoitukset tuottivat sen verta materiaalia, että aletaan Ruupenoimaan.
1) Force India. Tallilla on rahat niin vähissä, että testaamaan ei ole varaa. Samoin ei ole varaa juur paljon muuhunkaan kuin ajamaan just kisat vaan. Mutta Ruupeni-toimitukseen tuli tieto, että talli on ensi kaudellakin mukana ja itse asiassa Singaporen kisassa oli jo käytössä (salaa tietenkin) ensi kauden auto. Testauskuluja pienentääkseen Siankallo tekikin sitten Atrian kanssa TÖRMÄYSTESTEJÄ. On nimittäin äärimmäisen noloa, jos auto ei läpäisisikään FIAn testejä, vaan runko hajoaisi eikä sillä pystyisi sitten ajamaan vielä kautta läpi. Testit onnistuivat sikäli, että kumpikin kuski pystyi kisan jälkeen kävelemään omin jaloin pois.
2) Felipe Massa. Mies lähtee tankilta kuin blondi-kuski. Letku mukana. Muista tarkistaa myös meikkauspeilistä että huulipuna on kohdillaan ja tukka hyvin. Letku oli niin kovaa reiässä kiinni että olisi varmaan pitänyt heittää kylmää vettä päälle, että olisi irronnut nalkista. Näin niitä mestaruuksia voitetaan. Ei auta vaikka Ranskassa ja Spassa sai ns. ilmaiset voitot, kun pitää säheltää sitten itse lailla 'Nappi-Hamiltonin' mestaruus pois. Ja kun Felipe ei aja keulilla, niin ei pääse sitten edes Hondasta ohi.
3) Magneettiletkumies. BP-mies oli kiireinen eilen. Ensin pientä jäynää Coulthardille ja sitten teki 'timoglockit' Massalle. Muutenkin varikkoväki tuntuu nykyän saavan pahkaa aika tautisesti. Paljon vaarallisempi ammatti toi varikkoveikkona toimiminen on, kuin kuskina.
4) Singaporen rata. Heh, eipä ole pulaa puusta vuoteen. Sen verta nimittäin on pohjalevyä raapiutunut pomppuiselle radalle kisan aikana. Muutenkin noi 90 mutkat ja lyhyet suorat on kyllä aika hanurista. Onneksi sentään yks ohituspaikkakin löytyi. Kanttareista voi antaa plussan. Ei ole tarkoitus että ne kanttarit on siellä vain siksi että niitten päältä voi ajaa, vaan ne pitäis kiertää. Muuten menee siihen, että paras auto on se, jolla voi eniten oikaista. Noista kanttareissa joko rikkoo autonsa tai pomppaa seinään ja rikkoo autonsa. Kysykää vaikka Siankallolta tai Räkältä.
5) Rubens Barrichello. En olis muuten sitä sieltä bongannutkaan, mutta huvitti kun Hondan vauhti ei edes riitä turva-auton takana ajamiseen. Nyt kun puristi kaikki irti koneesta turva-auton takana niin auto kuoli siihen. Tai sitten ne tankkas vaan ilmaa siihen autoon. Olis pensaklupin jäsen, niin sais kunnon tavaraa sinne tankkiin. Ja poonukset päälle. Muuten, Suomessa kun kun lopetetaan joku homma, niin lyödään pensselit santaan ja hanskat tiskiin tai rukkaset naulaan. Braziliazzahan taas tunnetusti heitetään hanskat mereen. Ruupeni jos oli moukarinheittäjä, niin olisi siinä verkot kovilla.
6) Renault. Aika härskiä toimintaa. Ajatetaan Alonsolla lyhyt eka stintti ja sitten Flavio painoi vanhaa tuttua 'Destroy Fisico'-nappia. No Pipetti seinään. Muut tankille ja Alonsolle ilmainen kärkipaikka. Tokihan Roskavuoren Britneykin sai vähän apuja tuosta, vaikka kävikin kiltisti kärsimässä sen Spot&Go-rangaistuksen.
7) Iltakisat. Varmaan Lewis eniten pahoillaan tuosta, kun miestä ei edes erota yöstä. Kovastihan Elwis ja isä-Anthony yrittivät hymyillä, jotta edes valkoiset hampaat näkyis miehistä. Minkä helketin takia sinne pitää hirmu valot sitten roudata? Autoon H4:set ja kuskille ledi-lamppu kypärän etuosaan että pystyy kääntämään valoa tulevaan kurviin. Olis semmonen kiilumato-kilpailu. Tähän kun vielä yhdistetään ihmeelliset tuomiot ja tuomiotta jättämiset, niin olipahan taas kisa. Massalle annetaan läpiajorangaistus siksi että yks mekanikko mokaa ja Kubica ei saa mitään siitä että ajoi Heikin kylkeen lähdössä.:nope:
8) Ferrari. Talvikauden mestari. Siihen se sitten jäikin. Kyllä on ikävä Jean Todtia, Ross Brawnia ja Aldo Moroa. Nyt on kisoja hävitty enemmän varikolla kuin radalla. Ja nykyään se kuuluisa mopo-poikien termi: Viritys on onnistunut jos vauhti tippuu vähemmän kuin 10% pätee myös Maranellon poikiin. Ranskan kisan jälkeen meni jotain ihan helvetisti pieleen ja McLaren olikin yht'äkkiä kääntänyt voimasuhteet päälaelleen. Olihan mukava nähdä Hamsteri-Todt siellä varikontiloissa eilen, mutta samalla vois potkaista noi nykyiset Colojaanit ja Dominikaalit sieltä huit helvettiin.:mad_old:
9) Heikki Kovalainen. Lapanen. Ei edes alistettu lapanen vaan pelkkä lapanen. Miten helvetissä se voi olla noin hidas kisoissa? Vai miten voi selittää sen, että jää Jenson Buttonille viimeisellä stintillä 7 sekuntia?
10) Kimi Räikkönen. Pieniä virheitä koko ajan. Jäi alussa tallikaverille yli sekunnin kierroksella, ennen kuin homma alkoi maittaa. Ihme dieseli koko mies. Kimi 'TDi' Räikkönen. MM-tilannetta tärkeämpää on toi 'nopein kierros-tilasto'. Sen kun saa nimiinsä, niin viikonloppu on onnistunut. Turhaa silloin on edes maaliin saakka ajaa.
1) Force India. Tallilla on rahat niin vähissä, että testaamaan ei ole varaa. Samoin ei ole varaa juur paljon muuhunkaan kuin ajamaan just kisat vaan. Mutta Ruupeni-toimitukseen tuli tieto, että talli on ensi kaudellakin mukana ja itse asiassa Singaporen kisassa oli jo käytössä (salaa tietenkin) ensi kauden auto. Testauskuluja pienentääkseen Siankallo tekikin sitten Atrian kanssa TÖRMÄYSTESTEJÄ. On nimittäin äärimmäisen noloa, jos auto ei läpäisisikään FIAn testejä, vaan runko hajoaisi eikä sillä pystyisi sitten ajamaan vielä kautta läpi. Testit onnistuivat sikäli, että kumpikin kuski pystyi kisan jälkeen kävelemään omin jaloin pois.
2) Felipe Massa. Mies lähtee tankilta kuin blondi-kuski. Letku mukana. Muista tarkistaa myös meikkauspeilistä että huulipuna on kohdillaan ja tukka hyvin. Letku oli niin kovaa reiässä kiinni että olisi varmaan pitänyt heittää kylmää vettä päälle, että olisi irronnut nalkista. Näin niitä mestaruuksia voitetaan. Ei auta vaikka Ranskassa ja Spassa sai ns. ilmaiset voitot, kun pitää säheltää sitten itse lailla 'Nappi-Hamiltonin' mestaruus pois. Ja kun Felipe ei aja keulilla, niin ei pääse sitten edes Hondasta ohi.
3) Magneettiletkumies. BP-mies oli kiireinen eilen. Ensin pientä jäynää Coulthardille ja sitten teki 'timoglockit' Massalle. Muutenkin varikkoväki tuntuu nykyän saavan pahkaa aika tautisesti. Paljon vaarallisempi ammatti toi varikkoveikkona toimiminen on, kuin kuskina.
4) Singaporen rata. Heh, eipä ole pulaa puusta vuoteen. Sen verta nimittäin on pohjalevyä raapiutunut pomppuiselle radalle kisan aikana. Muutenkin noi 90 mutkat ja lyhyet suorat on kyllä aika hanurista. Onneksi sentään yks ohituspaikkakin löytyi. Kanttareista voi antaa plussan. Ei ole tarkoitus että ne kanttarit on siellä vain siksi että niitten päältä voi ajaa, vaan ne pitäis kiertää. Muuten menee siihen, että paras auto on se, jolla voi eniten oikaista. Noista kanttareissa joko rikkoo autonsa tai pomppaa seinään ja rikkoo autonsa. Kysykää vaikka Siankallolta tai Räkältä.
5) Rubens Barrichello. En olis muuten sitä sieltä bongannutkaan, mutta huvitti kun Hondan vauhti ei edes riitä turva-auton takana ajamiseen. Nyt kun puristi kaikki irti koneesta turva-auton takana niin auto kuoli siihen. Tai sitten ne tankkas vaan ilmaa siihen autoon. Olis pensaklupin jäsen, niin sais kunnon tavaraa sinne tankkiin. Ja poonukset päälle. Muuten, Suomessa kun kun lopetetaan joku homma, niin lyödään pensselit santaan ja hanskat tiskiin tai rukkaset naulaan. Braziliazzahan taas tunnetusti heitetään hanskat mereen. Ruupeni jos oli moukarinheittäjä, niin olisi siinä verkot kovilla.
6) Renault. Aika härskiä toimintaa. Ajatetaan Alonsolla lyhyt eka stintti ja sitten Flavio painoi vanhaa tuttua 'Destroy Fisico'-nappia. No Pipetti seinään. Muut tankille ja Alonsolle ilmainen kärkipaikka. Tokihan Roskavuoren Britneykin sai vähän apuja tuosta, vaikka kävikin kiltisti kärsimässä sen Spot&Go-rangaistuksen.
7) Iltakisat. Varmaan Lewis eniten pahoillaan tuosta, kun miestä ei edes erota yöstä. Kovastihan Elwis ja isä-Anthony yrittivät hymyillä, jotta edes valkoiset hampaat näkyis miehistä. Minkä helketin takia sinne pitää hirmu valot sitten roudata? Autoon H4:set ja kuskille ledi-lamppu kypärän etuosaan että pystyy kääntämään valoa tulevaan kurviin. Olis semmonen kiilumato-kilpailu. Tähän kun vielä yhdistetään ihmeelliset tuomiot ja tuomiotta jättämiset, niin olipahan taas kisa. Massalle annetaan läpiajorangaistus siksi että yks mekanikko mokaa ja Kubica ei saa mitään siitä että ajoi Heikin kylkeen lähdössä.:nope:
8) Ferrari. Talvikauden mestari. Siihen se sitten jäikin. Kyllä on ikävä Jean Todtia, Ross Brawnia ja Aldo Moroa. Nyt on kisoja hävitty enemmän varikolla kuin radalla. Ja nykyään se kuuluisa mopo-poikien termi: Viritys on onnistunut jos vauhti tippuu vähemmän kuin 10% pätee myös Maranellon poikiin. Ranskan kisan jälkeen meni jotain ihan helvetisti pieleen ja McLaren olikin yht'äkkiä kääntänyt voimasuhteet päälaelleen. Olihan mukava nähdä Hamsteri-Todt siellä varikontiloissa eilen, mutta samalla vois potkaista noi nykyiset Colojaanit ja Dominikaalit sieltä huit helvettiin.:mad_old:
9) Heikki Kovalainen. Lapanen. Ei edes alistettu lapanen vaan pelkkä lapanen. Miten helvetissä se voi olla noin hidas kisoissa? Vai miten voi selittää sen, että jää Jenson Buttonille viimeisellä stintillä 7 sekuntia?
10) Kimi Räikkönen. Pieniä virheitä koko ajan. Jäi alussa tallikaverille yli sekunnin kierroksella, ennen kuin homma alkoi maittaa. Ihme dieseli koko mies. Kimi 'TDi' Räikkönen. MM-tilannetta tärkeämpää on toi 'nopein kierros-tilasto'. Sen kun saa nimiinsä, niin viikonloppu on onnistunut. Turhaa silloin on edes maaliin saakka ajaa.
Viimeksi muokattu: