Niin mutta kun Timo Kellolla oli kuivan kelin renkaat, muilla sadekelin. Vaikka Kello olisi tunkenut siihen eteen, niin Hamilton olisi paremman pidon ansiosta mennyt ohi viimeistään mutkasta ulos kiihdyttäessään.Hehe, oishan ne autot voinu takana pitää vaikka oiskin ollut huono ajolinja. Järkihän sanoo jo ettei ne pääse ohi jos pitää ne takanaan vaikka vain köröttelisi siinä estellen.
Varmaan olen foorumin turhin käyttävä, mutta ei aina voi voittaa.
Olisi voinut samantien jättää Toyotansa viimeiseen mutkaan ja kävellä varikolle Lewisin mestaruusjuhliin. Ovi olisi varmasti ollut aukiSiitähän vasta olisi poru syntynyt, jos Glock olisi leikannut Hamiltonin eteen ja oltaisiin nähty peräänajo, jonka seurauksena Hamilton olisi juuttunut vaikka ruoholle ja menettänyt otteensa titteliin. Sitten täällä oltaisiin samojen teorioiden kanssa soimaamassa että "Verrari iha varmaa makso Clokile ku se tollai teki!!1". Tämän forumin käyttäjistä kukaan ei varmaan ole ajanut formula-autoa kuivan kelin nakeilla märällä radalla. Varmasti Timolla on ollut tuolla kierroksella aika pirusti tekemistä saada koko Toyota edes maaliin.
koska radiosta kerrottiin että glock etenee niin hitaasti, että koko porukka ehtii ohittaa hänet kierroksen loputtua. olispa ollut kisassa yksi kierros vähemmän, niin mestarin nimi olisi ollut toinen. tai rosberg ja pikee olleet kolaroimatta.Täytyy kyllä ihmetellä miten Hamiltonin pää kesti kun lähti viimeiselle kierrokselle, ei yrittänyt edes väkisin mitään. Olin ihan varma, että joku mieletön sukellus tulee, mutta ei. Tällä kertaa se kannatti.
Mielestäni taas Massa ja aika moni muukin kuljettaja olisi romahtanut täysin vastaavassa tilanteessa.
Jeps jeps, tätä tässä hainkin. Siitä nimittäin olisi voinut seurata kolari Glockille ja Hamiltonille, tästähän Hamilton kiitti luojaa ettei sitä tapahtunutNiin mutta kun Timo Kellolla oli kuivan kelin renkaat, muilla sadekelin. Vaikka Kello olisi tunkenut siihen eteen, niin Hamilton olisi paremman pidon ansiosta mennyt ohi viimeistään mutkasta ulos kiihdyttäessään.
Jep, samaa veikkaan, ettei Massa samassa tilanteessa olisi pysynyt kylmänä. Massan ongelma ei tuolta osin ole vielä mihinkään hävinnyt.Täytyy kyllä ihmetellä miten Hamiltonin pää kesti kun lähti viimeiselle kierrokselle, ei yrittänyt edes väkisin mitään. Olin ihan varma, että joku mieletön sukellus tulee, mutta ei. Tällä kertaa se kannatti.
Mielestäni taas Massa ja aika moni muukin kuljettaja olisi romahtanut täysin vastaavassa tilanteessa.
Öö... kuinkas se tähän liittyy?vuonna 91 ayrton senna ajoi hallitsevana maailmanmestarina numerolla 1.
Ei siinä ole mitään muuta ensi vuoden lookista kuin slicksit.siinä on sitä keskusteltua ensi kauden auton lookia
Äkkiähän noihin silmä tottuu. Mitenköhän McLaren aikoo toimia jäähdytyksen suhteen nyt, kun savupiiput ovat kiellettyjä. Toivottavasti nähdään taas tuttuja Mersun voimasavuja silloin tällöin.Ei siinä ole mitään muuta ensi vuoden lookista kuin slicksit.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1084047&postcount=90
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1082697&postcount=86
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1109058&postcount=156
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1110239&postcount=163
Nämä antanee osviittaa...
Alonsohan taisi jo kerran ajaa Hamiltonin tallikaverina ja hävisi. Kubica oli loppukaudella ongelmissa Heidfeldin kanssa, kun tämä sai säädöt kohdilleen. Vettelistä on vaikea sanoa vielä mitään. Ajoi erittäin hyvän kauden, mutta Toro Rosson autokaan ei ollut niin huono kuin jotkut luulevat.Olipa pettymyksellinen tulos. Niin pettymyksellinen, että piti viimein rekisteröityä tänne.
Kahdesta huonosta mestariehdokkaasta se huonompi voitti, en pysty arvostamaan Hamiltonia ihmisenä, eikä hän mielestäni vieläkään ole todistanut olevansa legenda-ainesta. Hamilton on kuin huijaisi autopelissä: kaikki vain annetaan hänelle, McLaren on rakennettu Hamiltonin ympärille. Hamilton ei ole käynyt läpi F1-kuskien luonnollisia vaiheita. En arvosta.
Lohduttavana seikkana voi onneksi pitää sitä, että radalla on kolme Hamiltonia kaikin puolin parempaa ja miellyttävämpää kuljettajaa (Alonso, Kubica ja Vettel), jotka osuessaan oikeaan talliin oikeaan aikaan, voivat hyvin tiputtaa Hamiltonin pilvilinnastaan. Toivottavasti ensi vuonna on OIKEASTI useampi kuin kaksi tallia kamppailemassa kärkipaikoista. Erityisesti Hondan panosta odotan mielenkiinnolla.