Valtterin kannalta ei näytä hyvältä, nyt Gutierrezkin on ollut harjoituksista lähtien nopeampi. Vale oli taas aika-ajoissa niskan päällä melkein loppuun asti kun Bianchi vei paalun nenän edestä ja Gutierrez väänti vielä väliin. Mäki ajoi sen minkä parhaimmillaan pystyy, Mikalta on tainnut kärki karata. Atte jäi vähä jalkoihin, mut jos vähä toipilaana....Bottas huonoinpana ART kuskina kolmas, hyvin näyttää tiimillä kulkevan Mäki hyvin viides, mutta Atte jäi kyllä kauas kärjestä, vasta kuudestoista.
http://www.f3euroseries.com/ergebnisse/2009-08-14-q1.pdf
Niinhän se aina, jos suomalainen häviää tallikaverilleen. Vaan aiemmat vuodet eivät oikein tue tuota kansalaisuuden perusteella suosimista:No, ranskalainen tiimi plus ranskalainen kuljettaja on yhtä kuin bianchi ykköskuski ja bottas kakkoskuski.Kotiinpäin vetoa tässäkin :nope:
Hyvin noussut sieltä. Ensi vuonna sitten mestaruus :ahem:Bottas pisteissä kolmas
Ennemmin ensi vuonna GP2:siin :ahem:Hyvin noussut sieltä. Ensi vuonna sitten mestaruus :ahem:
Gazzetta dello Sporthan siinä mainitaan lähteeksi? Menee kyllä vähän säätämiseksi jos ensin käytetään Geneä ratissa Monzassa, ja sitten taas uus kuski Singaporeen. Ois kyllä mielenkiintoista nähdä mitä Bianchi sais aikaseksi, saattaa kyllä olla aika kova hyppäys F3:sta ykkösiin ilman mitään testejä jne.Biancillahan on managerinsa kautta kytköksiä ferrarille, mut mistähän tämä spekulaatio on ilta-sanomien sivuille löytynyt?http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1723536
F1-tallihan saa käyttää kauden aikana neljää kuskia, ja Bianchi olisi jo viides. Kai jonkin sanktion kanssa voi sitten käyttää viidettäkin, mutta en tähän aikaan jaksa tarkistaa onko se määritelty säännöissä.Gazzetta dello Sporthan siinä mainitaan lähteeksi? Menee kyllä vähän säätämiseksi jos ensin käytetään Geneä ratissa Monzassa, ja sitten taas uus kuski Singaporeen.
Säännöissä mainitaan vain, että useamman kuin neljän kuljettajan käyttöä harkitaan tapauskohtaisesti.F1-tallihan saa käyttää kauden aikana neljää kuskia, ja Bianchi olisi jo viides. Kai jonkin sanktion kanssa voi sitten käyttää viidettäkin, mutta en tähän aikaan jaksa tarkistaa onko se määritelty säännöissä.
Harkitaan "for reasons of force majeure", eli tuollainen Badoer-Gene-Bianchi -kuvio tuskin onnistuu. Edellisen kerran viittä kuskia kauden aikana on käyttänyt Prost vuonna 2001, jolloin viimeinen vaihto johtui Burtin loukkaantumisesta. Liekö tuolloin tosin edes ollut neljän kuskin sääntö käytössä, en muista.Säännöissä mainitaan vain, että useamman kuin neljän kuljettajan käyttöä harkitaan tapauskohtaisesti.