Oliskin sanonut noin, mutta se sanoi, että "Fisichella ei mene liian kovaa kuin varikolla", joka aika lailla pilas sen vitsin.Osku heitti hauskan kun Fisichella sai penaltyn varikkoylinopeudesta. "Fisichella ei mene kovaa kuin varikolla"
Saari on tuosta porukasta ainut, jolla on edes rahtunen ammattitaitoa, kuten muuten esimerkiksi miehen haastattelut usein vapaissa harjoituksissa osoittavat.Saari ei muuta tee ku kyttää niitä perkuleen sektori aikoja ja JJ hokee: kato ku lähti perä irti ja kuin ne pelaa peliä. Selostajat vaihtoo.. Tomi Tuominen & Mika Salo olis kova pari tai Salon paikalle Keke Rosberg
Samaan kiinnitin huomiota. Tai siis siihen, että Kimi ja Heikki niputettiin kumpikin vuoden epäonnistujiksi. Heikki kyllä joo, mutta Kimi? Juurihan sitä on hehkutettu, kun Kimi on kerännyt hamiltonin kanssa älyttömästi pisteitä kauden puolen välin jälkeen..?Meni hermot Lehtoon F1-Extran jälkeen.Haukkui suomalaiset ei kehunut yhtään ja ollaan vielä kauden suurimmat epäonnistujat.
Minusta on hyvä että Järvilehto ottaa vihdoin "roolia" ja sanoo mielipiteensä, vaikka en siitä ihan samaa mieltä olisikaan.Samaan kiinnitin huomiota. Tai siis siihen, että Kimi ja Heikki niputettiin kumpikin vuoden epäonnistujiksi. Heikki kyllä joo, mutta Kimi? Juurihan sitä on hehkutettu, kun Kimi on kerännyt hamiltonin kanssa älyttömästi pisteitä kauden puolen välin jälkeen..?
Lisätään nyt siihen vielä se 'Ihan selkeesti', joka on kanssa ängettävä aika moneen väliin.Saari on tuosta porukasta ainut, jolla on edes rahtunen ammattitaitoa, kuten muuten esimerkiksi miehen haastattelut usein vapaissa harjoituksissa osoittavat.
Jyrki "pelataan peliä/erikoinen juttu" Järvilehto hipoo maneereineen rasittavuuden rajoja. Eikä asiaa helpota myöskään se, että kaverilta harvoin saa jämäkkää mielipidettä johonkin asiaan, jota muut aprikoivat. Minkä takia siellä sitten on joku vanha kilpa-autoilija mukana, jos ei tuomassa asiantuntemusta? Eki tosiaan kertaa parin sadan GP-viikonlopun kokemuksella uusimmat varikkojuorut ja Pulkkisen haastattelut ovat naurettavuudessaan lähes säälittäviä (tai toisinpäin).
Räikkösellä ei siis ollut tallin maineen kannattelijana osaa ei arpaa.- Ilman Räikkösen huippuhetkeä Belgiassa arvosana olisi ollut puhdas nelonen. Ja varsinkin ilman Felipe Massan draamaa Unkarissa, sillä se syöksi tallin mustaan aukkoon, joka olisi niellyt mukanaan monta ansioitunutta tallia. Sen sijaan Luca di Montezemolo ja Stefano Domenicali pitivät päänsä kylmänä ja pelastivat sen, mikä pelastettavissa oli.
Tää on paras:Roomalaisen Il Tempon mielestä kauden saldo oli negatiivinen monessa mielessä.
- Urheilullisesta näkökulmasta, koska maailmanmestaruudet menivät kuljettajalle (Button), joka on suuri keskinkertaisuus, ja tallille, jonka rämpiminen kauden toisella puoliskolla osoitti alkukauden ylivoiman perustaneen vehkeilyyn ja tallin nauttimaan erityiskohteluun. Olen valmis lyömään vetoa siitä, että vuonna 2010 Brawn ei voita kilpailun kilpailua.
- Alonso sijoittui MM-sarjassa yhdeksänneksi (hänen huonoin tuloksensa Minardi-vuoden jälkeen) autolla, joka oli MM-pisteissä kahdeksas. Puhtaasti matemaattisesti Alonson olisi siis pitänyt päätyä 15. sijalle. :ahem:
Ilman virhettä Nürburgringin aika-ajossa ja tallin mokia Kiinassa, Valenciassa, Unkarissa ja Belgiassa Alonso olisi ollut viides - ensimmäinen niiden autojen joukossa, joilla ei taisteltu mestaruudesta, AS laskeskeli.
Kyllä minua ainakin hävettäisiAS on kyllä mestari etsiessään syitä Alonson huonoon menestykseen Alonsoa itseäkin varmaan hävettää,jos joskus sattuu lukemaan noita juttuja.
Ok, heti putosi 107% hauskuudesta pois.Oliskin sanonut noin, mutta se sanoi, että "Fisichella ei mene liian kovaa kuin varikolla", joka aika lailla pilas sen vitsin.
Jos Renault'n kilpailukielto olisi pysynyt voimassa niin AS:llä olisi varmaankin kirjoitettu, että Alonsolta vietiin varma kotivoitto.AS:n matematiikka on hellyttävää. Aika härskiä myös siltä kantilta katsottuna, että Alonson ei olisi pitänyt edes saada ajaa Valenciassa tallille langetetun kilpailukiellon takia ja loppukaudesta mies olisi pitänyt sulkea sarjasta crashgaten takia. En kyllä AS:n toimittajana kehtaisi selitellä Alonson uran synkintä paskakautta millään "tallin mokilla".
Oskukin varmaa selostais paljon paremmin jos ei olis toi Jykä siinä sentin vieressä kyttämäässä koska Osku sanoo väärin ja pääsee tyrmäämään omalla asiantuntemuksellaan. JJ on muutenki asiantuntijan roolissa siellä niin tosi usein sieltä tulee semmosta vartin mittasta tekstiä jota ainakaan meillä jakseta kuunnella. Eikös selostajan kuulus siellä puhua enemmä. Kaiken lisäks JJ toistaa samoja sanoja ja ne sen suomennokset menee päi helvettiä ku välillä se lisäilee sinne jotai asioita mitä ne ei edes oo puhunu siä radiossa. Oskari Saari ja Mika Salo olis ehkä paras mahdollinen. Keke ja Osku ei oikein ainakaan mua mielyttäny 2007 vuonna.Saari on tuosta porukasta ainut, jolla on edes rahtunen ammattitaitoa, kuten muuten esimerkiksi miehen haastattelut usein vapaissa harjoituksissa osoittavat.
Jyrki "pelataan peliä/erikoinen juttu" Järvilehto hipoo maneereineen rasittavuuden rajoja. Eikä asiaa helpota myöskään se, että kaverilta harvoin saa jämäkkää mielipidettä johonkin asiaan, jota muut aprikoivat. Minkä takia siellä sitten on joku vanha kilpa-autoilija mukana, jos ei tuomassa asiantuntemusta? Eki tosiaan kertaa parin sadan GP-viikonlopun kokemuksella uusimmat varikkojuorut ja Pulkkisen haastattelut ovat naurettavuudessaan lähes säälittäviä (tai toisinpäin).
Mielestäni Salo yhtälailla sai korjailla joitakin Saaren sanomisia yhtälailla kuin JJ. JJ tosin ehkä viilaa välillä liikaa pilkkua. Mieleenpainuvin Salon mätkäys oli Kanadan GP:ssä, oliko se nyt 2006, kun Alonso tuli varikolta Kimin taakse noin 6 sekunnin päähän tms niin Saari hehkutti, että nyt pitäisi Kimin ajaa niitä maagisia nopeita kierroksia. Salo sitten tokaisi tähän: " joo et ei Kimin tarttis ajaa ny ku vaa kuus sekuntii nopeemii kierroksii." ..siinä jääty Saari pahemman kerran.Oskari Saari ja Mika Salo olis ehkä paras mahdollinen.