hesus christ
Well-known member
- Liittynyt
- 19.4.2009
- Viestit
- 120
Narain Karthikeyan tai Karun Chandhok. :thumbup:Fisico Ferrulle, kuka Forssa Intialle?
Narain Karthikeyan tai Karun Chandhok. :thumbup:Fisico Ferrulle, kuka Forssa Intialle?
Liuzzi pääsee taas päristelemään.Uusu Suomi sanoi:Vitantonio Liuzzi korvaa Ferrarille siirtyneen Giancarlo Fisichellan Force Indian F1-tallissa. Liuzzin on määrä kisata Force Indian ajokilla ainakin kuluvan kauden loppuun asti.
Italialainen Liuzzi, 28, on aiemmin toiminut Force Indian testikuljettajana. F1-kilpailuissa hän ajoi viimeksi kaudella 2007, kun hän oli vielä Toro Rosso -tallin leivissä.
Paikka Force Indialla aukesi, kun Fisichella siirtyi hiljattain Ferrarille tuuraamaan loukkaantumisesta toipuvaa Felipe Massaa.
Nyt on Liuzzi samassa tilanteessa kuin Badoer, mutta tuskin tulee olemaan yhtä sukka kuin "Paska" Badoer. Odottaisin että Liuzzi kuitenkin siellä sijoilla 15-20 keikkuisi ja pysyisi kuitenkin muiden vauhdissa.Hienoa että sai uuden mahdollisuuden. En kyllä odota mitään huippusuorituksia, kun on joutunut siellä varikkomuurilla seisoskelemaan iät ja ajat ilman testausta. Onpahan kuitenkin kerrankin hyvä auto alla.
Aika erikoinen, että viidenneksi huonoin kuski ajaa sijalle 4 ja nappaa kisan nopeimman kierroksen. Eikö sinustakin?Älä hitto vieköön viitsi Sutil itkeä. Valittiko kukaan alkukaudella KERSistä? Siitä ei ollut paskan vertaa hyötyä kauden ensimmäisellä puoliskolla. Lisäksi sen kuin pulttaatte sen omaankin pirssiinne. Ei näin. :thumbdown
Ei nosta yhtään tämän kaverin arvostusta nämä ainaiset itkemiset milloin mistäkin. Tänäänkin Sutil kuului lievien epäonnistujien joukkoon. Auto oli ehkä viikonlopun paras, parhaiden joukossa vähintään. Paljon enemmän olisi ollut otettavissa. Sitten kun vertaa vielä vauhtia Liuzziin, jota ei minään järin hyvänä ole pidetty eikä oikeastaan Sutilille hävinnyt juuri ollenkaan. Sutil kuuluu viiden huonoimman kuskin joukkoon. Ajoi sentään maaliin eikä täysin mokannut, mutta vain välttävä suoritus. Ok, ehkä tyydyttävä kun napsaisi sen nopeimman kierroksen vielä itselleen, ei todellakaan mitenkään loistava kuitenkaan.
Olis nyt Sutil tyytyväinen, kun edes pääsee vähäks aikaa edes siihen Ferrarin taakse. Jos kerran Kers Ferrarista ei pääse ohi, MIKSI edes yrittää kevyellä paalulle. Enemmän bensaa vaan autoon ja varikkotaktiikoilla ohi Brawnin tyyliin. Taktikolle olis töitä tarjolla Forcella.En nyt keksinyt parempaakaan toikkia mihin tämän suoltaisin, joten suolletaanpa tänne:
Force Indian Sutilin mielestä KERS-Etu on epäreilu @ MTV3
"- Tilanne ei ole sataprosenttisen reilu joillain radoilla. Sääntöjä täytyy muokata ensi kaudeksi, jotta kaikilla on samanlaiset olosuhteet. On aika turhauttavaa olla koko kisa jumissa toisen perässä, Sutil totesi MTV3:lle."
Kukaan ei ole varmaankaan kieltänyt, tai estänyt Force Indiaa käyttämästä Kerssiä, ja kuinkahan monessa kilpailussa Ferrarilla Kers on ollut hyödyttömänä painolastina?
Joo hihittelin kanssa itsekseni tuolle kun viikolla satuin vierailemaan wikipediassa.
Olisi jos auto ei olisi viikonlopun paras. Katsopa Fisichellan suoritusta suhteessa Liuzziin? Fisichella on ajanut tällä kaudella ja pidetään Liuzzia parempana kuten varmaan onkin. Liuzzi oli kuitenkin paljon paremmassa vauhdissa Force Indialla kuin Fisichella Ferrarilla. Liuzzi oli myöskin lähes samassa vauhdissa Sutilin kanssa, joten ei kovin mairittelevaa Sutilille? Eihän? Kertoo myös Force India vs. Ferrari voimasuhteista. En siis pidä Sutilin ajoa mitenkään hatunnoston arvoisena, moni muu onnistui paremmin repimään itsestään ja autostaan irti.Aika erikoinen, että viidenneksi huonoin kuski ajaa sijalle 4 ja nappaa kisan nopeimman kierroksen. Eikö sinustakin?
KERS autot jyrää tälläisillä radoilla se on totta ja Brawnit voittivat taktiikalla ei nopeudella.
Tämä on kyllä jännä. Alkukaudella jengihan mietti pitäisikö itkeä vai nauraa KERS:lle, mutta nyt kun Kimilläkin on alkanut kulkemaan niin voitot ja hyvät sijoitukset laitetaan KERS:n piikkiin. Huvittavaa lukea muutamaa ulkomaista foorumia, jossa tuntuu Kimin vihaajia riittävän. "Only because that KERS" on aika yleistä tekstiä. Moni myös luulee Ferrarin olevan muuten aivan susi auto, mutta KERS pelastaa. Onhan se niin, mutta uskoisin Ferrarin nopeampi ilman KERS:ä, jos vain olisivat suunnitelleet auton toisin alusta lähtien.Älä hitto vieköön viitsi Sutil itkeä. Valittiko kukaan alkukaudella KERSistä? Siitä ei ollut paskan vertaa hyötyä kauden ensimmäisellä puoliskolla. Lisäksi sen kuin pulttaatte sen omaankin pirssiinne. Ei näin. :thumbdown
Tätä selostajatkin välillä höpöttävät että se ja se auto olisi niin ja niin nopea KERSillä jne... Olikos se nyt Brawn joka olisi aivan ylivoimainen vaikka painonjakaumahan muuttuisi aika ratkaisevasti....mutta uskoisin Ferrarin nopeampi ilman KERS:ä, jos vain olisivat suunnitelleet auton toisin alusta lähtien...