Jep. Mielummin näen silti Kimin Citroenin ratissa. Mielipidejutska!Tilanne on ihan samanlainen Fordilla.
Mutta kunhan ajaa rallia ensi vuonna.
Jep. Mielummin näen silti Kimin Citroenin ratissa. Mielipidejutska!Tilanne on ihan samanlainen Fordilla.
Siitä ei liene isoakaan pelkoa että Kimi F1:iin enää palaisi. Ovet on ja pysyy kiinni niin Fefelle, Mäkille kuin tulevalle Mercedes GP:llekin (ex Braun GP). Joten ainoa edes jollain tapaa mahdollinen suunta olisi juuri Red Bull. Mutta pystyykö RB yksityistallina tarjoamaan Kimiä kiinnostavan paketin on sitten kaikkea muuta kuin saletti.Mahtava uutinen ja nostaa varmasti valtavasti rallin profiilia/tunnettavuutta, joka on ainakin omasta mielestä alkanut jo muutenkin mennä parempaan suuntaan.
Itselleni löysin vastauksen uusimmasta VM:stä, 1,6 turbot ne on niitä joilla mennään jatkossa.
Saa nähdä tarttuuko Kimi noin heikkoon soppariin .
"Huonoa" taitaa sopparissa vaan olla se, että 2011 kutsuu taas F1.
paljon niissä on tehoa ja vääntöä muuten? Älkää nyt hitto vastatko että "rajoitettu 300hv:hen":nope: Ei ole F1-mestari Kimin arvolle sopivaa ajella millään perheautolla tuolla 900 hv fi-auton jälkeen... Ottais nyt voimaa sieltä ainakin se 500 hv.1.6 litraiset urpot on kyllä ihan nössöjä pelejä.
Olisikohan aika-avaruusjatkumoon tullut jonkinlainen vääristymä, jos Kimi, tämä aikamme legenda olisi saanut legendaarisen Lancia S4:n ohjastettavakseen? :alppu:Sori vaan, mutta RedBullillakin tietävät, että Kimi on kaikkien aikojen mahtavin kuski lahjojensa puolesta. Oli laji mikä tahansa. En ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan noin hyvin elämänsä ekoissa ralleissa kuin mitä Kimi on tehnyt (ja vastuskin suoraan maailman huipulta vieläpä). Reb Bull näkee kaverissa mahtavimman potentiaalin ikinä, ja niinhän se onkin.
Sääli, että kuninkuusluokka menetti hänet
Aikansa paras F1-kuljettaja olisi tasavertainen F1-auton kanssa? :alppu:Olisikohan aika-avaruusjatkumoon tullut jonkinlainen vääristymä, jos Kimi, tämä aikamme legenda olisi saanut legendaarisen Lancia S4:n ohjastettavakseen? :alppu:
Mikä "suomiauto" on tuottanut 900 hevosvoimaa : OEi ole F1-mestari Kimin arvolle sopivaa ajella millään perheautolla tuolla 900 hv fi-auton jälkeen
Veikkaan että parikin, ahtamalla mm.Porscheista saa melko hyvin tehoa kun alkaa virittämään. En sitten tiedä mitä jostain Sisurekoista on irroteltu parhaimmillaan esim kisoija varten(tuskin ihan 900 hv, mutta yli 500 hv voisin kuvitella helpostikin lähtevän 16 litrasesta motista dieselinäkin)? Saabeista tuskin on ihan noin kovia voimia otettu virittämälläkään, mutta on sekin mahdollista.Mikä "suomiauto" on tuottanut 900 hevosvoimaa : O
Onko tarkempaa tietoa koska tämä kolmas, nuori silmälaseja käyttävä kuljettaja oikein virallisesti julkaistaan?Kyllä se voittaja-auto odottaisi Fordillakin, niissä ei ole eroa. Mutta tuskin Kimiä Fordilla nähdään, vaikka olisihan se hienoa kun neljä suomalaista ajaisi jossain rallissa samassa tallissa... :thumbup:
Älkää nyt hitto vastatko että "rajoitettu 300hv:hen":nope: Ei ole F1-mestari Kimin arvolle sopivaa ajella millään perheautolla...
Puhut asiaa. Ääntä vaan lisää ja elektroniikkaa vähemmälle, niin ei 300 heppaakaan mikään ongelma ole! Takavedon kanssa siitä tehomäärästä tosin voi tulla ongelmaa viimeistään soraralleissaKimi tuo lisäarvoa lajille vaikka ajelis F-ryhmäläisellä Starletilla.. Ajassa nyt vaan ei päästä taaksepäin siihen B-ryhmäläisten valtakauteen. Nyt ajellaan tämmösillä autoilla ja tulevaisuudessa toisenlaisilla. Sama laji siinä silti on kyseessä, eli kelloa vastaan joutuu kuitenkin ajaan vaikka alla olis polkuauto. Näyttävyyttä saadaan muutenkin kuin tehoja lisäämällä...
Mites olis jos tulevat S1600:t tehtäis takavetoisiks turbopeleiks ja rajoitettais se teho siihen 300hv
Onhan se Latvala siellä ollu julkastuna jo vaikka kuinka kauanOnko tarkempaa tietoa koska tämä kolmas, nuori silmälaseja käyttävä kuljettaja oikein virallisesti julkaistaan?
Sittehän niitä kuskeja olis sun laskutavan mukaan 5... No, katsellaan, mulla on omat arvelut niin katotaan kuinka ne osuuOnhan se Latvala siellä ollu julkastuna jo vaikka kuinka kauan
Puhut asiaa. Ääntä vaan lisää ja elektroniikkaa vähemmälle, niin ei 300 heppaakaan mikään ongelma ole! Takavedon kanssa siitä tehomäärästä tosin voi tulla ongelmaa viimeistään soraralleissa
Aavistuksen huvittavaa tosiaan. Nämä jututhan alkavat olla jo Matti ja Mervi-tasoa. Mutta pysyypähän kaikki lapset ja lapsenmieliset kuumina vaikka ulkona ei niin lämmintä enää olekaan. Ja osoittaapahan samalla kuinka asiantuntevaa ja sisäpiiriläistä porukkaa toimittajat oikeasti ovat, keskustelupalstoilla esiintyvistä asiantuntijoista puhumattakaan. Täyttä pelleilyä.Aavistuksen huvittavaa touhua taas, "McLaren-oli-ainut-vaihtoehto-ja-nyt-ajetaan-rallia" on vaihtunut sitten tämän päivän huhuissa "kaikki-on-edelleen-mahdollista-ja-kuunnellaan-mitä-Mersulla-on-tarjottavaa" stooriksi. Mitä huomenna? On se vaan hiano laji, on näkyvimmillään otsikoissa silloin kun itse kausi on ohi, siihen ei moni sportti pysty. Mutta eiköhän tuo rallipuolelle siirtyminen ole se mihin tämä vetkuttelu päättyy, sitten aikanaan.
No enpä tiedä aiheutuisko ongelmia, onhan noissa F-ryhmän bemareissakin tehoo julmetusti ja vetotapa juurikin takaveto meilläkin oli Ekkerissä yli 200 heppaa tehontynkää ja hienosti jaksoi viedä soralla linjat toki oli leveitä, mutta mun mielestä se kuuluukin lajin luonteeseen..
Mutta palatakseni topicin aiheeseen niin hieno homma on että Kimi tulee rallimieheks ens vuodelle automerkillä ei mun mielestä oo merkitystä kunhan Kimi tulee taasen Jyskälään näyttään vähän mallia
Kyseessä voipi toki olla myös puhtaasti Kimin manageriosaston viimeiset yritykset pitää liekki lepattamassa ja mies otsikoissa ennen rahalähteen ehtymistä ja siirtymistä pysyvästi harrastepuolelle. Pitäisi kyllä kuulla Kimin suusta tuo katsotaan-mitä-Mersulla-on-tarjottavana-ja-voin-toki-tinkiä-vaatimuksistani-varman-voittaja-auton-suhteen-ja-ajaa-samalla-vaikka-vähän-halvemmallakin-kunhan-vain-saan-jatkaa-ykkösissä. Tuskinpa kuullaan.Aavistuksen huvittavaa tosiaan. Nämä jututhan alkavat olla jo Matti ja Mervi-tasoa. Mutta pysyypähän kaikki lapset ja lapsenmieliset kuumina vaikka ulkona ei niin lämmintä enää olekaan. Ja osoittaapahan samalla kuinka asiantuntevaa ja sisäpiiriläistä porukkaa toimittajat oikeasti ovat, keskustelupalstoilla esiintyvistä asiantuntijoista puhumattakaan. Täyttä pelleilyä.
Kerrohan mullekin tästä mun laskutavasta?Sittehän niitä kuskeja olis sun laskutavan mukaan 5... No, katsellaan, mulla on omat arvelut niin katotaan kuinka ne osuu
Jos sä kerran neljään päädyti ja meni ohi ketä tarkotin niin etköhän sä sitten ole laskenut vaan Mikon, J-M:n, Bossen ja Kimin..Kerrohan mullekin tästä mun laskutavasta?