Eihän tuo tehdastallin pyörä sovi kenellekkään muulle käteen, kun Stonerille, joten toivottavasti Mika ei pääse kesken kauden Haydenin paikalle.Noinkohan siellä on kohta tehdastallin paikkaa Ducatilta Mikalle tarjolla, jos Hayden vaisun vauhdin lisäksi itseään teloo lasarettikuntoon.
Mielestäni perinteinen yksi pitkä sessio on paras, jos halutaan nopein paalulle. Lopussa radalla on ruuhka ja jännitys kohdistuu lähinnä viimeiseen viiteen minuuttiin, mutta pitääkö kaikki nykyään tehdä mainostauoille sopivissa pätkissä?Merkille pantavaksi (heh) seikaksi nostan aika-ajosysteemin. Varmaan ainoa sääntömuutos jonka pättäjät voisivat apinoida F1:siltä on juuri tuo systeemi. Kolmen session pudotuspeli on paljon jännittävämpi kuin tämä Yhden sessio ajo.
Kunhan tossa mietin vaan miten sais lisää säväkkyyttä tähän näin. Parhaimmat tapahtumat (kuten aiemmin formuloissa kun oli vastaava systeemi) keskittyvät lähinnä viimeisille minuuteille ensimmäisten puoli tuntia ollen lähinnä muodollista ajelua jonka aikana sijoituksilla ei ole mitään merkitystä.Mielestäni perinteinen yksi pitkä sessio on paras, jos halutaan nopein paalulle. Lopussa radalla on ruuhka ja jännitys kohdistuu lähinnä viimeiseen viiteen minuuttiin, mutta pitääkö kaikki nykyään tehdä mainostauoille sopivissa pätkissä?
Ööh... miten toi muka liittyy tähän?...ja formuloiden romurallista kannata mitään kopioida, ... "katsokaa tuota meteliä"...
Luultavasti sen takia näkyy top 9 kun lähdetään kolmen riveissä ja näin tuloslistaa ei katkaista kesken lähtörivin. Pienemmissä luokissa (neljän lähtörivit) näkyy kahdeksan parasta kerrallaan.Ihan kostoksiko nuo näyttävät TOP-9 sijoitukset, eikä TOP-10? Kalliolta hyvä debyytti Tallikaveri 2,2 sekunnin päässä.
Eikö televisioitu moottoriurheilu olekin hienoaNo pitihän tämänkin nähdä että keskellä aavikkoa alkaa sataa kaatamalla vettä.