Jäsenen Ambomaan Mambo uusimmat tuotokset

  1. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Näkeehän sen nyt sokea Reettakin että Hamiltonilla kulkee pitkästä aikaa. Jos ei yhden voiton vuoksi saa hehkuttaa, saako kolmen peräkkäisen podiumin? Milloin saa taas olla innoissaan että Lewis on löytänyt mojonsa?
  2. Kalle Rovanperä ja Tuukka Taponen. Seuraavat suomalaiset supertähdet autourheilun kuninkuusluokassa F1:ssä? 🏁🏎

    Jälkiviisaana voi taas miettiä olisiko jokin pienempi formulaluokka ollut järkevämpi ja kroppa kestänyt sen rasitukset paremmin ja samalla kehittynyt isompia autoja varten - nyt kun yritettiin heti hypätä kylmiltään suht järeiden autojen rattiin joissa nyt oikeasti tarvitaan jo vähän erilaista...
  3. Uusien autojen lanseeraukset

    Kuskit on kyllä nykyään niin samasta muotista veistettyjä että näyttävätkin jo samalta!
  4. Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Hyvä ajoitus on toki kaikki kaikessa. Hyvällä autolla on parempi lähteä loistamaan kuin huonolla autolla, mitään toki ottamatta pois Antonellilta. Olihan Antonellilla takana kuitenkin F2-kaudesta muutama aika oiva näyttö etenkin sadekelillä, ja toinen sukupolvi-talent Bearman silloin...
  5. Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Kannattaa kysyä Luca Badoerilta miten siinä onnistutaan
  6. #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Onhan tässä nyt Mersulle huomattavasti hienompi tarina kirjoitettavaksi Italialaisesta nuoresta pörröpäästä kaikkine Senna-vertauksineen kuin väritön tusinabritti, joita muutenkin on gridi ollut täynnä viimeiset vuosikymmenet. Georgelle jäi musta-pekka käteen tässä leikissä ja sen mukaan on...
  7. Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Jos veikata saa niin se on Antonelli seinässä ja zero points mersulle. Kruunaisi tämän järjettömyyyden
  8. Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Päätöksiä tuskiin kiitos. Kyllä seuraavat FIAn tekemiset tulee määrittämään aika vahvasti onko tämä laji jatkossa viihdettä vai urheilua. Vahvasti veikkaan että viihteen ehdoilla mennään. Hadjarillakin täydet mahdollisuudet vaikka voittoon, vaikka oli jo kierroksella ohitettu. Ei kai siinä.
  9. Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Hamiltonille perus ferrarilähtö niin saadaan balsamia tifoseille vielä!
  10. Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Onhan tämä taas vitsi jos kisaa jatketaan ja lähtö paikaltaan…saas nähdä mitä käy
  11. F1-oheisluokat 2026

    Melkein pistää miettimään olisiko Tuukan kannattanut täksi kaudeksi hypätä f2-sarjaan jos sinne puheiden mukaan oli tarjouksia tullut. Ihan jos peilaa Tuukan viime kauden tallitoverin suorituksiin siellä niin olisi voinut näyttää paremmaltakin kuin tämä sukellus.
  12. F1-oheisluokat 2026

    No seinään meni taas ekalla kierroksella joten ei niillä rankuilla niin väliä.
  13. Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁

    Voin kertoa teorian sijaan faktan - auto on tällä hetkellä aivan ylikylän laite jolla jopa Stroll paukuttaisi voitosta voittoon. Toto haluaa kiimaisesti Verstappenin talliin mutta rakastaa suunnattomasti myös Antonellia joten ratkaisu - uhrataan George ottamalla laitteesta puhti pois jotta...
  14. Japanin MM-ralli 2026

    Aika kova kommentti kieltämättä Ogierilta. Toki nyt ehkä syystä. muutaman kopsun Oliverilta olen antanut anteeksi ihan vaan koska vauhtia kuitenkin riittää. Nyt täytyy kuitenkin myöntää että onhan näitä tälle tasolle liikaa. napsu pari vauhdista pois tietyissä kisoissa, ja Oliver olisi...
  15. Rallitietäjä 2026 - FORUM8 Rally Japan

    1. Ogier 2. Evans 3. Fourmaux 4. Katsuta 5. Solberg 6. Neuville EK:t Ogier RC2: 1. Gryazin 2. Gachon 3. Lindholm
Ylös