Jäsenen AnttiL tuoreimmat tapahtumat

  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Tallipisteet menee niin että laitetaan tehdaspisteille ilmoitetut autot järjestykseen, oli ne sitten vaikka sijalla 99 kaks tuntia...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Kannattaa katsoa Rosselin pätkäaikoja Jyskälässä ja miettiä sitten olisko järkevä valinta Evansin tilalle (eli koko kautta ajamaan)...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen nordic man viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Luulisi, että kun "väkisin" Oliver tulee ajamaan pääluokassa, niin kannattaisi myös asfaltilla ajaa.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Rossel sen sijaan vetää ihan huussin katolta, 1 s/km vaan jäänyt yk-kärkeen ja WRC2:saa 46s johto. Munsterkin vasta nyt meni hänestä ohi
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Oletteko muuten panneet merkille miten vähän assukisoja Oliver on ajanut kahden viime vuoden aikana? Monttet ja viime vuoden Kroatia, ja...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Aika moni on sanomassa että Evansilla ei olisi enää ensi vuodeksi sopimusta mutta saa tulla tarjoomaan kuka ei-Hyundai-kuski olisi...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Lupatarkastaja viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Kyllä ensi kaudella Rossel pitäisi saada Rally1-autoon johonkin ralliin, mikä hänelle sopii. Vauhtia pitää mitata kärjen kanssa.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Ralliuutisia, vol 2.
    Etenkin nykyinen Rally1-putkirunkokonsepti mahdollistaisikin tämän. Aiemminhan WRC:t rakennettiin aina vakioautosta.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Nyt ei riitä sanoo että harmittaa, nyt täytyy sanoa että...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Sehän riippuu siitä viitsiikö Ogier ajaa sunnuntaina kovaa.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Ralliuutisia, vol 2.
    Niin, säännöt sanoo että tallin on osallistuttava joka kisaan kahdella autolla mutta onko sitä sanottu että auton pitää olla sama koko...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Taka tehnyt taas takat eli vissiin pyörä irti autosta.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    EK3 alkaa klo 11:43 eli melkein puoli tuntia myöhässä.
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Lupatarkastaja viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Seppo on korkeintaan ollut vuorotteluvapaalla. Jos Seppo Vanhempi tulisi vielä ja pieksisi kaikki kauden mittaan, niin sitten alkaisi...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    Neuville kolmella sylinterillä ja Evans rengasrikon lisäksi road modella. Kyllä nyt Ogierille sataa laariin
Ylös