Aika ovela veto kyllä FIAlta kun tuntuu että on uponnut penkkaperunoihin somekommenttien perusteella täydestä, vaikka tavallaan tämä on huonompi kuin se malli mitä aluksi luvattiin, että Rally2 olisi automaattisesti lähtökohtaisesti samalla viivalla WRC27:n kanssa. Nyt taas jatketaan sillä...