Monzassa 1994 Alesi tuli varikolle niin aikaisin, että oli ilmeisesti kahden pysähdyksen taktiikalla Bergerin, Hillin ja Coulthardin yhtä vastaan. Joten ei se voitto niin ilmiselvä olisi ollut.
Suzukassa 1995 lusikkamutkassa tapahtui monia ulosajojakisan viimeisen kolmanneksen aikoina, mutta...
Itse ajattelisin, että mikä vaikutus olisi sillä, että talli ei saisi osallistua perjantain harjoituksiin jonkun kisaviikonlopun aikana? Aika-ajon alkaessa olisi siis tunti harjoitusaikaa, kun muilla on kolme.
Williamsilla on ollut huomattavaa, kuinka harvoin molemmat kuskit onnistuvat samaan aikaan. Vain kolme kertaa molemmat kuskit Q3:ssa. 12/20 aika-ajoa mennyt niin, että toinen vähintään viisi sijaa parempi.
Meksikossa ajetaan isoilla siivillä, mutta korkean ilmanalan takia niiden tehokkuus kärsii ja sen takia suorillakin mennään todella haipakkaa.
Rata on koko MM-sarjan hitain pysyvä moottorirata.
Euroformula Openin kisassa Monzassa tiukka loppuratkaisu. Koko kisa tässä, mutta aikalinkki suurin piirtein viimeisen kierroksen alkuun
https://www.youtube.com/live/66MwrTSPfVA?si=4KXtjstXZZx_Rurz&t=2320
Kun laittaa jokaisen tallin huonommat kuskit järjestykseen, niin McLarenilla ollaan huimasti edellä:
Norris 314
Hamilton 125
Antonelli 88
Sainz 32
Stroll 32
Lawson 30
Bortoleto 18
Bearman 18
Tsunoda 17 (kolme pistettä tuli Racing Bullsilla)
Doohan/Colapinto 0
Jamie Greenin siirtyminen koppiautopuolelle F3-mestaruuden jälkeen oli hieman hämmentävä juttu. Kuitenkin silloin sarjassa ajoivat mm. Nico Rosberg ja Lewis Hamilton, jotka hän siis peittosi.
Jörg Müller oli testikuskina useamman vuoden, mutta kisaamaan ei päässyt. Hän voitti F3000-mestaruuden...
Kolminkertainen Nürren 24h-voittaja Frank Stippler, parin vuoden takainen Porsche Supercup -mestari Bastian Buus, vuosikausia vakioautojen MM-sarjaa kiertänyt Tom Coronel sekä Jann Mardenborough olivat tutuimpia nimiä, kun osallistujalistaa katsoi.