Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Jäsenet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Jäsenen F1-fani82 tuoreimmat tapahtumat
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Alla lienee klaanin mukaan jo pumppukärry. Näin se maine on katoavaista. Ei kisan aikaan näytetty eikä puhuttu Verstappenista.
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Pakkohan Toton on tehdä päätös. Kimi on ollut tällä kaudella joka kisassa Melbournea lukuunottamatta vähintään yhtä hyvä kuin Yrjö ja...
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
#63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä
.
Mercedeksen pitää ryhtyä priorisoimaan kuskien välillä, jos Hamilton lähestyy taistelussa. Kuulinko oikein Viaplayllä Toton...
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
#44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?
.
Tälläistä paskaa täällä, vaikka kaikkien aikojen kuski voitti ekan kisan Ferrarilla.
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Nimenomaan sitä itse tarkoitinkin. Jos kausi olisi ollut aiempien kausien kaltainen, olisi miettinyt lopettamista.
14.6.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
SJ viestiin
ketjussa
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
:
Like
.
Hamilton otti Ferrarin ensimmäisen voiton kahteen vuoteen sitten Sainzin ykkössijan Meksikossa. Leclerc sillä välin...
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Ok. Olen ollut siinä tiedossa, että olisi vain optio.
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Eiköhän lähiviikkoina ilmoiteta Hamiltonille jatkosoppari, sen verran vahvaa tekemistä ollut viimeaikoina Lerciin nähden.
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Hamilton! Sieltähän se voitto tuli Ferrarilla. Vauhdin puolesta ei mitään jossiteltavaa. Ilman tuuria voitosta olisi käyty Antonellin...
14.6.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
Kagg viestiin
ketjussa
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
:
Like
.
Hämis tässä alkaa ilmoittautua varteenotettavaksi mestaruuskamppailijaksi ohi Yrjänän.
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Ja silloin vikalla kierroksella
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Vaikka Antonelli keskeytti, olipahan kova nöyryytys Russellille.
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
Kimiltä sammui johtotähti
14.6.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)
.
KIMIIIIIII.
14.6.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
Mikko_A viestiin
ketjussa
Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁
:
Like
.
Koen pientä vahingoniloa kun täälläkin haukuttiin, että antonelli on yliarvostettu ja huono ja plaaplaa ja Mersu teki virheen jne jne...
14.6.2026
Etusivu
Jäsenet
Ylös