Jäsenen hila tuoreimmat tapahtumat

  • hila reagoi jäsenen JoneZi viestiin ketjussa Ruotsin MM-ralli 2023: Like Like.
    Ehkä ne fiksuinakin pitämäni asiantuntijoiden ennustukset, että Kallelle ja Toyotalle ei löydy vastusta ja ajaa rallatellen voitosta...
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    EPn veto oli tosi hyvä.
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    Ruudussa lukee väliin Startlist : Kalle -Bre - Nev - Tän
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    Jahas Breen otti aikasakon Regrouppiin (TC17A) sisään mennessä... Cyril otti heti ohjat. edit. Niin Kallellahan on nyt mahdollisuus...
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    Taitaa tulla melkoinen poweri. Jossa ainakin Oit tulee hyökkäämään rajusti. Myös Hyndait tulee lujaa. Kallekin varmasti tulee lujaa ja...
  • hila reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Ruotsin MM-ralli 2023: Like Like.
    Kallen osalta perjantain vaikeat olosuhteet verotti enemmän kuin viime vuonna, lisäksi yksi pieni spinnaus ja rengasstrategian...
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    Ei ole Oitillakaan isku päällä joten se tulee Powerille. :)
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    Nyt meni Kallen osalta 3. sija vaikeeksi. No Powerin pisteistä tulee edelleen kova vääntö.
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    EP tuli kyllä hienosti "mummoa kirkkoon" tyylillä. Silti hävis Katsutalla vain 5 sekkaa. Auto alkaa olemaan aika hyvässä iskussa. No...
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    RC1 28 kpl renkaita ja RC2 24 kpl renkaita.
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    EP vain 4:llä renkalla liikkeellä. Huima valinta ja tämä pätkä täytyy säästellä rengasta.
  • hila reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Ruotsin MM-ralli 2023: Like Like.
    No niin, nyt on sunnuntainakin kunnolla jännättävää. Kalle heti Neuvillea spliteissä edellä
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Ruotsin MM-ralli 2023: Like Like.
    Lähellä ei lasketa.
  • hila vastasi viestiketjuun Ruotsin MM-ralli 2023.
    Huomenna on vielä reipas 60 km pätkää jäljellä ja erot ei ole kovin isoja joten huomenna taidetaan nähdä vielä aika hyvä ralli päivä...
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Ruotsin MM-ralli 2023: Like Like.
    Lopeta Esapekka nyt se mököttäminen, herranen aika sentään!
Ylös