Jäsenen hila tuoreimmat tapahtumat

  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    Oitt tulee tosi hyvin. Taitaa olla Sunnuntain pisteet mielessä. Jos tuolta lähtö paikalta vielä ottaa Powerin pisteet niin on kova...
  • hila reagoi jäsenen delorean viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Johan on poweri... Karmea assu osuus parilla heinäpaalilla ja sitten maaliin karseassa pölyssä kun pitää vielä tehdä tuo hiusneula ennen...
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    Tuo Seskin ajo on kyllä hienoa seurattavaa kun vielä menee ilman hybridiä. Kone on kokoajan kierrokset punaisella ja auto hieman...
  • hila reagoi jäsenen Sörsselsön viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Hienointa on se et äijä tulee ns. rannoilta Rally1:n rattiin ja on lauantain jälkeen Neuvillen eellä lopputuloksissa, toki huiman...
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Tämä on kyllä ihan hämmentävää. Välillä vauhti riittää podiumille ja nyt tulee takkiin Munsterilta.
  • hila reagoi jäsenen Rentta viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Seski vetää ku viimeistä päivää.
  • hila reagoi jäsenen Lupatarkastaja viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Pätee jokaiseen kärkiukkoon tämä.
  • hila reagoi jäsenen Ojarumpu viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    On varmaan todettu jo monesti, mutta tämä Sesks vaikuttaa aika vekkulilta. PR-puolen luulisi maistuvan sponsseille.
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    Syy tais olla se että data lentokone siirtyi seuraavalle pätkälle. mutta vieläkään ei mitään tapahdu.
    • 1719653443161.jpeg
  • hila reagoi jäsenen Rentta viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Ja seuraava EK myöhästyy ja silti ei nähty kärkiautoja.... Hyvin vedetty
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    No data kone on jo EKn päällä. Miks mitään ei tapahdu…
  • hila reagoi jäsenen Kagg viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    Just joo. Kärkiautot jätetään näyttämättä. Hienoa WRC, hienoa Puola. Eikä voi edes live timingia tai mitään laittaa ruutuun. Kyllä...
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    On tämä jo todella noloa…
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    Voihan vee tätä rallia. data koneen reittiä kun katsoo niin tämä reitti onkin todella pohjoisessa. Ihan Königberin rajalla.
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan MM-ralli 2024.
    Kalle ja Sami lentäää. :)
Ylös