Jäsenen hila tuoreimmat tapahtumat

  • hila reagoi jäsenen Kagg viestiin ketjussa Secto Rally Finland 2024: Like Like.
    Bosse&Timppa kaksikko tutustuu Jyväskylän ralliin ja reittiin. Näitä tulee ilmeisesti lisääkin. Ainakin näytti juuri ilmestyneen...
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Ja sitten tuttu kansallislaulu! Mielenkiintoista, että Virossa on tosi kovia rallikuskeja. Vaikka ihmehän sekin on, että niitä on myös...
  • hila reagoi jäsenen Onzah viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Oli kyllä mielenkiintoinen ralli alusta loppuun asti! Tykästyin kyllä EM-sarjaan tämän kisan myötä.
  • hila reagoi jäsenen JoneZi viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Melkoinen veto Linnamäeltä. Näytti jo että voitto ratkesi edellisellä pätkällä.
  • hila reagoi jäsenen Rentta viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Täällä vielä toisesta kulmasta kuva rusinasta https://x.com/FastEddieGB/status/1809516470151360513/photo/1 Ja tässä vielä kuva...
  • hila vastasi viestiketjuun Viron EM-ralli 2024.
    Oho johan Tänäkin auto kovassa kunnossa. Ei tullut kovin hyvä valmisteleva testi seuraavaan MM ralliin.
  • hila vastasi viestiketjuun Viron EM-ralli 2024.
    Virves, Linnamae ja Heikkilä lykkää hyvää vauhtia menemään. Niin ja tietysti Paddon. Viimeaikoina aika vähän nähty Sunisen autoa mutta...
  • hila reagoi jäsenen MVRX viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Tänak ulkona. https://x.com/paddocknews/status/1809475569966342598
  • hila reagoi jäsenen JoneZi viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Heti tapahtuu. Paddon hyppäsi auton hajalle ja Tempestini kaatoi livekuvassa.
  • hila reagoi jäsenen Onzah viestiin ketjussa Viron EM-ralli 2024: Like Like.
    Varsin viihdyttävä aamun lenkki takana. Toisella pätkällä sade sotki vähän asetelmia ja keskivaiheilla letkaa tulleet kärsivät siitä vähän.
  • hila vastasi viestiketjuun Viron EM-ralli 2024.
    menee aika raikkaasti pihalle. Onneks kuski ja kartturi näyttäisi olevan kunnossa.
  • hila vastasi viestiketjuun Viron EM-ralli 2024.
    Teemulla oli yllättävän paljon ongelmia perän pidon kanssa jo sekoituksessa. Joten auto nyt ei oikein etene. Seskes ajaa hienosti ja...
  • hila vastasi viestiketjuun Viron EM-ralli 2024.
    Paddon ei ainakaan sekoituksella esittänyt mitään ihmeellistä. Sija 16. No katsotaan kulkeeko kisassa hänen hundai paremmin.
  • hila vastasi viestiketjuun Viron EM-ralli 2024.
    Mietin että mistähän tätä rallia pääsis seuraamaan. No vastaus olikin aika helppo. No katsomosta. 18:30 startti ja 19:30 EK 1...
  • hila reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Puolan MM-ralli 2024: Like Like.
    https://dirtfish.com/rally/wrc/jonne-halttunen-column-how-we-won-rally-poland/ Jonne kertoo Puolan tapahtumista omin sanoin
Ylös