Jäsenen KuljunAlko uusimmat tuotokset

  1. KuljunAlko

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Voittaa vaikka traktorilla?? aika hiljaista
  2. KuljunAlko

    #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Minä kun joskus häpesin omia kännihöpöttelyjä tällä forkalla. Hohhoijjaa. GOAT ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa. 2007-2009 vihasin GOATia Räikkösen takia mutta sen jälkeen saanut Hamiltonista oman suosikkikuskin, Remember who you are.
  3. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Tojota kyllä on varma ja tasainen suorittaja, siellä ei täristä, vaikkei olla top3 aika-ajoissa.
  4. KuljunAlko

    Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Hamilton traktorilla voitto, Ajaako Max jo jollain trukilla tms kun ei edes palkinnoista taistele enää.
  5. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Ei milllään järjellä ajovirhe. GT3 autolla pelkällä kaasulla ja luistonestolla tuon aliohjaamisen olisi saanut korjattua, Jotain meni rikki etupäässä.
  6. KuljunAlko

    Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Voitko vaikka keskustella perheesi kanssa lounaspöydässä näistä sinua askarruttavista asioista. Voin kyllä itsekkin alkaa sekoilemaan sitten täällä jos tämä keskustelu perus GP topicissa lähtee politiikkaan.
  7. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Päälliköt tulivat ilmeisesti selostamaan viimeiset 12H. Tähän loppuu valitus omalta osaltani! Kiitos ja anteeksi, ihan oikeasti olen pahoillani.
  8. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    En nyt ihan ymmärrä välttämättä miksi pitää vastata viestiin ja sitten kommentoida jotain puuta heinää? Ei kaikesta tarvitse tietää kaikkea, keskity vaikka yhteen lajiin kerralla ettet jaa täällä väärää infoa. HBO Maxin lähetyksessä voi, ja aina käytän englanninkielistä selostusta, mutta mistä...
  9. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Kas kun tuli juuri tasan keskiyöllä yllättäen SC että saadaan kuvaa klo 0:00 kun ilotulitukset ja drone -show päällä. Voi vittu tää le mans on kohta kans pilattu fanien miellyttämisellä, kuten F1 jo aikaa sitten.
  10. KuljunAlko

    Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Hamilton 41v ajoi traktorilla aika-ajon toiseksi autolla, jota ei edes tallin pitkäaikainen lellikki ole kyennyt pitämään irti seinistä. GOATilla taas vauhti päällä.
  11. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Nykyään valot näissä autoissa niin kirkkaat että melkein tulee nukuttua sen takia jopa muutama tunti, ennen mentiin melkein samoilla silmillä. Toyota #8 ja Ferrari #50 tässä kisassa eniten ehkä seuraan/kannustan. E: yllättävän hyvin tässä pysyy hereillä oluen ja kahvin voimalla näköjään.
  12. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    18 vuotta katsottu Le Mans putkeen, en minä nyt niin tyhmä ole. En vain ole kyseisten herrojen ääntä kuullut yhdessäkään Le Mans -lähetyksessä tänä vuonna. Viimeksi olivat meikäläisen HBO maxin -sovelluksessa äänessä Span kisassa toukokuussa.
  13. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Nyt ilmeisesti Martin Brundlen poika ainakin äänessä.
  14. KuljunAlko

    GT/Protot 2026

    Sieltä juuri katson chromen selaimella ja nämä on jotain ihan eri jätkiä.
  15. KuljunAlko

    Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Ettei vaan 7-8x päässyt jo pään sisälle kun Leclercin päävikana aina ollut voittaa tallikaveri keinolla millä hyvänsä.
Ylös