Yliohjaaminenkin on ehkä vähän väärin sanottu. Tässä tuoreehkossa jutussa, jossa Max kertoo että junnujen kannattaisi ajaa mieluummin simua kuin kartingia kuvailee myös autoa seuraavanlaisesti: “ the car, for me always needs to be stuck on the rear and then you try to take as much front end as...
Tämä on epäilemättä totta, mutta toisaalta yleensä sitä tukea alkaa löytymään, jos vaan suoritukset sitä edellyttää. Niinhän se Ricciardo itsekin saapui aikoinaan vähintään yhtä vahvasti Vettelin ympärille kasattuun tiimiin.
Onhan tämä aika tuttua monelta muultakin, että kun ensimmäistä kertaa ollaan mestaruustaistossa niin paineet vie voiton ja menee hommat säheltämiseksi. Vaikka itse Maxinkin ensimmäinen mestaruustaisto jätti aika paljon toivomisen varaa. Ehkä on Oskukin seuraavalla kerralla valmiimpi, tosin eihän...
Onko tämä tuomarointi samanlaista sekoilua kaikissa muissakin sarjoissa? Itsellä ei tule juuri muuta seurattua kun F1, mutta simupuolella tullut kisattua paljon ja tuntuu että sielläkin lähes poikkeuksetta tuomarointi valovuoden tätä kuninkuusluokkaa edellä, vaikka suorittamassa joku random...
Olikohan tässä nyt taas taustalla se aivokuollut tulkinta, että katsottiin Antonellin olleen ekana apexissa, jolloin voi kaikki kisaamisetiketit unohtaa ja käännellä toisen päälle miten tahtoo. Varmaan olisi Piastrkn kannattanut jättää jarruttamatta ja pommittaa kunnolla sinne sisäkurviin.
Jännä olisi tietää miten iso osa tuosta Maxin vauhdista tuli uudesta moottorista. Olisikohan riittänyt voittotaistoon muutenkin kun vaan olisi osunut oikea setup aika-ajoon.
Noh, toisaalta sprintissä nähtiin että voittotaistoon ei ollut asiaa, niin pakko kai tuossa jotain oli kokeilla. Jos meinasi ne ohuet mestaruushaaveet pitää elossa niin voittoja pitäisi napsia.
Osittain samaa mieltä, mutta olihan varsinkin Hamiltonille kulta-aikoinaan tyypillistä, että vaikka kirveet oli kaivossa ja peli menetetty, niin hetken päästä jostain kaivettiin se hammertime esille ja voitto kotiin. Vähän sama Verstappenilla.