Onhan tuo Antonellin tekeminen aika poikkeuksellista tällä hetkellä, ottaen huomioon miten F2:ssa meni, ja kuinka nopeasti Toto ns väkisin nosti Antonellin sieltä heti voittajatiimiin. Vasta toista kautta sarjassa ja Yrjö, ainakin tällä hetkellä voi vaan katsella vierestä. Ei väliä minkälainen...