Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Jäsenet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Jäsenen VexMarstappen tuoreimmat tapahtumat
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Kumpi Cadillakin kuskeista vie pidemmän korren?
.
Eikohan sinne runnota vakisin Herta ja jos Perez on viela tallissa ensi vuonna, niin hanesta tulee entista selvempi ykkoskuski.
9.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Moottorikonfiguraatio 2016->
.
Mersu on mukana vaikka autot toimisi puolalaisella perunavodkalla, ihan turhaan bluffausta tuo "yhyy me lahdetaan pois" jorina
9.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
F1-uutisia 2025 & 2026
.
Tottakai trendi on sahkoautoihin pain mutta mun pointti oli ettei tule tapahtumaan pitkaan aikaan. Molemmissa maissa alle prosentti...
5.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
F1-uutisia 2025 & 2026
.
EU = maailma? Tottakai rikas eliitti voi brassailla sahkoautoilla mutta kirjoitin "maailman sahkoinfrastruktuuri", vaikea uskoa etta...
5.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
F1-uutisia 2025 & 2026
.
Maailman sahkoinftastruktuuri ei salli sahkoautoihin siirtymista kokonaan pitkaan aikaan, eparealistinen ajatus
4.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)
.
Aika hauska fakta on se etta Kimi ei saa laillisesti ajaa tehokkaampia autoja italiassa 😅
4.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)
.
Hemmetti kovaa tekemista Kimilta! On ylittanyt odotukseni taydellisesti. Viime kaudella valaytti silloin talloin mutta joskus teki...
4.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)
.
Nyt kylla menee traagisesti monelta henkilolta lounasravintolavaraukset pain prinkkalaa, perkele!
3.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)
.
Nih, kylla siina voi alkaa vahan kuumottamaan kun teoriassa pitaisi olla helposti niskan paalla mutta Kimi on oppinut auton tosi...
3.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)
.
Russellin piti olla kaytannossa Kimille isahahmo mutta nythan nuorukainen suorastaan noyryyttaa Yrjoa
3.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
F1-uutisia 2025 & 2026
.
Zanardi kylla vaikutti tosi positiiviselta hepulta :confused:
2.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
#14 Fernando Alonso 2025: Neweyn uusi suosikkipoika
.
Hyvin menee
2.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
#14 Fernando Alonso 2025: Neweyn uusi suosikkipoika
.
Onhan tuo Astonin suorituskyky aika kasittamatonta. Pari vuotta sitten auto kulki jo aika mallikkaasti ja nyt ollaan tulokastallin...
2.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Uusien autojen lanseeraukset
.
Nain kay kun kukkahattutadeille annetaan liikaa periksi suosion kasvattamisen kustannuksella. Ykkosia ajaessa pitaa kumin, bensan ja...
1.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
#3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari
.
Kylla Hamiltonkin on ollut aika hyva valittamisessa
29.4.2026
Etusivu
Jäsenet
Ylös