Jahas, ilmeisesti en ole sitten suomalainen. Suomessa syntynyt, siniset silmat, vaaleat hiukset. Mutta passi hitsi uupuu. Rasismia en onneksi ole kokenut.
Nopeasti dynamiikat muuttuu. Helppo unohtaa etta Lando on hallitseva mestari. Sai ehka 30s ruutuaikaa Barcelonassa? Nyt maailman paras kuski on Antonelli
Antonelli on kova, jos ei ole edelle, menee vakisin tarvittaessa ohi. Siina on Yrspilla aika iltapuhde. Toton puheet tietenkin kaytannossa tarkottaisi Kimin nostamista ykkoseksi koska missaan muussa ei ole jarkea.
Ei tarvitsekaan kun siella on Lance, paalupaikkamies ja kolminkertainen podium saavuttaja. Kun Lance saa hyvan auton, tuloksia tulee. Tama on nyt taysin Neweysta kiinni. Huhujen mukaan Neweyn lyijykyna on suhissut siihen malliin etta isapapan on pitanyt allokoida uusi vihko/kynabudjetti eli...