Ei. Jakaja toki oli (ja on yhä), mutta niin oli shikaanikin.
Ja kuten todettua, shikaani oli aiemmin huomattavasti nopeavauhtisempi, mutta silkka suora tuo pätkä ei ole ollut MM-sarjan aikana koskaan. Bandinihan tuossa mutkassa heitti henkensäkin 60-luvulla.
No höpöhöpö. Wendlingerhän ajoi sen kolarinsa nimenomaan siinä shikaanissa. Ja se shikaani on muodossa tai toisessa ollut about samassa paikassa jo ainakin MM-sarjan alusta, melkoisen varmasti jo aiemminkin.
FIA on täynnä säälittäviä Max-fanipoikia, hävetköön kaikki saatana. Lajihan voi paremmin kuin ikinä koska nyt nähdään paljon ohituksia, ja se on se mittari.